Gå til innhold

Led Zeppelin - Din mening om bandet


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det aller meste av det jeg har hørt med dem har jeg avskydd. Jeg likte ikke musikken, og jeg likte såvisst ikke vokalen til Plant.

8991542[/snapback]

Flott. En av få. Bai bai ;)

8991765[/snapback]

 

Jeg begynner å bli vant til å være en del av minoriteten som ser på LZ og The Beatles som kjedelige og overvurderte ;)

Lenke til kommentar
Rart det der. Det ene bandet med over 1 milliard solgte plater, det andre med salgstall nærmere 300 millioner. Er det ikke kult å ikke være mainstream? :D

8991811[/snapback]

 

*setter på gammel eurodance* Hva sa du om å ikke være mainstream? :p

 

Nei, men seriøst: jeg har aldri klart å like dem. Jeg respekterer dem for det de oppnådde, og den innflytelsen de har hatt på utviklingen av musikk (spesielt The Beatles), men musikken deres liker jeg i bunn og grunn ikke. Men LZ har et par OK sanger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det aller meste av det jeg har hørt med dem har jeg avskydd. Jeg likte ikke musikken, og jeg likte såvisst ikke vokalen til Plant.

8991542[/snapback]

Flott. En av få. Bai bai ;)

8991765[/snapback]

 

Jeg begynner å bli vant til å være en del av minoriteten som ser på LZ og The Beatles som kjedelige og overvurderte ;)

8991804[/snapback]

Nok en tullebukk som har sprengt hørselen sin av metalplater?... jeje...

Lenke til kommentar
Det har ikke fallt deg inn at alle folk har rett på sin egen mening, og han bare utrykker sin da, HenHau?

9078961[/snapback]

Joda, det må han ha lov til, men han må også tåle motargumenter, da han faktisk skriver i en Zeppelin-tråd. Hyggelig at du har begynt å like Zeppelin da :)

 

Lurer på hvorfor HenHau henger ut metall som verstingen. :hmm:

 

Nok av annet å få ut aggresjonen sin på.

9079332[/snapback]

Fordi jeg har kritisert de sjangrene som virkelig fortjener det tidligere.

 

Jeg liker musikk i alle sjangre. Mine meninger som retter seg mot en sjanger bør derfor ikke taes helt bokstavelig, da det underliggende betyr "du som tydeligvis bare hører på metal"

Lenke til kommentar
Det har ikke fallt deg inn at alle folk har rett på sin egen mening, og han bare utrykker sin da, HenHau?

9078961[/snapback]

Joda, det må han ha lov til, men han må også tåle motargumenter, da han faktisk skriver i en Zeppelin-tråd.

9079865[/snapback]

Det du sa var ikke et motargument. Tvert imot.

Lenke til kommentar
Tja, jeg er også en av dem som ikke liker Led Zeppelin, noe særlig, da spesielt stemmen til herr Plant. Den går meg rett på nervene etter veldig kort tid. Underlig det der, men slik er det nå bare.

9086377[/snapback]

Er bra musikk for folk på syre

 

Sa en kamerat , og satte på hellbillies istedet :p

Jaja jeg elsker nå Zeppelin av en eller annen grunn, har ikke hørt på annet i det siste.

 

Venter på 6 cd'er i posten av de nå

Lenke til kommentar
Led Zeppelin har veldig mye forskjellig musikk, så de fleste vil kunne finne minst en eller annen sang de liker. Sjekk ut albumene "The Early Days" og "The Latter Days" om du er interessert. Min liste over beste Zeppelin-sanger er som følgende (og disse BØR lastes ned/kjøpes):

 

Tidlige tider:

- Black Dog

- Good Times Bad Times

- Stairway to Heaven (sikkert tidenes mest spilte kjente sang)

- What is and what should never be

 

Senere tider:

- No Quarter

- Ten Years Gone

8174812[/snapback]

må bar si at no qarter er en av deres tidligere sanger....egentlig bare en bagatell.... men Heartbreaker og Whole lotta love bør også sjekkes!

Lenke til kommentar
Venter på 6 cd'er i posten av de nå

9087291[/snapback]

Venter på 2 selv, og fant en vinyl på loftet i går :)

Så da har jeg 5 album av LZ.

9087830[/snapback]

hehe jeg har alle sammen og to av flere av dem... du bør kjøpe boxed set, det er alle cdene sammen. anbefales, inneholder også noen "bonussanger."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...