Gå til innhold

Led Zeppelin - Din mening om bandet


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh.. Endelig hadde jeg rett :p

 

Må skaffe meg den utgivelsen av PG, ass.. Utrolig rå! III-replicaen har også den hjulet man kan snurre rundt (tror jeg det var :p)..

 

m-eide: Har du den samme utgaven som denne? Der står det "Mini LP-cover".. Er det den samme som vinyl replicaen, eller er det en tredje versjon av CD'er..? :p

 

Edit: Lurer på om jeg skal prøve meg på en slik.. Under er det bilde av alle albumene i slik emballasje, nemlig LP-sleeve.. Det er vel det fineste man får tak i antar jeg.. Er sikkert verdt prisen på snaue 113 kroner med gratis frakt..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
m-eide: Har du den samme utgaven som denne? Der står det "Mini LP-cover".. Er det den samme som vinyl replicaen, eller er det en tredje versjon av CD'er..? :p

8495505[/snapback]

Må innrømme at jeg ikke aner noe om det, jeg bare fant den cd'en på platekompaniet og tok den med hjem :)

Lenke til kommentar

Sorry for alt dette maset mitt om CD'er osv, men er det noen som vet om denne er lik som denne?

 

Altså, den første heter "II (Limited Edition CD In Digipak Replica LP Sleeve)", og den andre heter bare "Led Zeppelin II [VINYL REPLICA]".. Prisen for en CD på Play er lik 2 CD'er på Amazon.co.uk, men jeg vet ikke om den på play er finere enn den på Amazon, eller finnes det bare to versjoner CD'er der ute? :) (Setter stor pris på raskt svar :p)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Det skjedde noe veldig feil her.. Skulle redigere posten over, men trykka på sitere i stedet.. Beklager :(

8508343[/snapback]

 

Er jo ingenting å beklage deg over, vi er alle venner her i Zeppelin posten ;)

8508558[/snapback]

Hehe :)

 

Da var følgende bestillt:

Led Zeppelin I (Vinyl Replica)
Led Zeppelin II (Vinyl Replica)

Til den nette sum av ca. 128 kr, med frakt, fra Amazon.co.uk..

Skal kjøpe III, IV og PG neste gang.. :)

 

Satser på at de er de samme som på Play, jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...