Gå til innhold

Led Zeppelin - Din mening om bandet


PatSharpX

Anbefalte innlegg

CODA (en samling sære låter som aldri kom på album - plata suger) :(

 

8769442[/snapback]

 

I Can't Quit You Baby er på første plata demmes og. Were Gonna Groove er fantastisk live låt, som ofte startet showene deres på 1970 tallet, men ikke fullt så rå på coda. Alle sangene er tatt fra tidligere sessions (virker ikke som alle sangene er helt 100prosent ferdige, sikkert av den grunn). Er det CO|DA fra box settet du har(1993) isåfall har du fire ekstra spor, har ikke hørt på de, men det er jo noen fantastiske sanger "Hey Hey What Can I Do", "Baby Come on Home", "Traveling Riverside Blues", "White Summer/Black Mountain Side", vet ikke hvordan versjonene er på plata da, men i utgangspunkte så er det flotte sanger!

 

coda, er den platen jeg liker minst, synes den rett og slett er dårlig, spesielt hvis man sammenlikner med annet Zeppelin. Vil dog ikke kalle det sære låter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte selvsagt ikke på I Can't Quit You Baby når jeg skrev at plata suger. Har dog ikke de ekstralåtene du nevner, og synes det er få låter der som er særlig hørbare (derfor jeg kaller dem "sære" - definer det som du vil). CO|DA er den eneste Zeppelin-plata jeg har angret på å ha brukt penger på, selv om jeg da altså har mista alle de andre.

Lenke til kommentar
Jeg gjentar,

 

Zeppelin-fans burde sjekke ut bandet The Mars Volta.

De er inspirert av Zeppelin.

 

En fet video av dem:

 

8772739[/snapback]

 

 

Wow, finnes det et band som er inspirert av Led Zeppelin? Jeezes, at det ikke har blitt annonsert på TV eller noe, dette er jo noe helt revolusjonerende innenfor musikkverden.

8773057[/snapback]

 

Haha, wut? Jeg bare anbefalte et band, tenkte Zeppelin-fans kanskje kunne like det.

Cheer up. :tease:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte selvsagt ikke på I Can't Quit You Baby når jeg skrev at plata suger. Har dog ikke de ekstralåtene du nevner, og synes det er få låter der som er særlig hørbare (derfor jeg kaller dem "sære" - definer det som du vil). CO|DA er den eneste Zeppelin-plata jeg har angret på å ha brukt penger på, selv om jeg da altså har mista alle de andre.

8775172[/snapback]

 

Hvordan klarer man å miste cd, plater? :p

Lenke til kommentar

Hvordan klarer man å miste cd, plater? :p

8778653[/snapback]

Man har sine 50 beste i en cd-mappe i bilen, som deretter forsvinner på mystisk vis. Veldig kos, anbefaler alle å prøve det samme.

8778779[/snapback]

 

Kondolerer på de dypeste.

 

 

Men husk, CD-R til bilbruk!

Lenke til kommentar

Hvordan klarer man å miste cd, plater? :p

8778653[/snapback]

Man har sine 50 beste i en cd-mappe i bilen, som deretter forsvinner på mystisk vis. Veldig kos, anbefaler alle å prøve det samme.

8778779[/snapback]

 

supertine, her på forumet har mistet samtlige av Kaizers platene sine på den måten, to ganger faktisk. Men de lå i covrene sine. Som han/hun under deg sa CD-R i bilen, da holder yndligsplatene seg bedre i covrene sine, i cd hylla, inne

Lenke til kommentar
Sier bare at jeg synes d er kongeband, selv om jeg synes de er litt creepy nå pga. satanist greia

8777103[/snapback]

 

Nei, det bare piffer opp høringen :D

8778658[/snapback]

Når du nevner d, tiltrekker bare flere fans :) Jo flere jo bedre!

8783447[/snapback]

 

Vell, jeg vet ikke hvordan man lager baklengs lyder på plater, men jeg går sterkt ut fra at det er planlagt. Spilles kanskje inn riktig vei, så legger dem det lydsporet på baklengs på selve sammensetningen av det som skal bli sangen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Zeppelin er bare best!

Digger alle låtene, men har mine favoritter. Akuratt nå for tiden har jeg dilla på Poor Tom og How Many More Times.

En annen ting: hadde det ikke vært for Jimmy Page så hadde jeg aldri begynt å spille gitar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Led Zeppelin gjenforenes

... i alle fall ifølge nettstedet WENN

 

Page, Plant, Jones, samt Jason Bonham på trommer skal spele i ein minnekonsert for avdøde Ahmed Ertegun, den tidligare sjefen for Zeppelins plateselskap.

 

Kan dette låte noko bra?

8951334[/snapback]

 

Huff, det første som slo meg:

Platene til Robert+annet oppgulp, men på den annen side, det kan jo bli bra. Men har ingen store forventninger, bruker ikke bli så bra når slike reunions skjer, iallefall ikke den gamle magien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...