Gå til innhold

Burde jeg kjøpe Red Steel?


Gormers

Anbefalte innlegg

Nei, du burde ikke kjøpe Red Steel

Jeg har hatt det og solgte det etter 3 1/2 timer spilling, du skyter jo bare på pappfigurer og det lagger til tider så mye att det er umuligt og treffe dem og grusom grafikk er det

 

Faktisk jeg spilte Red Steel så låste konsollen seg flere ganger.

Ikke mye og skryte av dette spillet nei

 

Helt ubrukeligt spill spør du meg :thumbdown:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettopp...2 timer. Eg syns spillet var piss de første timene eg også. Synd at folk kaster vekk titler med ein gang egentlig ;)

8417906[/snapback]

 

Jeg ble drittlei på dem 2 timene så :p, og fant ut jeg har spilt ca 3 1/2 på Red Steel, 3 1/2 verste timene jeg har hatt med ett spill og gjør :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei,

 

Styr unna Red Steel - for the love of god. Du kommer til å angre som en hund etter max 1 times tid. Det er et totalt elendig spill og jeg kan ikke fatte at noen klarer å like det.

Tanken bak spillet er god, men det lot seg ikke gjennomføre dessverre.

 

Jeg kastet ut mitt Red Steel på finn.no for en hundrings, måtte bare bli kvitt jævelskapen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Skal du repetere deg selv skal jamme jeg gjøre det også! Spillet bli noe bedre etter et par timer, men er forsatt så forjævlig dårlig at det er ikke verdt å sette fingrene sine på det. Dette er utvilsomt noe av det dårligste ubisoft har laget på mangfoldige år. Synd du sløste bort pengene dine Digitize, men du er nok ikke den eneste...

Personlig er jeg i skyhimmelen akkurat nå siden jeg nettopp har funnet en dude som bytter bort sitt zelda mot mitt Red Steel...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg vil da ikke si jeg virkelig hater det, slike begreper vil jeg ikke en gang bruke om spill. Jeg synes bare spillet er det absolutt dårligste spillet jeg spilte i 2006. Kan ikke fatte hva du har spilt siden du synes dette er et bra spill og vil anbefale det til andre. Er dette det beste spillbransjen har å tilby? Men uansett kjekt for deg at du hadde det morro.

Lenke til kommentar

Til Wii har jeg/har hatt:

 

Zelda TP

Wii Sports

Wii Play

Sonic and the secret rings

COD3

MOH Vanguard

Red Steel

 

Utenom Zelda, som er i en klasse for seg selv, er Red Steel det desidert beste og mest underholdene spillet jeg har på Wii. Og i forhold til de elendige portene COD og MOH er det jo rene vidunderet.

 

Om det er grafikken du/dere ikke liker kan jeg jo skjønne det. Satt opp mot PS3 og Xbox 360 er det jo ikke noe verdt. Men jeg må si at kontrollene er så intuitive og velfungerende at det veier opp. Jeg koste meg virkelig i de to ukene jeg brukte på å runde det. Det skal nok bli vanskelig å spille skytespill poå PS3 i fremtiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Til Wii har jeg/har hatt:

 

Zelda TP

Wii Sports

Wii Play

Sonic and the secret rings

COD3

MOH Vanguard

Red Steel

 

Utenom Zelda, som er i en klasse for seg selv, er Red Steel det desidert beste og mest underholdene spillet jeg har på Wii. Og i forhold til de elendige portene COD og MOH er det jo rene vidunderet.

 

Om det er grafikken du/dere ikke liker kan jeg jo skjønne det. Satt opp mot PS3 og Xbox 360 er det jo ikke noe verdt. Men jeg må si at kontrollene er så intuitive og velfungerende at det veier opp. Jeg koste meg virkelig i de to ukene jeg brukte på å runde det. Det skal nok bli vanskelig å spille skytespill poå PS3 i fremtiden.

8542853[/snapback]

 

Grafikken på Red Steel synes jeg er helt grei. Grafikk ahar aldri vært viktig hos meg, da jeg er en liten retro-gamer. Det er leveldesign og AI som er spillet største problemet om vi ser bort i fra alle buggene. Ubisoft tok seg ikke tiden til å sørge for en velfungerende kontrol en gang. Nå er det jo bare å slå av lyd og vibrasjon, men at det i det hele tatt eksisterer en slik feil er utilgivelig.

Hadde spillet vært bug-fritt hadde det vært et helt grei middelmådig shooter, men det er ikke å kommer bort fra at i min samling på over 200 spill til forskjellige konsoller, er Red Steel det spillet med flest og mest irriterende bug'er.

 

Jeg har ikke prøvd noen av de andre spillene på listen, jeg er rett og slett lei av spill som ikke gjør noe jeg ikke har sett før. Kun en ny måte å styre spillene på er ikke godt nok for meg. Wii-moten blendet meg slik at jeg kjøpte Red Steel, men jeg gjør ikke samme feilen flere ganger. Favoritt-genren min er FPS, så jeg håper vireklig at wii får noen skikkelige FPS-spill.

Lenke til kommentar

Red Steel er helt grei underholdning spørr du meg. Vel verdt 3-400kr.

 

Ga nesten opp etter den elendige starten, men etterhvert koste jeg meg faktisk skikkelig. Føles til tider bedre enn noen av de beste FPS-spill til 360. Med gjennomtenkt leveldesign, mer arbeid med kontrollere og litt oppgradert grafikk = lansering rundt sommertider, hadde dette blitt en skikkelig klasikker.

 

Ville nok gitt det 6/10 som det er nå (Spillet er 3/10 på det sitt verste og 9/10 på sitt beste), og 8/10 med visse oppgraderinger.

 

Er tørkeperiode på Wii nå, og da er dette spillet som sagt grei underholdning som er litt frustrerende til tider.

Endret av KingKoki
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Kjøpte meg spillet for ca en måned siden hos elkjøp for 200kr, synes det var en tiltrekkende pris, så jeg blåste i advarslene. Har ikke fått så mye tid til å spille spillet nå (er på 50%, så jeg kan ikke si helt hva jeg synes om spillet).

Uferdig var det ihvertfall, men likevel en smule gøy å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...