Gå til innhold

Burde jeg kjøpe Red Steel?


Gormers

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurer på om dere som kjøpte Red Steel likte spillet, til tross for de dårlige anmeldelsene, spesielt i Amerika. Er fan av skytespill, så det må ikke være så skikkelig bra, bare underholde, og så elsker jeg å spille split screen med kamerater. Hørt at musikken utvikler seg etter hva som skjer, noe som er fett.

 

burde jeg kjøpe det?

Andre spill det står mellom er exite truxk, ssx og wario ware...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Red Steel syns eg er bedre enn anmeldelsene tilsier. Har spillt litt i split screen med kompiser, og det var mye komedie ut og gjikk da faar aa si detv saan. Spillet har absolutt sine mangler i form av grafikk og noen leie bugs i kontrollskjemaet,men det ved a f.eks slaa av lyd og rumble i kontrollen fungerer kontrollene bedre.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Styr unna Red Steel, det er tvers igjennom et dårlig spill. Wii-moten gjør det morro den første timen, men det i seg selv er ikke nok til å sjule at det absolutt ikke finnes noe annet positivt å si om spillet.

Et lite eksempelt er dialogen i spillet, som er så dårlig at på sitt verste faktisk blir komisk, dette er dog all morro du får i spillet

Lenke til kommentar
Styr unna Red Steel, det er tvers igjennom et dårlig spill. Wii-moten gjør det morro den første timen, men det i seg selv er ikke nok til å sjule at det absolutt ikke finnes noe annet positivt å si om spillet.

Et lite eksempelt er dialogen i spillet, som er så dårlig at på sitt verste faktisk blir komisk, dette er dog all morro du får i spillet

8159862[/snapback]

Heh, jeg koste meg stort sett gjennom hele spillet. Blir jo bare bedre og bedre jo lengre du kommer ut i spillet. Personlig mener jeg det er et bedre spill enn Call of Duty 3 til Wii. Etter en time eller to, begynner spillet virkelig å bli langt bedre. Starten er veldig dårlig sammenlignet med resten. Gi det tid og det er stor sjanse for at du vil like Red Steel.

 

Det er derimot en feil i spillet (skjer ikke hos alle). Dersom siktet driver å hopper inn om midten ofte, slå av høytaleren og rumble på kontrollen. Da flyter siktet veldig bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg har fullført spillet og føler det fortjener all den kritikk den kan få.

 

Spillet havner som nummer to på min verstingsliste når det gjelder bug'er, kun slått av PoP: Warrior Within (også fra ubisoft...) Jeg måtte mer enn et par ganger laste inn forrige checkpoint som følge av slike buger. For eksempel ser det ut som spillet har satt sin elsk på å fange deg i kasser og kontainere. Hopper man i nærheten av dem kan man risikere å gå gjennom veggene, desverre er det ikke mulig å gjøre det samme fra innsiden. Jeg har også opplevd å bli skutt på midt i sverdkamper, uten muliugheter å skyte tilbake, var det en sikker død. Dessuten ville spillet ha blitt bedre om de hadde kuttet ut disse sverdkampene. For det første bare oppstykker det skytinga. De er også svært enkle, så det blir kun en repeterende øvelse, gøy de 3 første gangene, de 30 neste blir bare irriterende.

Historien og leveldesign er også under par. Historien er ikke verdt å nenve en gang, annet enn den fortelles gjennom kjedelige filmsekvenser med dårlig dialog og elendig stemmeskuelspill. Irriterende er det at det alltid legges et checkpoint rett før en cutscene, som betyr om du dør, må man se hele filmsekvensen om igjen da man ikke har mulighet til å skippe dem.

Spillet har bare en bra level, hvor du går rundt i en temapark og møter all slags gærninger. Ellers er det bare kjedlige korridorer og firkantede rom...

Videre kan jeg nevne dårlig AI. Den dukker og tar cover, men afor ofte springer dem rundt uten mening, gjerne rett forbi deg.

Grafisk er heller ikke spilet imponerende. Teknisk er det kanskje ikke altifor dårlig, men miljøene er ensformige og kjedelige.

 

På den positive siden fungerer kontrollsystemet sånn rimelig bra, jeg kunne tenkt meg noen finjusteringer, men spillet viser at fps ikke er noe problem med wii-moten.

 

Du har rett, TCi, at spillet tar seg noe opp på slutten. Men det gjør ikke spillet mye bedre. Hadde det ikke vært for at dette hadde vært et launch-spill, ville det ikke ha solgt noe som helst.

 

CoD 3 kan jeg ikke sammelinge med da jeg ikke har spitl det.,

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Men det gjør ikke spillet mye bedre. Hadde det ikke vært for at dette hadde vært et launch-spill, ville det ikke ha solgt noe som helst.

8160181[/snapback]

Det tror jeg faktisk, for grunnen til at Red Steel har sine feil og mangler, er nettopp fordi det er et lanseringsspill. Jeg hadde uten tvil skaffet meg dette selv om det ikke var et lanseringsspill. Heldigvis solgte spillet ganske bra, slik at Red Steel 2 leverer varene neste gang ;)

Lenke til kommentar

Du bør tenke deg grundig om før du kjøper spillet, fordi det er faktisk så dårlig som de skriver i anmeldelser. Masse irriterende bugs, dårlig grafkk, hakking, fæl lyd, null AI på fiender. Og hvor lenger du kommer uti spillet, jo mer lei blir du + angrer på at du kjøpte det. Dette gjelder i hvertfall for meg.

 

ELENDIG SPILL :thumbdown:

Lenke til kommentar
Du bør tenke deg grundig om før du kjøper spillet, fordi det er faktisk så dårlig som de skriver i anmeldelser. Masse irriterende bugs, dårlig grafkk, hakking, fæl lyd, null AI på fiender. Og hvor lenger du kommer uti spillet, jo mer lei blir du + angrer på at du kjøpte det. Dette gjelder i hvertfall for meg.

 

ELENDIG SPILL  :thumbdown:

8163074[/snapback]

Sånn følte jeg det med GRAW også, helt til jeg tok det frem igjen for noen uker siden... Alle har forskjellig smak. Jeg skulle likt å prøvd Red Steel, for det ser ut som et spill jeg kunne like :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Andre enn meg som fant det litt pussig at siste brett utgjorde 20 % progressen?

 

Før det relativt korte sistebrettet sto det 80 % og det stemmer jo overhodet ikke med hvordan det er i praksis. Er det noe jeg har gått glipp av?

8416126[/snapback]

Ja, de siste % gikk veldig fort.

Lenke til kommentar
Andre enn meg som fant det litt pussig at siste brett utgjorde 20 % progressen?

 

Før det relativt korte sistebrettet sto det 80 % og det stemmer jo overhodet ikke med hvordan det er i praksis. Er det noe jeg har gått glipp av?

8416126[/snapback]

Fordi du ikke har funnet alle hemmelighetene. Finnes veldig mange skjult her og der.

Lenke til kommentar
Andre enn meg som fant det litt pussig at siste brett utgjorde 20 % progressen?

 

Før det relativt korte sistebrettet sto det 80 % og det stemmer jo overhodet ikke med hvordan det er i praksis. Er det noe jeg har gått glipp av?

8416126[/snapback]

Fordi du ikke har funnet alle hemmelighetene. Finnes veldig mange skjult her og der.

8417261[/snapback]

 

kult a

Lenke til kommentar
Fordi du ikke har funnet alle hemmelighetene. Finnes veldig mange skjult her og der.

8417261[/snapback]

 

Jasså, fortell! Har unlocket alle våpen og slik, og har 25 000 RP, hvis det er slik du sikter til?

 

Kommer det noe etter rulleteksten forresten? Har misslyktes i og se den 3 ganger, da det ikke lar seg gjøre :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...