Gå til innhold

Sportskafeen - Generell sportsdiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg tenker skøyter eller friidrett. Han har NM medaljer.

Men politiet har visst ikke funnet noe da.... Løkrull uansett. Hva forventer han? 

• 9 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Har ikke peiling på hockey, kan noen forklare meg hvorfor det tillates slåsskamper på banen? Så et klipp fra USA, hvordan er praksis på dette i Norge? 

• 1 år senere...
Skrevet

Har ikke peiling på hockey, kan noen forklare meg hvorfor det tillates slåsskamper på banen? Så et klipp fra USA, hvordan er praksis på dette i Norge? 

Dette er en del av underholdningen og det ville nok blitt stor oppstandelse om slåssing ble forbudt. (NHL)

https://en.wikipedia.org/wiki/Fighting_in_ice_hockey

I norsk ishockey er det ikke som i NHL, slåssing er på papiret ikke lov i Norge.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, hva bruker dere av tjenester til å se sport? Jeg snakker om lovlige og helst norske nettjenester. Jeg vurderer Viaplay men har ingen brukererfaring med den tjenesten. Er TV2 Sumo bra?

Jeg er først og fremst interessert i F1, internasjonal fotball som Champions League, UEFA/Europa League, Premier League og store bokse og MMA events (bare direktesendt naturligvis). God bilde og lydkvalitet er viktig, gjerne 4K og 60 FPS.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke Get ei heller noen form for kabel-TV. Jeg har fiber fra Altibox/BKK Fiber, men jeg bytter uansett ikke ISP bare for å se på sport.

Edit: jeg fant ut at Viaplay er best på sport akkurat nå.

Endret av FrihetensRegn
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...