Gå til innhold

Sportskafeen - Generell sportsdiskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hører folk klage på dommeren. Hadde Andreas vunnet om kampen ikke ble avslutta etter knockdown?

 

Det tror jeg ærlig talt ikke. Kommentatorene hadde på sine norske briller, det var ikke jevnt som det de ga uttrykk for. Evensen var brukbar, men belgieren var bedre i kveld. Tipper sistnevnte hadde vunnet med minst 5-6 poeng om dommeren ikke hadde stoppet kampen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 11 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Hei Folkens :)

Er det noen Formel 1 fans her? :) Jeg elsker den sporten, men ingen av mine venner er inntrisert i F1.
Så jeg lurte på om noen rundt i Oslo kunne tipse meg om hvor i Oslo jeg finner F1 fansen (tenker da på barer)

Jeg er og har alltid vært en Lewis Hamilton fan, og jeg har misset 10 løp siden 1996 :)

Gi lyd hvis dere har noen gode barer i minnet :)

Lenke til kommentar

Hei Folkens :)

 

Er det noen Formel 1 fans her? :) Jeg elsker den sporten, men ingen av mine venner er inntrisert i F1.

Så jeg lurte på om noen rundt i Oslo kunne tipse meg om hvor i Oslo jeg finner F1 fansen (tenker da på barer)

 

Jeg er og har alltid vært en Lewis Hamilton fan, og jeg har misset 10 løp siden 1996 :)

 

Gi lyd hvis dere har noen gode barer i minnet :)

Prøv F1-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1649297&page=1

Lenke til kommentar

 

Hei Folkens :)

 

Er det noen Formel 1 fans her? :) Jeg elsker den sporten, men ingen av mine venner er inntrisert i F1.

Så jeg lurte på om noen rundt i Oslo kunne tipse meg om hvor i Oslo jeg finner F1 fansen (tenker da på barer)

 

Jeg er og har alltid vært en Lewis Hamilton fan, og jeg har misset 10 løp siden 1996 :)

 

Gi lyd hvis dere har noen gode barer i minnet :)

Prøv F1-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1649297&page=1

 

Takk mister, jeg lette etter den :)

Ha en flott dag! !

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...