Gå til innhold

Sportskafeen - Generell sportsdiskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dere som har lyst på en liten oppdatering på cricketfronten (ja, jeg har faktisk fulgt med...) så skal jeg nevne til dere at Bangladesh gjorde det svært dårlig mot West-Indies i dag. Dårlig kamp fra begge lag i grunn.

 

Enten i går eller på Onsdag var det en KJEMPESKRELL når Irland slo England, fyfaen det hadde ingen ventet. England er jo storfavoritt. I går var det en jevn kamp mellom Canada og favoritten Pakistan, hvor tilslutt Pakistan trakk det lengste strået. Canada hang godt med og det var ikke forventet at de skulle være med såpass lenge.

Lenke til kommentar

For dere som har lyst på en liten oppdatering på cricketfronten (ja, jeg har faktisk fulgt med...) så skal jeg nevne til dere at Bangladesh gjorde det svært dårlig mot West-Indies i dag. Dårlig kamp fra begge lag i grunn.

 

Enten i går eller på Onsdag var det en KJEMPESKRELL når Irland slo England, fyfaen det hadde ingen ventet. England er jo storfavoritt. I går var det en jevn kamp mellom Canada og favoritten Pakistan, hvor tilslutt Pakistan trakk det lengste strået. Canada hang godt med og det var ikke forventet at de skulle være med såpass lenge.

Hoho! Trodde virkelig at jeg var den eneste som fulgte med på det her inne. :D

Lenke til kommentar

Zimbabwe ble knust ganske greit av New Zealand i dag. Synd, selv om det var forventet. Moro når underdogs slår favorittene, akkurat som onsdagens kamp du nevnte.

 

Menneh, dette er ganske off-topic. Burde heller komme oss over til sportskafeen om vi skal fortsette. :p Tok like greit og flyttet over innleggene til sportskafeen.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Haha, ler meg i hjel av England i cricket-VM. Makan til berg-og-dalbane lag skal man lete lenge etter.

 

Kamp 1: Knepen seier mot tabelljumbo Nederland.

Kamp 2: Slår tilbake utrolig sterkt, greier (utrolig nok) uavgjort mot stormakten India.

Kamp 3: Taper mot Irland, ett lag som er 10x dårligere enn engelskmennene.

Kamp 4: Spiller sterkt mot en av favorittene Sør-Afrika, ender til og med opp med å vinne.

Kamp 5: Har kampen i lomma, men greier å rote det bort mot underdogen Bangladesh.

 

Virker som at de undervurderer de små lagene, mens de overvurderer storlaga. Haha, herlig å høre folka i studioet til Sky Sports. Meget kritiske til alle spillerne og hele ledelsen. :D

Lenke til kommentar

kan du ikke dra til begge da? økonomisk er vel en tur til England neppe problematisk hvis det er det(har du jobb forresten?). Eller går det mer på fridager?

 

Økonomien er det 0 stress med, jeg jobber som bare det og tjener til salt, pepper og bernaisè-saus i maten.

 

Problemet er fridagene som du sa selv, da jeg har planlagt en annen tur neste år.

 

Så jeg må prioritere heftig.

Lenke til kommentar

London kommer nok til å være mest spektakulært. Du får muligheten til å få med deg forskjellige idretter, kanskje du til og med opplever norske OL-gull. Ukraina/Polen sliter med forberedelsene. For få hoteller, stadionene ligger bak skjema, osv. Dessuten er det "bare" EM. Jeg hadde nok valgt OL i dette tilfellet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt tips til deg er:fotball er bare en ting, i ol utøves det mange flere idretter og mange flere sjanser til å se sterke norske prestasjoner og medaljer og kanskje du får hilse på det forestående brudeparet. I tillegg så er sjansene ganske store for en historisk medaljefangst og kanskje en fordobling?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Nå om dagen går VM i verdens nest største sport. Hvilken sport snakker jeg om?

 

Er ikke det bordtennis eller noe?

 

flere registrerte spillere enn fotball, men er nok noen som har flere registrerte spillere enn bordtennis igjen som blant annet basketball.

 

Siterer svømming.no:

 

Ny norsk seniorrekord til Cecilie Waage Johannessen

 

Under finalene på Amsterdam Swim Cup i kveld satt Cecilie Waage Johannessen, BSC, ny norsk seniorrekord på 200 fri med tiden 2,00,32. Den gamle rekorden hadde hun selv og var på 2,00,67. Lavrans Solli hadde 4. beste tid i forsøkene på 200 rygg med 2,06,80, men valgte å spare seg til 100 rygg i morgen.

Gard Kvale svømte 100 fri på 51,76 i forsøkene, mens Robin Dale Oen, Øygarden, svømte på 52, 32. Dette holdt til henholdsvis 10. og 13. plass. Alexander Broberg Skeltved svømte 50 butterfly på 25,86 i finalen og havnet med dette på en 7. plass.

 

Lavrans Solli har og satt rekord. det var ny norsk seniorrekord i 50m rygg. Meget lovende resultater. Dette virker da lovende for fremtiden og kanskje han kan være med å kjempe om gode plasseringer i finalen allerede i Svømme-VM? Det skal visst ha vært knalltøff internasjonal konkurranse i denne turneringen...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...