Gå til innhold

GDC - Cryengine 2 Tech demo (Crysis)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du HD tv da?  :)

:yes:

Sinnsyk fet demo :yes: Lurer dog på hvor mye av dette som er DX10 :hmm: Crysis + R600 SLI + Sony 46" Bravia 1080p Tv hadde vært noe :dribble:

Skal skaffe meg

Crysis - ja!

R600 + resten av nytt system :p- ja!

 

HD Tv har jeg, selv om det bare er 720p så holder det for meg.

Lenke til kommentar

Så meget imponerende ut!

En ting jeg ikke likte helt var da tanksen kjørte gjennom skuret, så ut som skuret sprengte fremfor tanksen.

 

Stusset litt på den bomben i slutten og. Allt rundt deg ble blåst bort men selv stod han planta som grunnfjellet.

 

Ellers var det meget bra.

Lenke til kommentar
Så meget imponerende ut!

En ting jeg ikke likte helt var da tanksen kjørte gjennom skuret, så ut som skuret sprengte fremfor tanksen.

 

Stusset litt på den bomben i slutten og. Allt rundt deg ble blåst bort men selv stod han planta som grunnfjellet.

 

Ellers var det meget bra.

8122919[/snapback]

 

Jeg tipper det enten var en demonstrasjon av effekten av et slikt nedslag på miljøet. Eller så hindret denne superdrakten karakteren i å bli blåst i fillebiter om det var gameplay fra spillet.

 

Drakten kan jo stilles inn i ulike moduser. Som mer styrke, mer fart osv.

Lenke til kommentar
Tenker meg at vi sitter og gliser oss skakke av grafikken på dette spillet om en 10 års tid.

Om en 10 års tid er vel grafikken ikke kalt grafikk lenger, og spill ikke kalt spill, men "hjem for nye livsformer" og man blir straffedømt for og drepe en "data-figur".

Nettop fordi AI'en har blitt så god at NPC'en reagerer på hver eneste berøring, lyd og følelser.

Og grafikken så god at man kan drepe en maur, legge den under et in-game mikroskop og telle antall bakterier som krabber rundt på den.

 

Enda litt tid etter dette da man kan zoome inn og se på de millioner av forskjellige nervetrådene i hendene vil jeg si at grafikken begynner og bli sykelig!

 

Slik den er nå vil jeg kalle den naturtro nok!

 

 

:!:

Lenke til kommentar

Det ligger en HD-versjon på IGN, men man må være medlem for å laste den ned. Dersom noen er medlem der og er villig til å laste ned og dele filen her, ville jeg blitt glad++

 

Tror ikke Crysis kommer til å kreve noe vanvittig av prosessoren, selv om det nok må en litt "upper-end" CPU til å få et tilfredstillende resultat. Men skjermkortet, derimot, skal nok få kjørt seg til de grader. Demoklippene og klippene med in-game spilling går på PCer med GTX-kort, så det ser jo ut til at de av oss som har gått til innkjøp av en slik kan kose oss med Crysis på god oppløsning og eyecandy når det kommer.

 

Men jeg tar ingen sjanser. Ny PC skal på plass før Crysis, og trenger jeg SLI for å kjøre en logisk oppløsning, so be it :cool:

 

EDIT: Og til de som vil ha spillet til PS3/Heks-boks, så mener jeg at utvikleren av spillet sa at dette ikke kom til å skje.

IMHO -> FPS + konsoll = nei, nei og atter nei. PC ftw!

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Men gidder eg å skaffe med Vista for å teste dette...Nei! Kan fint vente eit par år til.

8133163[/snapback]

Du treng strengt tatt ikkje Vista for å spele Crysis.

 

demeyfint: Til tross for at utviklarane fokuserer på PC no, kan vi ikkje sjå bort frå ein konsollversjon ein gong i framtida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...