Gå til innhold

"Home" Ny playstation 3 online service


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg bare over hvordan enkelte forumbrukere her har må bruke enhver anledning til å prøve å skape konflikt på forumet. :roll:

 

Synes folk absolutt bør være glade for nyhetene og gi uttrykk for entusiasmen sin.

8102998[/snapback]

 

Da skulle du kanskje avsluttet setningen der? :)

 

Ja, la oss holde denne tråden full av godt humør, som de fem-seks postene over oss her! ;)

 

MGS: Det kunne blitt interssant og samlet de av oss som får PS3 ved lansering i ditt "Home"! Bare så synd at tidus2k4 og andre blir å grisebanke oss i RFoM. :blush:

 

Edit: Grusebanke er et fint ord!

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Endelig klarer Sony å gjøre noe rett, men de har mye jobb foran seg for å få det der til å virke skikkelig, for ikke å snakke om båndbredde (hvertfall hvis de beholder HD oppløste reklamer overalt i Home). Men det er bra at de gjør noe nytt.

 

Men et problem er jo at de fleste ikke har en bluetooth handsfree liggende å slange i motsetning til Xbox 360 brukerne som får det med konsollen. Blir litt slitsomt å sitte å skrive med kontrollen.

 

Nå trengs det bare noen spill å spille på PS3...

Lenke til kommentar
Etter de som jeg har lest og hørt skulle de gå ann og be venner hjemm til deg å se filmer du har lagret på din PS3? Så jeg kan sitte hjemme å se på en film en kompiss har??

 

jepp

8103056[/snapback]

 

Vell da må jeg bare si dette her ser lovendes ut og tror PS3 ikke kommer til å feile på dette ;)

Lenke til kommentar
Endelig klarer Sony å gjøre noe rett, men de har mye jobb foran seg for å få det der til å virke skikkelig, for ikke å snakke om båndbredde (hvertfall hvis de beholder HD oppløste reklamer overalt i Home). Men det er bra at de gjør noe nytt.

 

Men et problem er jo at de fleste ikke har en bluetooth handsfree liggende å slange i motsetning til Xbox 360 brukerne som får det med konsollen. Blir litt slitsomt å sitte å skrive med kontrollen.

 

Nå trengs det bare noen spill å spille på PS3...

8103073[/snapback]

 

Men siden at stortsett det som finnes av usb headsett(inkludert det til ps2) fungere på ps3, og att en rekke bluetooth headsett også fungere så har nok de fleste muligheten til å skaffe seg ett billig headsett. Ethvert USB tastatur kan også benyttes i HOME for å taste med andre ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Veldig stilig, nå har Sony tatt å definert sin online-opplevelse bedre, og jeg krysser fingrene for at dete blir godt gjennomført.

Lenke til kommentar
Vi må nok vente til høsten med å møtes i home ;) Men dette ser ut til å bli meget stilig.

8103088[/snapback]

 

Men betaen starter i april..right? Gleder meg til Socom-treff hos meg med alle gutta :D Håper at det går ann (burde gjøre det) å scanne ansiktet på Home.

8103127[/snapback]

Har Sony sagt at det er en public beta? Anttok at den var lukket jeg

Lenke til kommentar

Kanskje gammelt nytt allerede.. men men:

 

Details from Phil Harrison- Sony Computer Worldwide Studios

Keynote at GDC March 7th 2007:

 

Anouncements:

 

Firmware update available on the 8th for North America/Japan and Asia. European PS3's will be preloaded with this latest update.

 

Features of this latest firmware include:

 

More refined PS Store frontend

Playstation Network integrity enhanced

Wallpapers from pictures

Ability to change background colours

Sony Connect Store for music and movies added to the PS Store. Hundreds of trailers/full films/song videos and mps3's available for download.

Playstation Card option in PS Store enabled.

Playstation Lifestyle- Similar to my space/youtube. User generated content and experiences are the key.

+ more.

 

Removal of Emotion Engine chips in PS3's in NA and Japan to follow in April. Reason for this is to reduce costs and focus on enhanced opportunities via software. Benefits include the ability to upscale selected PSone/PS2 games to 1080i/720p.

 

Lots of development talk.

Release dates for key games. Warhawk in June/July 2007. Heavenly Sword delayed. Killzone and MGS4 in late 2007.

 

New content on PS Store available on the 8th:

 

Tekken 6 trailer

Lair demo & trailer

Rainbow Six Vegas demo

EA: Skate trailer

Battlefield Bad Company trailer

Warhawk demo

Virtua Fighter 5 demo

Virtua Tennis 3 demo & trailer

GRAW 2: trailer

Mortal Kombat 2 game

Killzone trailer

 

Killzone demo for May.

 

:cool:

 

 

edit: Fan kor tregt tida går... 16 dager igjen

edit:2: Dette er unconfirmed foreløpig

Endret av Bubba-S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...