Gå til innhold

Hva legger du i "dårlig musikksmak"?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke har et reflektert forhold til musikk. Folk som hører på whatever som kommer på f.eks radio 1 og synes det er "toppers"

Jeg sliter også litt med å skjønne hvorfor folk hører på danseband musikk, det er greit at noen vil "keep it simple" men det får da vere måte på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
etter min mening så har folk dårlig musikksmak når de kan se på The Voice, MTV hele dagen uten å ha lyst å kaldkvele noen av artistene som blir fremført.

8109896[/snapback]

 

Ja, de har litt andre vaner enn du har, men det betyr ikke at de er deg mindreverdige.

8110340[/snapback]

nei. Jeg mener bare at de ikke ser hvor umusikalsk mange av de artistene man ser på MTV egentlig er. Er bare masse folk rundt som styler de opp, mens de selv står der egentlig bare for sjarmen.

 

dessuten er det litt rart at de fleste som lærer seg et instrument ofte skifter musikksmak etter hvor flinke de er blitt med instrumentet. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
etter min mening så har folk dårlig musikksmak når de kan se på The Voice, MTV hele dagen uten å ha lyst å kaldkvele noen av artistene som blir fremført.

8109896[/snapback]

 

Ja, de har litt andre vaner enn du har, men det betyr ikke at de er deg mindreverdige.

8110340[/snapback]

nei. Jeg mener bare at de ikke ser hvor umusikalsk mange av de artistene man ser på MTV egentlig er. Er bare masse folk rundt som styler de opp, mens de selv står der egentlig bare for sjarmen.

 

dessuten er det litt rart at de fleste som lærer seg et instrument ofte skifter musikksmak etter hvor flinke de er blitt med instrumentet. :hmm:

8111191[/snapback]

 

But who cares? I'ts only a gas my friend :cool:

Lenke til kommentar
Folk som bare følger bølgen og hører på det som er inne mener jeg har dårlig musikksmak.

8111971[/snapback]

Jeg kategoriserer det som folk som ikke har musikksmak :p

Altså, de har ingen bestemt smak innen musikkens verden, de bare hører på det som er inne.

Lenke til kommentar

Er vel egentlig en smakssak. De eneste jeg mener har dårlig musikk smak er de som hører (eller heller ser) på ting som egentlig ikke har noen ting med musikk og gjøre. *host*Pussycat Dolls*host*

 

EDIT: Også de som hører på ting fordi det er in og bryr seg døyten om de egentlig liker det.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Folk som ikke liker musikk har dårlig smak.

 

Som alle andre har sagt før meg: Det er ingenting som er dårlig smak. Det er jo en smakssak :hmm:

Lenke til kommentar
Lene Alexandras - My Boobs are OK

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

 

Det er noe av det verste jeg har sett. Tror ikke det går ann å lage noe som er mer hysterisk morsomt enn det der  :!:  (fins ingen smily her som kan vise hvor hardt man ler av den filmen)

 

PS. etter min mening

8110410[/snapback]

 

Den sangen/videoen der var det mest tragiske jeg har sett og hørt. Sitter å ler så kjeven hopper ut av ledd omtrent, hhahahah. :!:

 

Altså folk som hører på trance og annen datamiksert musikk med en vokalist som høres kastrert ut, mener jeg har dårlig musikksmak. Sangen over her er et meget god illustrasjon til denne sjangeren. Ellers er det mye annet drit innen dette også. Og danseband, det blør i øra også. Rock og metal er tingen. :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette er ikke en diskusjon, dette er svada. Men la meg anbefale et lite stykke for dere (som om det skal endre min smak? ...nei så faen!): Mari Boine Persen, til hele folket :thumbup:

Lenke til kommentar

Dårlig musikksmak er en ting; det finnes ikke!

 

Men da er jo diskusjonen om hva som er musikk igang? Feks PCD, er jo bare spill på sex hele dritten.

 

Folk jeg mener har litt rar musikk smak er folk som hører på liste pop.

 

( VG lista topp 20 er jo laga av de albuma som selger mest i landet / singler, dermed ingen bestemt sjanger, folket bestemmer! :p )

Lenke til kommentar
Hva legger du i "dårlig musikksmak"?

 

Man hører mye i dag om at f.eks jenter har dårlig musikksmak, men hva er egentlig dårlig musikksmak? Har personer med dårlig musikksmak sansen for musikk som ikke du liker, og derfor har de dårlig musikksmak?

 

Ettersom jeg ser det har ingen dårlig musikksmak...

 

Hva mener dere?

8100956[/snapback]

 

dårlig musikksmak er det ikke noe som heter. bare fordi en ikke liker det samme som deg har de ikke dårlig musikksmak. de liker bare noe annet. smak og behag. så enkelt er det

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-95147
etter min mening så har folk dårlig musikksmak når de kan se på The Voice, MTV hele dagen uten å ha lyst å kaldkvele noen av artistene som blir fremført.

8109896[/snapback]

 

Ja, de har litt andre vaner enn du har, men det betyr ikke at de er deg mindreverdige.

8110340[/snapback]

nei. Jeg mener bare at de ikke ser hvor umusikalsk mange av de artistene man ser på MTV egentlig er. Er bare masse folk rundt som styler de opp, mens de selv står der egentlig bare for sjarmen.

 

dessuten er det litt rart at de fleste som lærer seg et instrument ofte skifter musikksmak etter hvor flinke de er blitt med instrumentet. :hmm:

8111191[/snapback]

 

Jeg hadde sterke meninger om et band som jeg virkelig hatet, og det var disse geniale klovnene som kalte seg "Kiss". En god venn av meg påpekte at jeg egentlig ikke fikk med meg essensen, som var "sirkuset" rundt "musikken". Ettter å ha sturet på enerom noen dager, skjønte jeg hva han mente. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...