Gå til innhold

Hva legger du i "dårlig musikksmak"?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Hva legger du i "dårlig musikksmak"?

 

Man hører mye i dag om at f.eks jenter har dårlig musikksmak, men hva er egentlig dårlig musikksmak? Har personer med dårlig musikksmak sansen for musikk som ikke du liker, og derfor har de dårlig musikksmak?

 

Ettersom jeg ser det har ingen dårlig musikksmak...

 

Hva mener dere?

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig smak er når de ikke kan redegjøre noe særlig for hva de liker, nå mener ikke jeg at enhver bør være konnesør, men de bør ha et forhold til musikk annet enn muzak.

 

Edit: De som nesten ikke bryr seg om musikk har som regel dårlig smak, de er ikke særlig bevisste over hva de hører på fordi det fungerer mer som bakgrunnsstøy.

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Folk som kun liker en sjanger og synes alt annet er søppel, har dårlig musikksmak.

8101172[/snapback]

 

Ikke for meg. Jeg vil bare si at de har en snever smak. :)

Lenke til kommentar
Man hører mye i dag om at f.eks jenter har dårlig musikksmak

 

Jasså? Den har jeg ikke hørt før. :p

 

Er forsovet enig med de første som posta. Personer med sans for musikk jeg ikke fordrar anser jeg for å ha dårlig musikksmak. Det går vel motsatt også, og gjelder vel de fleste 'smaker'?

Det er åpenlyst subjektivt hva folk legger i begrepet 'dårlig musikksmak'.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Som folket sier, det er vel ingenting som heter dårlig musikksmak - kun meninger og foretrukken sjanger osv.

 

Ikke at det hindrer meg i å fortelle brutter hvor tafatt hip hop'en hans er å høre på. ;p

8101444[/snapback]

 

Men hvis jeg kommer og sier til deg at broeren din er hjernedød, fordi han digger tafatt hiphop, så får jeg kanskje en på trynet? :p

Lenke til kommentar

Må bare si meg enig med Nisje Olm jeg. Ikke til å legge skjul på at jeg har det med å rakke ned på ting jeg ikke liker, men som ofteste har jeg en god grunn for å være så kritisk som jeg er mot enkle band. Mye musikk er rett og slett bare laget kjappest mulig, for å selge mest mulig penger, og ikke alt av dette er like godt gjennomført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...