Gå til innhold

Xbox Live - Dårlige Tapere


Anbefalte innlegg

Hva er det som feiler folk på Xbox live?

Spesielt norske spillere!

 

Jeg og en kamerat Spiller aktivt på Gears of War, Enten hoster han, eller jeg, sånn at hvis vi får noen Idioter på serveren så er det "kick".

 

 

Anyway, pointe er, hva er det som feiler folk på Gears of War [xbox live] ? Spesielt oss norske?

Jeg blir da aldri sur Når jeg taper, men når det vel slik at vi taper relativt ikke mye.

 

Hvis vi vinner 3-4 Ganger på rad (av 5) Så stikker folk, ja, NORSKE folk, men Amerikanere, Briter, og alle andre folk fra rundt I verden, holder seg på serveren, de tåler og tape.

 

Jeg har også funne ut at, hvis jeg slår av sniper-Riflen, og "Torque Bow?" Så er "ALLE VÅPENE" slått av.. det er 2 våpen av 7! våpen, som gir deg 5 andre våpen å velge mellom.

 

Folk Liker Sniper Riflen, pga. Active Reload = 1 skudd, og hvis de ikke får det, så er the !WHINEEEE!, "herregud! har du slått av sniperen? F-ing Nubs!".

 

Vi har ikke brydd særlig, vi tar dem med Hagla anyway, den knuser jo de fleste våpna på mappet anyway, så det har relativt ikke noe å si.

 

Men, siste ord:

 

Hva feiler det oss Norske og den Drittsekk Oppførslene våres i online Spill? Som gjør at vi tror vi er kongen på Hauen, og hvis vi ikke får det som vi vil, vel.. you get the point

 

PS! Jeg har Dysleksi [skrive Vansker, er ikke flink med å stave ord osv, på. norsk :)]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Selv, så stikker jeg kun fra servere hvis det lagger noe vanvittig (NHL 07 og MADDEN 07), eller hvis jeg faktisk ikke vil spille mer online akkurat da. Jeg må nok innrømme at hvis jeg taper mange nok ganger på rad, kan jeg nok bli litt grinete, men da skal det iokke mer til enn en liten seier til for å få med blid igjen. Det kan nok være at de du har møtt online på GeoW er hardcore online-gamere som har 40 backup kontrollere i skuffen undet 360'n sin. Er de drittsekker, og surver og klager over at de taper, så gi dem ÉN advarsel, og gjør som du sier i fjerde linje. KICK DEM! :w00t:

Lenke til kommentar

De ca 15stk som jeg spiller rainbow six med oppfører seg finfint. Seff blir det litt banning når man sprenger seg selv med en granat eller noe annet frustrerende som skjer, men bortsett fra det så er det god stemning. Sikkert flere kids som spiller geow, og de takler jo ofte ikke å tape. Å forby våpen er uansett dust og gir ingen mening i det hele tatt. Vis at du er bedre og klarer å drepe dem med noe annet våpen istedenfor.

Lenke til kommentar

Har bare spilt litt på GOW over live og det er med norske spillere. De er greie og stikker ikke.

Har spilt masse på BF2:MC på live bare mot engelsk menn og amerikanere, det er en del der som stikker vist det er vanskelig.

Men det er bare de som ikke er gode selv.

Er vel frustrerende å spille (kanskje for å bli bedre) når man ikke får inn et skudd en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette gjelder alle onlinetjenester, alle nasjonaliteter, og slik har det vært siden tidenes morgen og vil være til tidenes kveld. Ikke noe å bli overrasket over.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Selv, så stikker jeg kun fra servere hvis det lagger noe vanvittig (NHL 07 og MADDEN 07), eller hvis jeg faktisk ikke vil spille mer online akkurat da. Jeg må nok innrømme at hvis jeg taper mange nok ganger på rad, kan jeg nok bli litt grinete, men da skal det iokke mer til enn en liten seier til for å få med blid igjen. Det kan nok være at de du har møtt online på GeoW er hardcore online-gamere som har 40 backup kontrollere i skuffen undet 360'n sin. Er de drittsekker, og surver og klager over at de taper, så gi dem ÉN advarsel, og gjør som du sier i fjerde linje. KICK DEM!  :w00t:

8092484[/snapback]

Gjør det samme på NHL 07 jeg og.. husk å stikk så fort som mulig hvis du merker lagg, da får du ikke tap.

Lenke til kommentar

Altså, noen folker gode med sniper, andre med hagle, når du da er vil spille, så vil du kanskje bruke din elskede sniper. Da er det litt frustrerende at bare fordi hosten foretrekker haglekamp (strange enough :p ) at de har fjernet sniperen.

 

Uansett, dette gjelder ikke bare norge, men hvert eneste land det finnes en 360 med live i.

Det hjelper ikke stort å være host heller, da mange (inkludert meg selv) liker å klage på den beryktede host advantagen.

 

At gears ikke bruker dedikerte servere er dritkjipt for de med 500kbps i opphastighet, og fett for de med god linje.

Lenke til kommentar

Minner meg om min veldig korte CS kariere, på 10 minutter. Lille noobete meg tar det dyreste jeg kan få med meg første runde, og plaffer ned den første jeg ser. Med luck alla store dimensjoner blir det headshot. Men lucken er kortvarig, for det var en admin, som beskylder meg for juks med en gang og kicker meg.

 

Dette var en norsk server, kjent server faktisk (Cathc?).

 

Så det er slik i alle MP spill egentlig, alt for mange som betegner seg selv uberleet og vil ikke innse at t.o.m bestemora med ledgikt og alle typer pipipper på øynene kan eie rompa deres i spillet.

Lenke til kommentar

Hvorfor klage på at det er noen som klager? Hvem bryr seg? Spiller en del BF2. Og der treffer man på mye rart. men det er bare la vær å bry seg om dem. Da holder de kjeft og stikker. Og kan tippe de fleste av dem er fjortiser. Og er nok ikke et fenomen man blir kvitt. Men jeg og, logger meg av servere der jeg kommer på "taper" laget. Da etter noen runder. Vet ikke hvordand et fungerer på GoW dog. Men på BF2 er rundene glatt på ca 20 min +/-. Og for meg så er et par tre runder nok uansett.

Lenke til kommentar

Folk som forlater et game fordi de taper er idioter, har man først bestemt seg for å være med får man jammen være mann nok til å fullføre også. I gears of war er problemet ekstra stort siden det kun er 4 på hvert lag og tap av en lagkamerat har ekstra stor påvirkning, uansett om vedkommende suger så er han en ekstra skyteskive. Og ja, det er som regel de dårlige som quitter.

Jeg gir konsekvent bad feedback til folk som quitter et game og de kommer fra alle land.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt en god del, med norske på gow, faktisk så spiller jeg bare mot normenn egentlig, da jeg orker ikke snittet av kvalme amrikanere.

 

Men jeg opplever ikke spesiellt ofte at normenn slutter. Ivertfall ikke hvis det er godstemning på servern med mye snakk og teamwork.

Hvis lagene er ugjevne så endre man bare teamene og spiller videre.

 

Jeg pleier iallefall ivertfall aldri å quitte bare pga nederlag. Men igjen det hender nok at jeg spiller lengre utpå natta hvis jeg finner go'formen! enn hvis jeg taper oftere enn barna i afrika, legger seg mette.

 

Men så er jo jeg en crackunit commando som er så badass at man klarer å karre seg til en nest sisteplass, på dårlig kordinerte turneringer.

Så det sier jo ikke seg selv at jeg er standarden....

 

Nei det jeg finner verst iblant normenn i gow er de folka uten mic. elelr som ikke orker å snakke og kjører rambo.

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar

Dette gjelder ikke bare Xbox Live men alt av online spill.

Grunnen er ganske logisk, det er en grunn til at vi i Norden har blant de beste gamerne i hele verden. Vi setter skyhøye krav for oss selv, vi alle tror vi er best og derfor presser våre egenskaper til det aller ytterste.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jeg blir alltid kicka fordi jeg dreper 1 til 3 stk med chainsawen, og fordi dem whiner om jeg camper osv.

 

Og dem sier att chainsawen skal ikke brukes i nærkamp, men i h...... når kan man bruke chainsawen da? på langdistanse, folk er tragiske på nett. Dårlige tapere sier bare jeg

Chainsawen er jo lov og dem sier bare shotgun er lov i nærkamp :tease:

Lenke til kommentar

Her har vi egentlig grunnen til at jeg nesten aldri spiller online lenger. Dette er ikke noe som bare gjelder nordmenn. Generelt sett er det altfor mange umodne drittsekker på internett. Personlig har jeg kanskje spilt online 2/3 ganger det siste året.

Lenke til kommentar

Føler selv at jeg har opplevd den motsatte trenden. Dette fordi jeg på player match havner på Norske servere, mens på ranked match havner jeg på internasjonale. Folk har det gøy på Player match og koser seg, mens på de internasjonale ranked matchende, der er det whining ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...