Gå til innhold

Hvordan er din personelighet ?


Mato

Anbefalte innlegg

Your Personality is Very Rare (INTP)

 

Your personality type is goofy, imaginative, relaxed, and brilliant.

 

Only about 4% of all people have your personality, including 2% of all women and 6% of all men

You are Introverted, Intuitive, Thinking, and Perceiving.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Your Personality is Somewhat Rare (ENFP)

 

personality.jpg

 

Your personality type is enthusiastic, giving, cautious, and loyal.

 

Only about 8% of all people have your personality, including 9% of all women and 6% of all men

You are Extroverted, Intuitive, Feeling, and Perceiving.

 

 

Hehe, samme som Juliess.

 

Eg stemmer for ein poll her!

Lenke til kommentar

Your personality type is reserved, methodical, spirited, and intense.<br />

 

Only about 6% of all people have your personality, including 3% of all women and 8% of all men

You are Introverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Your Personality is Very Rare (INFP)

 

Your personality type is dreamy, romantic, elegant, and expressive.

 

Only about 5% of all people have your personality, including 6% of all women and 4% of all men

You are Introverted, Intuitive, Feeling, and Perceiving.

Endret av Katabombos
Lenke til kommentar

Your Personality is Very Rare (ESTP)

Your personality type is dominant, driven, poised, and self-aware.

 

Only about 5% of all people have your personality, including 3% of all women and 6% of all men

You are Extroverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.

Endret av Iver.
Lenke til kommentar

Your Personality is Very Rare (ENTP)

 

Your personality type is optimistic, curious, enthusiastic, and open.

 

Only about 4% of all people have your personality, including 3% of all women and 5% of all men.

You are Extroverted, Intuitive, Thinking, and Perceiving.

Lenke til kommentar

Your Personality is Somewhat Rare (ISTP)

 

personality.jpg

 

Your personality type is reserved, methodical, spirited, and intense.

 

Only about 6% of all people have your personality, including 3% of all women and 8% of all men

You are Introverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.

Lenke til kommentar

Your Personality is Very Rare (ENTP)

 

personality.jpg

 

Your personality type is optimistic, curious, enthusiastic, and open.

 

Only about 4% of all people have your personality, including 3% of all women and 5% of all men.

You are Extroverted, Intuitive, Thinking, and Perceiving.

Lenke til kommentar

Your Personality is Very Rare (ENTP)

 

personality.jpg

 

Your personality type is optimistic, curious, enthusiastic, and open.

 

Only about 4% of all people have your personality, including 3% of all women and 5% of all men.

You are Extroverted, Intuitive, Thinking, and Perceiving.

 

 

Stemmer egentlig ganske bra det der :p

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...
Your Personality is Very Rare (ESTP)

personality.jpg

Your personality type is dominant, driven, poised, and self-aware. Only about 5% of all people have your personality, Only about 5% of all people have your personality, including 3% of all women and 6% of all men
You are Extroverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.including 3% of all women and 6% of all men
You are Extroverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.

 

Som om jeg ikke visste dette fra før....  :)

 

Har tatt en drøss av disse testene på omtrent samtelige nettsider som tilbyr disse MBTI personlighets testene den siste måneden og jeg havner ALLTID, hver eneste gang, på ESTP...

 

Og når jeg begynte å lese hovedtrekkene til ESTP'ere stemte de så ufattelig bra at jeg måtte motstå trangen til å snu meg for å se etter de skulte kamerane, for hvordan ellers kunne folk jeg overhodet ikke kjenner vite så utrolig mye om meg? Har aldri tenkt på dette før (som sagt, jeg tok min første MBTI test for en måned siden, etter å ha klikket på en link en kompis la ut på FB...), men det klikket så ufattelig mange brikker på plass når jeg leste dette, så mange faktisk at jeg begynte å lure på om jeg misbrukte kognitiv dissonans og lot hjernen fylle inn "tomrommene" fordi jeg ØNSKET at dette skulle være sant og derfor har jeg tatt flere tester, på flere forskjellige steder for å utelukke kognitiv dissonans og at hjernen "fyller" inn det som passer... Og havner alltid på ESTP, og det er jo definitivt den typen som passer meg helt klart best også...

 

Jeg har alltid vært direkte og rett på, så direkte og rett på at noen har blitt skikkelig fornærmet på meg... Jeg har alltid gitt faan i hva folk syntes om meg, er en mester i få få ting gjort uten å anstrenge meg i det mange ville sagt var i siste liten. Jeg snakker meg like mye UT av å gjøre ting som andre folk ofte må snakke seg INN for å gjøre, så jeg har jo merket at jeg er litt skjødesløs med risiko og slikt i forhold til de fleste andre jeg kjenner..(blitt mye bedre etter at jeg fikk unger da...). Mest av det  merket jeg vel i fjor, da jeg begynte å kjøre motorsykkel sammen med andre... Jeg trodde faktisk at jeg måtte trene litt på egen hånd for ikke å være den andre måtte vente på hele tiden og jeg har derfor "trent" alene siden jeg tok lappen i 2014 til jeg i fjor sånn smått begynte å kjøre sammen med andre og til min store forskrekkelse var jeg den som hele tiden måtte vente på de andre... Har selvsagt mye med type sykkel å gjøre, en diger feit harley har ikke mulighet til å holde følge med en sylslank supermotard, men dette gjalt alle sykler, også andre supermotarder... Jeg tok rett og slett større sjanser enn de andre, uten at jeg anser meg som noen villmann av den grunn... Det sjokkerte meg litt husker jeg, uten at jeg forsto hvorfor....

 

Jeg har også merket at jeg har hatt draget på damer, men har egentlig aldri utforsket det noe særlig før i de to siste årene, etter at jeg ble skilt, uten å vite om denne personlighets "diagnosen" selvsagt... Så lite utforsket var dette med draget på damer at jeg ikke trodde jeg hadde rare sjansene på dame fronten når jeg begynte å sjekke damer igjen, men der tok jeg feil gitt.... Har som sagt aldri utforsket dette (er jeg i et forhold så er jeg i et forhold, ferdig med det...) og du kan tro overraskelsen min var stor da jeg etter en stund ble klar over at jeg aldri hadde kommet lenger enn til den andre daten før de hoppet til sengs med meg... Har faktisk hatt sex med fem ganger flere i de to siste årene enn jeg har hatt i resten av mitt liv og det uten at jeg fattet grunnen til det, før nå...

 

Har alltid visst at folk av en eller annen grunn finner meg sjarmerende og  at jeg alltid har kommet unna med ting andre bare kan drømme om å komme seg helskinnet unna, men at jeg hadde sånn "makt" over folk hadde jeg ingen anelse om, så dette må utforskes mer skikkelig har jeg kommet frem til. Og jeg trodde selvsagt at alle andre kunne "lese" folk og deres tanker like godt som jeg kan og derfor har jeg aldri utforsket dette heller... Nå kommer jeg til å gjøre det, for det er jo en hel ny verden jeg kan utforske der ute, om ikke annet enn for å se hvor grensene går og hva folk faktisk kan finne seg i...

 

Å finne ut av dette var som å få et gigantisk puslespill til plutselig og brått legge brikkene på plass i hodet på meg, var så utrolig mye jeg fikk svar på liksom... Bare synd at jeg ikke visste dette før... Eller kanskje ikke.... ESTP'ere er ikke kjent for å være særlig trofaste på langen og jeg vet jo hvor mye jeg har slitt for å ikke kjede meg loddrett ut av ekteskap og samboer forhold, så kanskje like greit at jeg ikke visste dette... Men mine dager med faste forhold er definitivt over, såpass er ganske så sikkert... Det har jeg prøvd, det virket ikke og da er det liten vits i å prøve krampeaktig for å få det til en gang til... Og jeg må le litt, for i løpet av de to årene har jeg hatt to halvseriøse forhold og begge "forholdene" ble avsluttet av meg (eller indirekte av meg, jeg lot dem tro at det var de som avsluttet det, men det var det jeg manipulerte dem til å tro...) nettopp fordi jeg fant damene kjedelige etter noen måneder....

 

Er man en kynisk og manipulerende jævel så er man vel det da... og nå slipper jeg den jævlen ut...  :):devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...