Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har hørt/motatt noe fra elprice??

3 dager siden den kom inn og inngen beskjed om at den er på vei er kommet til meg :-(

 

Er det ikke mulig og følge ordrenen hos elprice på sidene deres ?

Min ble hvertfall sendt igår og er nok framme iløpet av dagen. Følg linken i ordrebekreftelsen så ser du status på bestillingen (hos Elprice). Men den sto vel egentlig som fullført for flere uker siden når jeg tenker etter... :dontgetit:. Sporingsnummer ble sendt på epost så nå er det opp til Posten! Har allerede landet i Vestfold.

8412218[/snapback]

 

Har samme erfaring som goody. Min er i Oslo nå, på 'omlastingssentral'. Lurer på om den rekker ut til postkontoret før det stenger...

Lenke til kommentar
Har samme erfaring som goody. Min er i Oslo nå, på 'omlastingssentral'. Lurer på om den rekker ut til postkontoret før det stenger...

8412429[/snapback]

 

Tja, mange postkontor får bare kjørt ut pakker på morgenen dvs. at pakken må ankomme omlastingssentralen dagen før (gjerne på kvelden).

Lenke til kommentar

Håper det er noen erfarne symbianbrukere her som kan svare på dette: Noen som har en liste over "må ha"-3. parts programvare som funker til N95? Sist jeg hadde nokia er noen år siden :) Har foreløpig ingen ovesikt over hva som finnes, ev. hvor dette skulle være å finne.

Endret av Walkertalker
Lenke til kommentar
Håper det er noen erfarne symbianbrukere her som kan svare på dette: Noen som har en liste over "må ha"-3. parts programvare som funker til N95? Sist jeg hadde nokia er noen år siden :) Har foreløpig ingen ovesikt over hva som finnes, ev. hvor dette skulle være å finne.

8412481[/snapback]

Her er mye skøy :)http://my-symbian.com/s60v3/software/index.php

 

Ikke alt er "må-ha", men mange nyttige programmer som Digital Clock f.eks.

Lenke til kommentar
Har samme erfaring som goody. Min er i Oslo nå, på 'omlastingssentral'. Lurer på om den rekker ut til postkontoret før det stenger...

8412429[/snapback]

 

Tja, mange postkontor får bare kjørt ut pakker på morgenen dvs. at pakken må ankomme omlastingssentralen dagen før (gjerne på kvelden).

8412469[/snapback]

 

Jeg kjøper mye på nett, og mine erfaringer er så og si alltid:

 

Dag 0: Sendes, innleveres postterminal

Dag 1: Registreres på omlastingsterminal om morgenen

Dag 2: Ankommer Postkontor / Post i butikk om morgenen

 

Det synes jeg tross alt er ganske raskt, tidligere tok det gjerne en liten uke.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper mye på nett, og mine erfaringer er så og si alltid:

 

Dag 0: Sendes, innleveres postterminal

Dag 1: Registreres på omlastingsterminal om morgenen

Dag 2: Ankommer Postkontor / Post i butikk om morgenen

 

Det synes jeg tross alt er ganske raskt, tidligere tok det gjerne en liten uke.

8412528[/snapback]

 

Her er min siste bestilling fra MPX (bestilt kl. 12:10)

17.04.07 08.02 ANKOMMET POSTKONTOR (akershus)

16.04.07 18.51 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

16.04.07 14.47 VIDERESENDT 3169 STOKKE

Lenke til kommentar

Det var litt diskusjon tidligere hvorvidt N95 kan bruke Sandisk 4Gb MicroSDHC. Jeg vet ikke om det kom noen konklusjon på dette, men i følge Sandisk, så er det støtte (vet ikke hvor mye vi kan stole på det da...)

http://www.sandisk.com/Compatibility/Devic...-Nokia-N95.aspx

 

For øvrig så kan jeg nevne at Sandisk Ultra II MicroSD 2Gb, som jeg nettopp bestilte for kr 360, også selges på Papyrus for kr 210,- (ETA 25.04.07). Sykt stor forskjell på prisene...

Lenke til kommentar
Her er min siste bestilling fra MPX (bestilt kl. 12:10)

17.04.07  08.02  ANKOMMET POSTKONTOR (akershus)

16.04.07  18.51  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO 

16.04.07  14.47  VIDERESENDT  3169 STOKKE

8412549[/snapback]

 

Bare jeg som reagerer på at den ble videresendt før den ble innlevert? Eller er det jeg som blingser ?

Lenke til kommentar
Her er min siste bestilling fra MPX (bestilt kl. 12:10)

17.04.07  08.02  ANKOMMET POSTKONTOR (akershus)

16.04.07  18.51  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO 

16.04.07  14.47  VIDERESENDT  3169 STOKKE

8412549[/snapback]

 

Bare jeg som reagerer på at den ble videresendt før den ble innlevert? Eller er det jeg som blingser ?

8412648[/snapback]

 

Mener det er noen statuser som blir overskrevet underveis. Først ble det mottatt data om sending, deretter innlevert stokke (mener jeg å huske), deretter videresendt (til Oslo) før den ble "innlevert" i Oslo. Litt pussig bruk av begreper :-)

Lenke til kommentar

Og mer gøy skal det bli med Posten...

All ferdigfrankert post må via Oslo

 

Hammerfest - Oslo - Hammerfest. Det er reisen et ferdigfrankert brev må tilbakelegge når avsender og mottaker begge holder til i verdens nordligste by.

 

Og ikke bare Hammerfest, men Stavanger, Trondheim, Moss og Molde. Ja, alle ferdigfrankerte svarsendinger her i landet blir sendt til Postens brevsenter i Oslo før de distribueres rundt om i landet.

 

Ordningen gjelder for nettbutikker, postordrefirma og andre selskaper med kundekontakt som bruker Postens svarsendingsavtale med ferdigfrankering.

Skulle tro det var 1. april.

 

Glad jeg bor i Oslo...

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/04/18/498098.html

Lenke til kommentar

For øvrig så kan jeg nevne at Sandisk Ultra II MicroSD 2Gb, som jeg nettopp bestilte for kr 360, også selges på Papyrus for kr 210,- (ETA 25.04.07). Sykt stor forskjell på prisene...

8412618[/snapback]

 

 

Det ser ut som papyrus har priset "ultra" til samme pris om "vanlig". Ser nesten ut som en feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...