Gå til innhold

Sony Ericsson W880 erfaringer


Anbefalte innlegg

Telekiosken Klingenberg i Oslo hadde akkurat besøk :)

 

Så da står juvelen og lader her. Tipper et par timer burde holde :)

8036891[/snapback]

 

Den leveres jo med 2/3dels batteri så du trenger jo ikke lade sånn i prinsippet. Eller så kan du jo bare bruke den mens laderen står i da. Det var de gamle batteriene i "gamledager" som måtte lades fullt opp første gang osv :p

8037054[/snapback]

 

Er blitt såpass avansert teknologi i batteriene nå at det ikke er noen vits å tenke på egentlig. Den såkalte "minneeffekten" er historie (dvs. det er den som gjorde at batteriet "Husket" når det sist var ladet osv.).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått trykka litt og må si jeg er ikke helt imponert. Greit det er en flott designet og tynn telefon, men levde ikke helt opp til forventningene mine.

 

Knappene passet definitivt ikke mine fingre (merk jeg sier ikke at de er dårlige, men funket ikke for meg). Og skjermen var litt liten mot det jeg hadde forventet (sett hvordan skjermen på K800i er i forhold til Nokia N73), da det også var litt for mye svart rundt skjermen (kunne ha vært litt bredere). Software messig var den jo dritkjedelig. Har jo ikke skjedd noe siden W850i og det syns jeg er litt kjedelig. Var ikkeno nytt eller spennende å trykke gjennom på denne.

 

Levde ikke opp til forventningene mine, men helt grei telefon allround for de med litt mindre fingre.

 

Meg for min del venter fortsatt på Nokia N95 (dog kameraet på den ser ikke ut til å være verdens beste :p)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Btw: Dere som har brukt den litt:

 

Batteritiden - Hvordan er den?

8036039[/snapback]

 

Jeg ladet natt til Lørdag, og har etter det ringt nesten 2 timer + brukt bluetooth ca 15 minutt til filoverføring+ brukt wap ca 30 minutt. Har i tillegg hørt ca en halv time på mp3. Telefonen er nå begynt å gå tom for strøm, men i dag er tirsdagskveld. Dvs 4 dager ca med mitt bruk. Absolutt akseptabelt.

Lenke til kommentar
Btw: Dere som har brukt den litt:

 

Batteritiden - Hvordan er den?

8036039[/snapback]

 

Jeg ladet natt til Lørdag, og har etter det ringt nesten 2 timer + brukt bluetooth ca 15 minutt til filoverføring+ brukt wap ca 30 minutt. Har i tillegg hørt ca en halv time på mp3. Telefonen er nå begynt å gå tom for strøm, men i dag er tirsdagskveld. Dvs 4 dager ca med mitt bruk. Absolutt akseptabelt.

8041555[/snapback]

 

Meget akseptabelt. Noe som også skal merkes er at de første tidene med ny mobil er da man bruker den mest også. Og derfor bruker den mer strøm og. (Så at den bruker samme batteritype som K800i, Z530i, W300i etc. mao. gode batterier)

Lenke til kommentar

Hittil er jeg MEGET fornøyd.

 

Batteriet virker meget solid, for jeg prata mye i går i telefonen og har ladet den kun 1 time når jeg fikk den i går.

 

Knappene er nok en vanesak og snart skjønner jeg nok ikke hvordan folk kan bruke større taster...

 

 

Skal sjekke mer på telefonen etterhvert

Lenke til kommentar

kammiz laget en ny tråd for å spørre om dette, regner med at det kanskje er noen her som vet.

sikkert et dumt spm, men er w880i begrenset til 150sms eller noe lignende i innboksen, slik som tidligere SE modeller? jeg er vandt til symbian på nokia og dermed så mange tusen sms jeg har lyst til og dette er en egenskap jeg ikke kan klare meg uten...  :blush:

8043518[/snapback]

Jeg lurer også litt på dette.

 

Noen som vet?

 

Noen som vet hvordan det er på andre nye SE telefoner også?

Lenke til kommentar
kammiz laget en ny tråd for å spørre om dette, regner med at det kanskje er noen her som vet.
sikkert et dumt spm, men er w880i begrenset til 150sms eller noe lignende i innboksen, slik som tidligere SE modeller? jeg er vandt til symbian på nokia og dermed så mange tusen sms jeg har lyst til og dette er en egenskap jeg ikke kan klare meg uten...  :blush:

8043518[/snapback]

Jeg lurer også litt på dette.

 

Noen som vet?

 

Noen som vet hvordan det er på andre nye SE telefoner også?

8049749[/snapback]

 

Den skal være lik som eksempelvis K800i, og dermed har den en maksgrense på 1000 sms.

Lenke til kommentar

:dribble: Hei..

 

Har en Sony Ericsson w810i.. og når jeg legger inn musikk på walkmannen via dataen, så får jeg ikke sortert mappene og musikken noe sted.. på disk2phone driver den å legger samme artister i forskjellige mapper, f.eks en mappe heter Beyonze, en annen beyonze' og en heter beyonze knowles.. vil ha det i de mappene samlet i en mappe.. kan noen PLEASE hjelpe meg?? :blush:

 

klem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...