Gå til innhold

Sony Ericsson W880 erfaringer


Anbefalte innlegg

Var å skaffet meg en W880 Black i går! Måtte ha noe nytt da den gode gamle traveren W800'n min ikke ville spille ringe lyder mer når folk ringte til meg!

Mulig det hadde noe med at bikkja hadde spist litt på den der hvor minnekortet satt.. ;)

 

Uansett, etter å ha brukt den noen timer i går så fikk jeg melding om at jeg kunne få oppdatere tlf.. jaha, gjorde det og så lastet den ned noe greier å startet å installere... tok en god tid! Når den var ferdig ville den ikke starte, så måtte ta ut batteriet og sette det inn igjen før den ville starte.

Noen andre som har opplevd dette?

 

Ellers, fornøyd med tlf jeg... den har det jeg trenger.. musikk,design&tlf i ett! ;)

Jo, en ting til... ved siden av "signal styrke" øverst i venstre hjørne har jeg ett blått ikon... hva betyr det?

8921728[/snapback]

 

At du er innen dekning av UMTS-nettet tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har et problem i samme kategori. Jeg bruker Mosaiq motivet, men får ikke den sorte bakgrunnen i menyen. Og heller ikke vibreringa ( som jeg gjerne vil ha ). Hvordan får man endret på dette?

 

Samme problem kommer når jeg bruker gSharp motivet.

Lenke til kommentar
Er det noen av dere som er plaget med en klingelyd når dere rester på telefonen ??

 

akkurat som at noe er løst  :ohmy:

9166719[/snapback]

 

 

Det klinger ikke akkurat. Litt lyd kommer det når jeg rister den (forsiktig må vite, den er jo flunkende ny ;) ). Denne lyden tror jeg kommer fra navigasjons-hjulet/knappene rundt hovedmeny/velg knappen. Tror ikke det er noe big deal.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg egentlig hatt min w880 i et par måneder, men den sliter litt. tastene reagerer av og til ikke. skrur seg av om den blir for varm (ja, batteriet koker om jeg kobler mobilen til pc'n) knappene knirker når jeg ikke trykker rett på og det er altfor lett å treffe andre knapper når man skriver fort. Ser fram til K850 dog! :love:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har hatt telefonen en stund nå og er stort sett fornøyd. Men, og dette er et stort men, volumet under samtaler er veldig lavt. Vanskelig å høre hva som blir sagt når jeg kjører bil eller er ute. Jeg har selvfølgelig på maks volum.

 

Utrolig irriterende! Noen andre med lignende erfaringer eller tips?

Lenke til kommentar
Jeg har hatt telefonen en stund nå og er stort sett fornøyd. Men, og dette er et stort men, volumet under samtaler er veldig lavt. Vanskelig å høre hva som blir sagt når jeg kjører bil eller er ute. Jeg har selvfølgelig på maks volum.

 

Utrolig irriterende! Noen andre med lignende erfaringer eller tips?

9347157[/snapback]

 

Kanskje du har en av de første modellene?

De har dårlig lyd generelt, min første i sølv var slik, kjøpt ny ved release.

Men den sorte jeg anskaffet meg i helga var mye mye bedre, jeg ble veldig positivt overrasket gitt.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87123786
Noen som plages med at den slår seg av avogtil uten noen grunn? :S

8554792[/snapback]

 

Jeg har også fått dette problemet i det siste. Kjøpte telefonen i begynnelsen av mai, og den fungerte knirkefritt helt fram til begynnelsen av august. Nå skrur den seg av i tide og utide, spesielt hvis den blir ristet litt på (typisk hvis jeg har den i lomma når jeg er ute og går). Har ikke opplevd at den skrur seg av hvis den ligger stille. Jeg tror ikke problemet er at tastlåsen skrur seg av og at den blir skrudd av på det viset.

 

Flere enn meg som har opplevd dette? Er det sannsynlig at en softwareoppdatering vil løse noe sånt, eller er det mer alvorlig enn som så?

 

Telefonen fungerer normalt så sant den bare er på...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+87123786
Noen som kan skrive beskrivende hvordan man får det slik at man kan se at man har mottatt sms og ubesvarte anrop når tlf er i "svart" modus, altså når den er i hvilemodus?

9587226[/snapback]

 

Skru på "Sparemodusklokke" under Innstillinger-->Display. Det vil da dukke opp en liten konvolutt ved siden av klokken når du får melding osv. :)

Lenke til kommentar
Noen som kan skrive beskrivende hvordan man får det slik at man kan se at man har mottatt sms og ubesvarte anrop når tlf er i "svart" modus, altså når den er i hvilemodus?

9587226[/snapback]

 

Skru på "Sparemodusklokke" under Innstillinger-->Display. Det vil da dukke opp en liten konvolutt ved siden av klokken når du får melding osv. :)

9587767[/snapback]

 

hva er den spesielle taste måten for å sjekke hvilken firmware og om tlf er lovked og så videre? husker det var noe * <*>> et eller annet

Lenke til kommentar

Hmm, denne telefonen virker noe som jeg kunne ha tenkt meg. Min gode gamle Z600 begynner bli litt gammel :p

 

Men så har jeg som alle andre spørsmål, hvis noen kunne svare på de så hadde det vært kjempebra! :D

 

-Tastene? Nå har ikke jeg akkurat noe til pølsefingrer men ganske tynne, så hvordna er det å trykke på tastene?

-Lydkvaliteten og det headsettet som følger med? Funker det eller burde jeg få tak i noen andre?

-Riper på skjermen? Den jeg har nå er jo en klapp telefon så riper har den ikke :p Men de har blitt mistet noen ganger

-Noe som leder til mitt neste spørsmål: Tåler den mye? Kan den mistes noen ganger i bakken uten at det merkes noe til?(Ja, jeg er veldig flink til å miste den jeg har nå :blush: Den har møtt bakken noen ganger(Rart den funker enda btw :hmm: ))

-Batterilevetiden?

-Remote Control? Hva er dette og hva kan det brukes til? =/

 

Takker så mye til de som svarer! :D

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...