Gå til innhold

Sony Ericsson W880 erfaringer


Anbefalte innlegg

Er det slik at den ikke støtter minnekort større enn 1gb?

Jeg er en tanke forvirret for noen sier at det fungerer helt fint, mens på produsentens hjemmeside står det maks 1gb..

8086448[/snapback]

 

De har vel bare ikke oppdatert siden sin, men jeg har M2 med 2GB og det funker strålende :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:dribble: Hei..

 

Har en Sony Ericsson w810i.. og når jeg legger inn musikk på walkmannen via dataen, så får jeg ikke sortert mappene og musikken noe sted.. på disk2phone driver den å legger samme artister i forskjellige mapper, f.eks en mappe heter Beyonze, en annen beyonze' og en heter beyonze knowles.. vil ha det i de mappene samlet i en mappe.. kan noen PLEASE hjelpe meg??  :blush:

 

klem

8058564[/snapback]

 

Bruker du itunes eller? Hvis ikke vil jeg anbefale det. For det kan være at selv om du kan lese mp3'en din som f.eks "Beyonce - Deja Vu", så kan du i itunes se hva filnavnet også er på den, evt om det er noe reklame. Det kan være skrevet annerledes der, eller alt i navnefeltet, eller låttittelfeltet.

 

Litt vanskelig å forklare, men prøv å dra alle sangene du har med Beyonce over i itunes og da vil du se at det er forskjell vil jeg tro. Da kan du merke alle filene og de dem felles navn på artist og evt album.

 

Kanskje knotete forklart men det beste jeg klarte, hehe

Lenke til kommentar
skriv litt her om hvordan den fungerer da ;)

 

hvordan lydkvaliteten er og hvordan det er å bruke osv.

8049581[/snapback]

 

Sorry sent svar med tanke på MBR-100, men den er helt genial. Plugger den inn i stereoanlegget og kobler telefonen til enheten og det er sinnsykt bra lyd. Går bort til kjøkkenet (som er adskilt med en murvegg), opp i alle rommene i 2 etg, den hakker ikke en gang og blir ikke avbrutt. Det går overhodet ikke med HBH-DS970, så veldig fornøyd.

 

Itillegg kan du bruke den med vanlige ørepropper, så om du ikke har en DS970 kan du kjøpe denne og få "2 i 1". Veldig bra, og ble veldig populær da jeg dro den fram på vorsespielet, hehe :cool:

Lenke til kommentar

Hva har dere? Det står følgende i testen av W880i: "Du kan velge mellom fem forhåndsinstallerte tema på menyene, der noen sorterer ikonene dine som et rutenett, og andre viser dem som en vannrett liste."

 

I min telefon er det kun 2 temaer: City Beat og Walkman. Hva heter de andre 3? Kan man få tak i disse noen plass? Evt noen som har dem som kan sende dem på mail eller legge dem ut her? Send meg en PM eller post det her om du har de 3 andre.

 

Takker :)

Endret av mortengutt
Lenke til kommentar
de andre er nok å få tak i på sonyericssons hjemmesider. (tror de er gratis, men de var allerede på min telefon da jeg fikk den)

8093592[/snapback]

 

Fant de på www.myw880.com

 

Enn med spill da, har bare ett jeg, Quadra Pop, har andre noen flere?

 

Er jo litt pussig at noe mangler da, kan det være forskjellige softvare da? Hvilken har ud da Sifo?

 

Jeg har R1JC002

Lenke til kommentar
Hvordan får man messenger på telefonen? Lå med en lapp i eska om å gå inn på programmer og velge ja for å oppdatere automatisk. Men får aldri noe valg om dette, viser kun de to programmene som ligger inne!

8128576[/snapback]

 

Telenor? (14 tegn regel)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Ja (14 tegn regel)

8128680[/snapback]

 

Hehe... Ok :p Send "MSN" til "2244" så får du link hvor du laster ned gratis. Sørg for å ha MMS og Internetinnstillinger i orden på telefonen ;) (Får aldri nok hendvendelser fra kunder om den der ;)(Jobber på Telekiosken))

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Noen som har funnet en god måte å ta ut sim kortet på? Pinsett er kanskje det beste, men hadde ikke det for hånd så måtte til med en sy nål og prike ut.

 

Skal det virkelig være så vanskelig?

8140200[/snapback]

 

Dette er jeg enig i. Da jeg sku prøve W880i i butikken så fikk jeg litt panikk da jeg sku ha ut simkortet :p Det hele endte med at jeg bare tok en nål og lagde et lite hakk i selve simkortet (demosimkort) som ikke så spesielt pen ut etterpå. Syns SE kunne laget en trykkemetode alla minnekort.

Lenke til kommentar

Musikk delen er glimrende på denne telefonen, og utseende og størrelsen gjør at jeg valgte den. Kamera delen er desverre et steg tilbake i forhold til K750/W800 etc..

 

Det har ikke lys (blitz), ikke autofokus osv.

Kvaliteten minner mye om gamle K700i dog litt litt større bilder men.

 

Skal komme en lignende denne telefonen med det 3.2mp kamera nermere sommeren. Jeg kommer til å bytte til denne asap, hvis den leverer opp til forventningene. Måtte bytte telefon nå, derfor har jeg denne i mens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...