Gå til innhold

Sony Ericsson W880 erfaringer


Anbefalte innlegg

-Synes tastene er veldig bra. Er en vanesak.

-Synes lydkvaliteten på selve telefonen er dårlig. Tenker da på det å høre på ringetoner/musikk.

-Har ennå ikke fått riper på skjermen. Har mistet telefonen noen ganger...

-Det virker som telefonen tåler veldig mye. Har mistet den masse.

-Batterilevetiden er ganske bra. Lader den etter rundt 5-6 dager.

Endret av DaWiEn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er på tide med en oppgradering som legger inn en forsinkelse på internett-tasten, for jeg kommer jo borti den 1000 ganger om dagen! :hrm: Jeg har nå firmwareversjon: R6BC002

 

Noen som har hørt noe om dette kan bli lagt inn i en evt ny oppgradering? :hmm: Er jo jævli irriterende at den kobler seg på internett/wap hver gang jeg puster på den tasten :ph34r:

Lenke til kommentar
Syns det er på tide med en oppgradering som legger inn en forsinkelse på internett-tasten, for jeg kommer jo borti den 1000 ganger om dagen! :hrm: Jeg har nå firmwareversjon: R6BC002

 

Noen som har hørt noe om dette kan bli lagt inn i en evt ny oppgradering? :hmm: Er jo jævli irriterende at den kobler seg på internett/wap hver gang jeg puster på den tasten :ph34r:

 

hehe, sliter med det samme selv. Hadde vært greit om det var slik at man måtte holde knappen inne litt før browseren starter.

Lenke til kommentar

Kjøpte mobilen for 2 mnd siden nå og kjøpte den med et dyrt abb. for å få mobilen billigere.

Så etter en måned fikk jeg beskjed (Etter 2. gang på service) at den hadde vann skader.

De ville ikke fikse den og måtte betale 400 for å få den tilbake :(

Deilig at den var så liten å tynn men stress taster :S

Eller var den skikkelig nice :D

Lenke til kommentar
Syns det er på tide med en oppgradering som legger inn en forsinkelse på internett-tasten, for jeg kommer jo borti den 1000 ganger om dagen! :hrm: Jeg har nå firmwareversjon: R6BC002

 

Noen som har hørt noe om dette kan bli lagt inn i en evt ny oppgradering? :hmm: Er jo jævli irriterende at den kobler seg på internett/wap hver gang jeg puster på den tasten :ph34r:

 

 

HeHe.

Ja det må være og det er en måte å gjøre akkuratt det på ;)

 

Sett mobilen til alltid å spørre om brukernavn og passord før den benytter GPRS tjenester. Da vil du få en "popup" på mobilen hver gang du trykker på den elendige og mildt sagt strategisk plasserte wap knappen som spør først om brukernavn og deretter passord. 3 trykk for å komme på wap altså. Du finner det under instillinger - datakontoer ;) Si ifra dersom dere ikke finner den.

Lenke til kommentar

Da jeg endelig tatt ibruk min W880 jeg også. Stortrives med den forløpig. Savner kameralys/blitz, men det går bra.

Når det gjelder tastene, så synes jeg de fungerer glimrende og jeg har ikke spesielt små fingre.

 

Men har en liten irratasjon som sikkert kan fjernes. Har lest det et sted på forumet, men finner ikke igjen den posten. Det gjelder knappen ovenfor "tilbake"-knappen. Kommer ofte borti den når jeg har det travelt, og bruker den aldri. Er det mulig å endre den knappen til noe annet??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

før jeg kjøpte den nye telefonen så hadde jeg en w510i å den var grei nok men når jeg kjøpte den nye w880 så når jeg skulle teste ut et nytt spill som jeg kjøpte, så var spillkvaliteten nesten forbausende bra, å når jeg lasta ned et kraftig 30 spill til så lægga det ikke i det hele tatt bare jevn bevegelse så mobilen min er nesten bare en musikk og spillmaskin

Lenke til kommentar
før jeg kjøpte den nye telefonen så hadde jeg en w510i å den var grei nok men når jeg kjøpte den nye w880 så når jeg skulle teste ut et nytt spill som jeg kjøpte, så var spillkvaliteten nesten forbausende bra, å når jeg lasta ned et kraftig 30 spill til så lægga det ikke i det hele tatt bare jevn bevegelse så mobilen min er nesten bare en musikk og spillmaskin

 

ROLF :!:

Lenke til kommentar

Heisann! Jeg har hatt min w880 en god stund nå. Litt over ett halvår og jeg må si at det er en del småplukk og irritasjonsmoment med denne telefonen. :(

Først og fremst måtte jeg sende inn telefonen for reparasjon når Headsettet mitt ikke fungerte. Når jeg hadde telefonen i lomma, så virket det som om det var dårlig kontakt med pluggen som er festet til telefonen og musikken hakket hele tiden. Når jeg fikk den tilbake, så hadde de på verkstedet "ikke gjort noe", men problemet var borte. og telefonen fungerte bra igjen.

 

Nå har den gått på en liten smell, tror jeg.. For det første så er batterilevetiden halvert i forhold til tidligere. Når jeg skriver melding, så popper mp3-spilleren opp hele tiden og telefonen slår seg av og på til enhver tid.

 

Er det noen som har hatt tilsvarende problem ? Det er vel bare å sende den inn, men jeg er ikke så veldig interessert i det.. Får den vel bare tilbake igjen der det står "ingen feil funnet" slik som sist ^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Heisann! Jeg har hatt min w880 en god stund nå. Litt over ett halvår og jeg må si at det er en del småplukk og irritasjonsmoment med denne telefonen. :(

Først og fremst måtte jeg sende inn telefonen for reparasjon når Headsettet mitt ikke fungerte. Når jeg hadde telefonen i lomma, så virket det som om det var dårlig kontakt med pluggen som er festet til telefonen og musikken hakket hele tiden. Når jeg fikk den tilbake, så hadde de på verkstedet "ikke gjort noe", men problemet var borte. og telefonen fungerte bra igjen.

 

Nå har den gått på en liten smell, tror jeg.. For det første så er batterilevetiden halvert i forhold til tidligere. Når jeg skriver melding, så popper mp3-spilleren opp hele tiden og telefonen slår seg av og på til enhver tid.

 

Er det noen som har hatt tilsvarende problem ? Det er vel bare å sende den inn, men jeg er ikke så veldig interessert i det.. Får den vel bare tilbake igjen der det står "ingen feil funnet" slik som sist ^^

 

 

jeg har ikke hatt et sånt problem å jeg kjøpte min i november 07 og den funker fint men siden jeg kjøpte meg 4 gb til den så har det kommet noen firkanter på filmene når det kommer til et sted det er nesten samme farge på et pungt så kommer det store firkanter på 3 mm som er ganske irriterans

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min telefon (kjøpt i august-07) begynte å fuske i november. Den skrudde seg av to-tre ganger om dagen. Prøvde å resette telefonen, samt oppdatere til nyeste software. Ingenting hjalp. Så da var det ikkeno annet å gjøre enn å ta den med på verksted. På verkstedet hadde de pusset batteripoler, resatt til fabrikkinnstillinger og oppdatert til nyeste software.

 

Fikk den tilbake fra service, fryd og gammen, men da var det plutselig ikke lenger mulig å legge inn innstillinger automatisk. fikk "Godkjenning mislykkes, innstilling forkastet". Spesielt kjiipt med tanke på NetCom kontaktsync, som ikke kan settes opp manuelt. Tilbake på service igjen, samme leksa: pusset batteripoler, resatt til fabrikkinnstillinger og oppdatert til nyeste software.

 

Nå har jeg fått den tilbake, var glad og lykkelig inntil idag. Nå restarter telefonen hver gang jeg plugger i USB-kabel og velger 'Filoverføringsmodus'. Når den starter oppigjen får jeg valget 'Normal' eller 'Flymodus'. Velger normal, taster pinkode, og spm. om jeg vil starte telefonen i 'Filoverføringsmodus' eller 'Telefonmodus' popper opp igjen. Velger jeg da 'Filoverføringsmodus' restarter den osv, osv, osv, osv..... Holdt på til telefonen hadde restartet 6-7 ganger. Da konstanterte jeg at det antageligvis ikke funker.

 

Å starte i 'telefonmodus' går helt fint. Software på PC og USB-kabel er akkurat den samme siden sist gang jeg brukte telefonen i Filoverføringsmodus, dette var vel før den var på service første gang i november. Har forsøkt å oppdatere til nyeste SE PC Suite uten at det hjelper.

 

 

Begynner å lure på om jeg har fått en skikkelig mandagsmodell. Er det flere som har lignende erfaringer ?

 

For å kreve ny telefon/heve kjøpet må selger iht. kjøpsloven ha mislykket to ganger i å reparere samme feil. Kan dette regnes som samme feil, da det sannsynligvis var softwarefeil både ved 1. og 2. service ? Selv om det var to forskjellige feil på software ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte meg denne telefonen for en uke og er storfornøyd. Er ikke noe stress med den så langt. Eneste som frustrerer meg er at Netcom har deaktivert Flashmenyene, og jeg lurer på om de fikser det gratis på verksted?

 

Det jeg også lurer på er om det er mulig fjerne sperra på maks 1000 meldinger i innboksen? den frustrerer meg virkelig :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...