Gå til innhold

Sony Ericsson W880 erfaringer


Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått til å koble telefonen sammen PC Suite via Bluetooth?

Jeg har prøvd det meste nå tror jeg, og jeg får bare beskjed i tilkoblingveiviseren (etter jeg har koblet til telefonen) om at "ingen telefoner er tilkoblet". Hva i all verden?

 

Noen idéer?

 

EDIT:

Jeg har forresten en Dell Latitude X1 med innebygget Bluetooth-adapter (Toshiba). Jeg har tidligere koblet til min Nokia 6280 uten problemer, så jeg regner med det kanskje er noen konflikter mellom SE PC Suite og BT-driveren kanskje.

Endret av maedox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat kjøpt en w880i (hva er forskjell på w880i og w880? Så jo helt like ut på bildene) og jeg er kjempefornøyd!

 

- Tastene som alle sier er litt knotete, men det må man forvente fra en så liten telefon. Jeg har da allerede blitt vant til tastene, og syntes dem er glimrende.

 

- Kameraet er jo ikke det helt store, men samme her. Men må forvente at noe blir dårligere når man faller så dramatisk i størrelse.

 

- Musikkspilleren er rett og slett genial. Lett å finne frem selv med 200+ sanger på.

 

Resten er knall :) Enda ett pluss er jo at telefonen ser snaxy ut ;)

Lenke til kommentar

hei, jeg har en kompis på besøk med en ny W880i, og han har problem med at når han trykker på snarveitasten til weblseren kommer det bare på at han må sjekke innstillingene... Men når han går inn på menyen og trykker på leseren kobler den opp med en gang.... vi trenger hjelp?? noen som kan hjelpe :hmm:

 

edit: Finnes d en passende taske til w880i? Blank/gjennomsiktig! , kom gjerne med link

Endret av Djrunner
Lenke til kommentar
Har akkurat bestilt svart deksel til min w880i men taster så kan ta bilde av begge deler (både med sorte og sølv taster) når jeg får det, har det om ca 10dager...

8400716[/snapback]

 

Jeg tenkte å mikse sølv og sort W880i sammen, jeg tror det kan bli tøft.

 

Har du lyst på et ekte orange W880i tastatur i bytte mot ditt sølv tastatur?

Endret av prudent
Lenke til kommentar

Sånn da har jeg skiftet deksel, blei sort med sorte taster, men vurderer og bytte ettervert ettersom at det blei noen sølv detaljer siden jeg mådde flytte linsa til kamraet framme og det nederste klistremerket over.

 

Men digger tlf som sort og særlig siden jeg slipper den gyselige oransje bakgrunnen, som der originale sorte har :D

 

 

 

 

 

Sånn blei resultatet:)

 

Endret av Itw
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Faen hvor vanskelig det skal være å skifte deksel. Noen som har noen tips til hvordan jeg skifter deksel? Problemene er linsen på kameraet og en dutt som holder fast tastaturet til dekselet. Dette fulgte ikke med den pakken jeg bestilte.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Faen hvor vanskelig det skal være å skifte deksel. Noen som har noen tips til hvordan jeg skifter deksel? Problemene er linsen på kameraet og en dutt som holder fast tastaturet til dekselet. Dette fulgte ikke med den pakken jeg bestilte.

8889029[/snapback]

 

 

Skal også bytte til sort på min W880i fikk min sorte deksel idag.

Skal få en til å gjøre for meg som jobber med dette. Kan evt sjekke med han hva du må gjøre til imorra:)

Lenke til kommentar
Skal også bytte til sort på min W880i fikk min sorte deksel idag.

Skal få en til å gjøre for meg som jobber med dette. Kan evt sjekke med han hva du må gjøre til imorra:)

8892014[/snapback]

Hadde vært konge hvis du kunne gjort det. Nå er jeg bare frustrert. :)

Lenke til kommentar

Var å skaffet meg en W880 Black i går! Måtte ha noe nytt da den gode gamle traveren W800'n min ikke ville spille ringe lyder mer når folk ringte til meg!

Mulig det hadde noe med at bikkja hadde spist litt på den der hvor minnekortet satt.. ;)

 

Uansett, etter å ha brukt den noen timer i går så fikk jeg melding om at jeg kunne få oppdatere tlf.. jaha, gjorde det og så lastet den ned noe greier å startet å installere... tok en god tid! Når den var ferdig ville den ikke starte, så måtte ta ut batteriet og sette det inn igjen før den ville starte.

Noen andre som har opplevd dette?

 

Ellers, fornøyd med tlf jeg... den har det jeg trenger.. musikk,design&tlf i ett! ;)

Jo, en ting til... ved siden av "signal styrke" øverst i venstre hjørne har jeg ett blått ikon... hva betyr det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...