Gå til innhold

Sony Ericsson W880 erfaringer


Anbefalte innlegg

Har såvitt begynt å bruke denne telefonen i dag. Utrulig liten og fin telefon. Desverre er knappene vonde å trykke på. Alt for små og spisse.

 

Skuffende at den ikke har Edge desverre. Skulle laste musikk, men ramlet ut 2 ganger, + hastighet var treg når den mista 3G nettet. Autokonfigurering virka ikke, og måtte hente wap oppsett manuelt. Gleder meg til å få testet den noen dager.

 

Andre erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt min W80I I 5 mnd nå og har følgende erfaring.Har hatt den på service 2 ganger etter oppdatering på Sony ericsons hjemmeside.Anbefaler andre og ikkje oppdatere herfra.Telefonen låser seg etter oppdatering og ein får ikkje slått den på.Fikk heldigvis dette på garantien begge gangene men iritterende og hvere uten telefon i 1 uke. :no:

8012291[/snapback]

tviler sterkt på at du har hatt W880 i 5 mnd, da det var release i går....

Lenke til kommentar

Det er litt dumt at den ikke har autofokus og kameralys da. Kamera er viktig for meg så det blir det som gjør at jeg ikke går for den. Ellers så virker den bra og stilig.

 

Vil ikke noen legge ut bilder tatt med den for å se hvordan det blir. Om mangel på kamlys og autofokus gjør at det blir veldig dårlig eller ikke. Mener at bilder i områder med dårlig lys ikke burde bli noe bra i hvert fall.

Lenke til kommentar
Dette er jo en design mobil, men noe så sjeldent som ok specs.

Tenk på 8800 fra nokia f.eks, eller andre design modeller.

:)

8013119[/snapback]

Men andre designmodeller er laget av skikkelig materiale, mens W880 har svart gummi. ;) Ulempen med SE-mobiler er også at skjermene er veldig utsatte mot riper.

8013264[/snapback]

 

Svart gummi?

Er SE skjermer med utsatt mht riper i skjermen enn andre merker?

Tror du skal ta en ny titt på W880i...

Mht riper, så høres det mer enn rart ut.

Nokia 8800 er vel den eneste som stiller sterkt mht riper, mens 6131 stiller svakest.

;)

Lenke til kommentar
Det er litt dumt at den ikke har autofokus og kameralys da. Kamera er viktig for meg så det blir det som gjør at jeg ikke går for den. Ellers så virker den bra og stilig.

 

Vil ikke noen legge ut bilder tatt med den for å se hvordan det blir. Om mangel på kamlys og autofokus gjør at det blir veldig dårlig eller ikke. Mener at bilder i områder med dårlig lys ikke burde bli noe bra i hvert fall.

8013090[/snapback]

post-111596-1172337065_thumb.jpg

post-111596-1172337082_thumb.jpg

post-111596-1172337108_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fikkmintelefonigår og er veldig fornøyd med den. Stort sett hatt alle SE-telefoner siden T610 og denne er absolutt en lekkerhet. Greit nok mangler den en hel del i forhold til K800, men dette er en designmobil og skamtynn telefon, og flere ukjente har allerede kommentert og spurt hvilken lekkerhet av en telefon jeg har skaffet meg.

 

Telefonen er rask og grei, ikke hatt noen problemer eller erfaringer med dårlig software så lang. Telefonen er rask i menyene selv med et fullt 2 GB minnekort, så ingenting å klage på. 2 tomler opp så langt, og håper ikke mange kjøper denne, så får vi ha den i fred og være kule, hehe :tease::p:thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
Hei :)

 

Hvordan er tastene på denne? hørt (lest) at det er noen som klager. Tenker på alle sammen.

8020776[/snapback]

 

Jeg synes de er veldig bra jeg. De er små og stikker godt opp fra telefonen, dermed er de lette å treffe og godt med mellomrom mellom dem. Var ute å gikk tur nå med handsker og hund, og det var ingen problemer med å skrive sms mens jeg hadde hanskene på, mye lettere enn på K800, W850, P990 - så veldig bra spør du meg :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...