Gå til innhold

Sony Ericsson W880 erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle butikker som hadde bestilling inne/la inn bestilling på torsdag har den i butikken sin nå... (eller hvis butikken er langt nord kommer den til mandag)

Leverandørene har mange på lager.

 

EDIT: Med Telenor-lås har ikke telefonen kommet enda, men prisen er ikke mange hundrelappene i forskjell.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Kjøpte min på Siba fredag den 23. feb, Tele2 låst. (3490,-)

Når jeg tok ibruk telefonen oppdaget jeg at den av en eller annen grunn ikke var låst, så både Tele2 kortet og NetCom kortet mitt virker i den.

 

Bruker ett 2GB kort som er ganske fult med musikk nå, synes at lyden er veldig bra. Headsetet jeg bruker et et Sony Ericsson HPM-82, som er likt det som følger med telefonen, med har i tillegg fjernkontroll.

 

Har enda ikke fått testet så mye Bluetooth, bare mot PC, og det fungerte bra. Brukte også BT til å overføre kontakter fra P990, det gikk også ganske smertefritt.

 

Har lagt inn ett par Java-programmer, WorldMate og Opera Mini. Begge fungerer bra.

 

Tastene på telefonen var litt uvante i starten, men nå er det ikke noe problem nå.

Lenke til kommentar

Trenger desperat hjelp her:

 

Hvor kan jeg kjøpe denne tilknyttet Telenor i dag.

www.telenor.no går ikke å kjøpe den på for meg. Har Bedrift Proff, og skal binde den til det abonomentet.

 

Har også en tilgode lapp på 500 fra telenor som skal brukes når jeg kjøper denne. Noen som vet om en eller annen butikk som har denne?

Kundebehandlingen jeg fikk på 09000 var rett og slett rompe :)

Lenke til kommentar

Nå får den skryt veldig mange steder da :)

 

Jeg vil ha en liten mobil med bra batteritid. Vi snakker design

 

ÅSmund_ har du den eller syns du den er dårlig fordi du antar det?

 

Kamera og dritt er ikke så nøye for meg. Kjører d80 på kamerafronten og vi må vel i 2050 før mobilkamerane tar samme bilder :)

Lenke til kommentar
Trenger desperat hjelp her:

 

Hvor kan jeg kjøpe denne tilknyttet Telenor i dag.

www.telenor.no går ikke å kjøpe den på for meg. Har Bedrift Proff, og skal binde den til det abonomentet.

 

Har også en tilgode lapp på 500 fra telenor som skal brukes når jeg kjøper denne. Noen som vet om en eller annen butikk som har denne?

Kundebehandlingen jeg fikk på 09000 var rett og slett rompe :)

8035915[/snapback]

 

Telekiosken tar imot tilgodelapper og selger Telenor :)

Lenke til kommentar
Telekiosken Klingenberg i Oslo hadde akkurat besøk :)

 

Så da står juvelen og lader her. Tipper et par timer burde holde :)

8036891[/snapback]

 

Den leveres jo med 2/3dels batteri så du trenger jo ikke lade sånn i prinsippet. Eller så kan du jo bare bruke den mens laderen står i da. Det var de gamle batteriene i "gamledager" som måtte lades fullt opp første gang osv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...