Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

husker en gang når en i klassen min hadde laget et hull i pulten og stappet kritt og viskelær inn i hålet. Da læreren kom bort til han så spurte læreren" Syns du det er greit?Å putte kritt i det hålet?" Da svarte selfølgelig kompisen min "ja". Da sa læreren " Da noterer jeg at du syns det er greit"...han fikk anmerking for det;P...

 

En annen gang så fikk han samme karen ein anmerking fra sammen læreren fordi han sa "God dag" til han midt på dagen. Læreren spurte "Hva mener du med det?Makan te oppførsel"....resten av klassen knakk av latter mens eleven endte opp med oppførselsannmerkning....svir men ingen mening å gi det pga han sa "God dag"...haha :p

Lenke til kommentar

Dette skjedde i heimkunnskapen forige uke:

 

Vi skulle lage spaghetti , jeg går bort for å hente en halv pakke ( som det står i oppskriften)

der står den dummeste i klassen og sier:

Uhm hvordan skal jeg vite at det blir en halv pakke?

jeg: :roll:

hun: må jeg telle da eller? :hmm:

 

 

en til :D

 

dette skjedde i samme time:

vi snakker om melk og melkeprodukter når læreren spør:

er det noen her som drikker sur melk?

elev: ja, jeg drikker sånn økologisk melk, det er vel det samme?

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

vi ble tatt ut en etter en ut på gangen av den ikke fullt så snille og best likte læreren (som er min klasseforstander) for å snakke om karakterer og sånt. Hun begynte tydeligvis nederst på lista så jeg var den første ut. Når jeg kom inn igjen spurte vennen min hva hun ville, så da svarte jeg på ekte monty python-sk "hun lurte på hvilken vei jeg ville bli korsfestet".

 

så ut som kjeven hans skulle dette ned på gulvet. Han skjønte ikke så mye av engelsk humor før han traff meg ^^

Lenke til kommentar
har også en heimkunnskap historie:

 

vi skulle lage marmorkake.

gruppa ved siden av av oss gjorde alt fint helt til hu blondeste tok feil av salt og sukker :!:

mulig jeg har rar smak, men det ble ikke så aller verst :hmm:

8094158[/snapback]

 

haha, det gjore jeg med i en time :p tror vi laga muffins eller no :!:

Lenke til kommentar

hahaha, minner om en i klassen.

Vi hadde om sansynlighetsregning og vi var visst inne påtemaet ang. hendinger.

Lærern snakka om en hending og "så kommer en hending til".

-Er han homo da?

 

Han sa det bare på kødd og krangla seg gjennom på timen ved å nevne homofili ved hver hending :wee:

Morro var det

Lenke til kommentar

Husker i 8. klasse når vi hadde om den industrielle revolusjonen. Og så var det noe om sult og lite mat ogsånn.. også snakket lærern om damp lokmotiver som var en ny oppfinnelse.

 

Hun snakket dialekt så kull utaltes som "kål". Så var det en jente i klassen som spurte "Hvorfor brukte de kål til å lage damp med når det var sult krise a?" Lo godt da ja..

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...