Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I miitæret hadde vi teoriopplæring om AG3. Når vi skulle lære å skyte ned fly med AG3 (!), forklarte UB-soppen at man skulle ha flykroppen midt i siktet, og enden på vingene i hver sin kant av sikteringen.

 

Da var det en gluping som spurte: "Hvor bredt er et fly?"

 

---

Endret av berper
Lenke til kommentar

- Ropte mamma til en lærer i timen...

 

- Førsteået på ungdomsskolen: Ei dame som vi hadde som lærer i norsken, hun hjalp en elev helst fremst i klassen. Hun stod med rompa høyt oppe og g-strengen hennes kom fram, hele klassen så dette og vi lo nokså lavt/høyt. Så sier en: Du vet ikke hva du går glipp av [navn til den fremste eleven]. Ahh latteren brøt ut og læreren ante ikke noe... Damn hun var fin! Så jo ut som hun var 18!

Lenke til kommentar
Satt i klasserommet mellom to timer og snakket shit med kompisene, plutselig utbryter en fyr til en annen; ''Din jævla igglo''  :!:

 

 

Han skulle si giggolo.

 

 

Leif stays. ^^

8017700[/snapback]

nei det er ikke lett å være en igglo :!:

den svei nok skikkelig :p

Endret av Nixax
Lenke til kommentar
Dette er faktisk en sann histore fra hjembygda mi.

 

Det var engelsktime og en av elevene fikk i oppgave å oversette setningen:

Hurtigruta gikk på grunn utenfor Flekkefjord.

 

Setningen ble oversatt til:

The Fast Window went on reason outside Spotsfjord

7990271[/snapback]

den der er bare tull... lærern her og i nabokommunene har sagt den til elevene også....e bare for å få lært vekk det med egennavn er det samma heile tia

 

on T

 

klassa blei spørt va de var gode til:

 

lærer: hva er du god til?

 

hun: hvor skal eg begynne?

 

 

 

 

heile klassa fekk krampe i lattermuskelen til langt ut i neste veke :whistle:

Lenke til kommentar

Det var en gang på ungdomsskolen at tysk lærern var ute og skulle hente noen ark på lærerrommet. Siden lærern ikke hadde klokke, og klokka hang på veggen, bestemte en av mine medelever seg for å å stille klokken. Akkurat i det eleven står på pulten og holder klokken med en hand, kommer lærern inn. Da roper lærern til eleven ( Var en ganske sur lærer :p)

- Hva er det du driver med?!

- Jeg? Ehh..jeg skulle hente blyanten min! ( og veiver med en blyant med den andre hånden) :!:

Kan vel si at vi lo godt da ja :p

 

EDIT: Akkurat i det jeg postet svaret, kom jeg på en annen hyggelig episode :p

Vi skulle ha debatt i samfunnsfagtimen, der det skulle være en fra hvert politisk parti. Etter en liten stund, begynte vi å debattere miljøet, og hva vi burde gjøre for å skape et mer miljøvennlig samfunn. Og i det lærern spør en i klassen om dette ( En av de "mindre intelligente" i klassen) så presterer hun å svare:

- Vel..for at skogen skal bli sunnere, så må vi ta mer ferge, helst med den nye typen gass, som er sunnere! :!:

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Dette skjedde. Læreren spurte om et eller annet, og ba de som stemte ja rekke opp hendene. 5 rakk opp, så startet læren å si 'Ja det er det 5 som vi hal...' så rakk en jente opp hånden og lærern fortsatte 'seks med <Jentens navn>'. Alle begynte å le, de oppfattet det som 'Ja, da er det 5 stykker som vil ha sex med <Jentens navn>.

Lenke til kommentar

Var et brødhue av et kvinnfolk jeg gikk i klasse med i 10ende. Vi hadde samfunnsfag, og snakket om den kalde krigen. Begrepet "jernteppet" dukket opp. Man kunne se at den nevnte jenta tenkte så det knakte før hun spurte:

 

"Du, hvordan så egentlig det derre jernteppet ut?"

 

Hun var, og er, den blondeste jenta jeg vet av.

Lenke til kommentar

De beste gullkornene fra skolen min kommer fra mattelæreren min. Hun presterte i en time å si (som siste innspurt til en prøve) "Ja, neste gang så blir det bare bæng, bæng, bæng!", mens hun slo neven inn i den andre.

 

Den neste timen, på slutten av dagen, etter å ha hjulpet en kis med en oppgave, sier hun følgende "Det var ikke meningen å kjøre deg, jeg skulle bare dra deg i gang" ^^ Hun ble sprutrød når hun innså hva hun hadde sagt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vi hadde samfunnsfag prøve om den russiske revolusjon for noen

uker siden og ett av spørsmålene var:

hvordan kom lenin til makten?

 

Da svarte en i klassen min:

lenin kom til makten fordi stalin var så slem :hmm:

 

 

EDIT: leif :blush:

 

EDIT 2: det er vist en v i hvordan :hmm:  :p

 

EDIT 3: Det heter vist revolusjon :D  :!:

7994582[/snapback]

 

"Vist" skrives vell "Visst"?

 

Ellers blir det vell "vist" som i : Å vise noe til noen andre: "Jeg har vist han bildet."

 

Arrest me if I'm wrong

 

:)

8001487[/snapback]

 

Og "Vell" skrives vel "Vel" ? :p

Lenke til kommentar
Vi

EDIT 2: det er vist en v i hvordan :hmm:  :p

"Vist" skrives vell "Visst"?

Ellers blir det vell "vist" som i : Å vise noe til noen andre: "Jeg har vist han bildet."

Arrest me if I'm wrong

:)

Og "Vell" skrives vel "Vel" ? :p

Og irriterende rettskrivingsfeil er moro ... men kan veldig gjerne taes på PM..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...