Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har noen gode på lager:

 

1)

vi hadde fått en ny naturfaglærer som ikke var så pratsom.(ingrid)

fra før hadde vi (vi har han fortsatt) en kul norsklærer(anders) som ler og prater hele tiden, og i neste norsktime utbrøt en i klassen: Ingrid er ikke så pratsom som Anders, hun er mere sånn tilbakestående. :!: han fyren har langt over 5 i snitt, så jeg fatter ikke hvordan han kunne være så dum :hmm: . hele klasse lo en god stund, og jeg får fortsatt lættis av det :D

 

 

2)

vi hadde om samer en time for noen uker siden, og så kom spørsmålet fra jenta bak meg:

-må man ta utdannelse for å bli same? :!:

hu mente egentlig sånne folk som driver med reindrift, og jeg brukte 10 minutter på å forklare henne forskjellen.

 

 

3) vi hadde KRL, og samme jenta som i nr 2 over^ spurte om de hadde Norrøn mytologi i jerusalem før jesus ble født :!:

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

vi hadde krl i 10nde(går nå første året på videregående)

lærern vår var borte så vi hadde vikar(hun er skikkelig religiøs, og har de fortennene, så vi kaller henne tannbjørg :p )

men uansett.

vi sitter der og arbeider, hadde om invandrene og hvorfor de kom til norge.

en kompis av meg(andreas heter han) syntes dette var rimelig interesangt, skjønner han godt :whistle::)

andreas sitter av den grunn i timen og bare tuller.

Tannbjørg kommer bort til han og sier at han må gjøre leksene som alle andre.

men andreas nekter og sier at han gidder faen meg ikke og lese på dette.

Tannbjørg blir da kjempesur og sa: "men du må jo lære deg om dette andreas, det er jo viktig, og så er det jo god trening i å lese og skrive."

Andreas bare snur seg bort og ser i taket.

Tannbjørg sier da: "andreas, hva kaller vi de som ikke kan lese og skrive?"

Andreas: "invandrere!"

 

gjett på om hun ble sur da!! :D

har aldri ledd så mye som den dagen :!:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Søstera mi fortalte om en time hun ikke kommer til å glemme med det første. Hun var sen til timen og det regna som faen ute. Så hun kommer seg til klasserommet og smeller opp døren. Hun var klissvåt og skulle si "Faen, jeg er så sykt våt!". Men det som kom ut var "Faen, jeg er så sykt kåt!".

 

Mange som fikk seg en god latter der og hun får fortsatt høre om det selv om det er over 1 år siden :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For et par månder sia så var det en elev i parrallel klassen som ble spurt om han ronka i timen "nemmen sitter du der bak å ronker eller?" sier lærern

 

Passer vel sånn ca i denne tråden:

 

En venn av meg på barneskolen presterte å rope "onnani" i timen, han fikk melding med hjem.

 

På den sto det at han hadde onnanert i timen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Søstera mi fortalte om en time hun ikke kommer til å glemme med det første. Hun var sen til timen og det regna som faen ute. Så hun kommer seg til klasserommet og smeller opp døren. Hun var klissvåt og skulle si "Faen, jeg er så sykt våt!". Men det som kom ut var "Faen, jeg er så sykt kåt!".

 

Mange som fikk seg en god latter der og hun får fortsatt høre om det selv om det er over 1 år siden :!:

7998891[/snapback]

 

Hehe, hun hadde vel fått en kommentar tilbake selv om hun hadde sagt "Faen, jeg er så sykt våt!" ;)

Lenke til kommentar

i en KRL-time for ikke så lenge siden, hadde vi om..hmm.. islam tror jeg det var. Lærern spurte klassen om hvorfor de "Fem Søylene" var viktige. Han mente så klart de symbolske søylene, men en kompis av meg kunne ikke dy seg, og sa rett ut: "Jo, ellers ville moskeen detti sammen!" :!:

utrolig morsomt der å da :p

Lenke til kommentar
Vi hadde samfunnsfag prøve om den russiske revolusjon for noen

uker siden og ett av spørsmålene var:

hvordan kom lenin til makten?

 

Da svarte en i klassen min:

lenin kom til makten fordi stalin var så slem :hmm:

 

 

EDIT: leif :blush:

 

EDIT 2: det er vist en v i hvordan :hmm:  :p

 

EDIT 3: Det heter vist revolusjon :D  :!:

7994582[/snapback]

 

"Vist" skrives vell "Visst"?

 

Ellers blir det vell "vist" som i : Å vise noe til noen andre: "Jeg har vist han bildet."

 

Arrest me if I'm wrong

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Søstera mi fortalte om en time hun ikke kommer til å glemme med det første. Hun var sen til timen og det regna som faen ute. Så hun kommer seg til klasserommet og smeller opp døren. Hun var klissvåt og skulle si "Faen, jeg er så sykt våt!". Men det som kom ut var "Faen, jeg er så sykt kåt!".

 

Mange som fikk seg en god latter der og hun får fortsatt høre om det selv om det er over 1 år siden :!:

7998891[/snapback]

 

Hehe, hun hadde vel fått en kommentar tilbake selv om hun hadde sagt "Faen, jeg er så sykt våt!" ;)

7999584[/snapback]

 

Ja, men det hadde vært behov for litt mer koffertenkning i så fall:P Blir ikke stort mer direkte enn sånn hun ropte det ut:D

Lenke til kommentar
Vi hadde samfunnsfag prøve om den russiske revolusjon for noen

uker siden og ett av spørsmålene var:

hvordan kom lenin til makten?

 

Da svarte en i klassen min:

lenin kom til makten fordi stalin var så slem :hmm:

 

 

EDIT: leif :blush:

 

EDIT 2: det er vist en v i hvordan :hmm:  :p

 

EDIT 3: Det heter vist revolusjon :D  :!:

7994582[/snapback]

 

"Vist" skrives vell "Visst"?

 

Ellers blir det vell "vist" som i : Å vise noe til noen andre: "Jeg har vist han bildet."

 

Arrest me if I'm wrong

 

:)

8001487[/snapback]

 

 

Det var da fryktelig til mas da :tease: neida, kanskje jeg skal begynne å skrive på engelsk :hmm: :!:

Lenke til kommentar
For et par månder sia så var det en elev i parrallel klassen som ble spurt om han ronka i timen "nemmen sitter du der bak å ronker eller?" sier lærern

 

Passer vel sånn ca i denne tråden:

 

En venn av meg på barneskolen presterte å rope "onnani" i timen, han fikk melding med hjem.

 

På den sto det at han hadde onnanert i timen.

7999071[/snapback]

 

 

haha noe lignende skjedde i klassen min, en elev som satt bakerst i klasse rommet hadde en skritt teller som han satt å rista opp og ned på under pulten så sier den 65 år gamle læreren vår: hva er det du driver med?!

Elev: øhh skritt teller :blush:

Lærer: Hmm det ser ut som du holder på med noe helt annet :ph34r::hmm:

 

 

Vi lo litt da :!:

Endret av Eivicious
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Vi hadde samfunnsfag prøve om den russiske revolusjon for noen

uker siden og ett av spørsmålene var:

hvordan kom lenin til makten?

 

Da svarte en i klassen min:

lenin kom til makten fordi stalin var så slem :hmm:

 

 

EDIT: leif :blush:

 

EDIT 2: det er vist en v i hvordan :hmm:  :p

 

EDIT 3: Det heter vist revolusjon :D  :!:

7994582[/snapback]

 

"Vist" skrives vell "Visst"?

 

Ellers blir det vell "vist" som i : Å vise noe til noen andre: "Jeg har vist han bildet."

 

Arrest me if I'm wrong

 

:)

8001487[/snapback]

 

 

Det var da fryktelig til mas da :tease: neida, kanskje jeg skal begynne å skrive på engelsk :hmm: :!:

8003701[/snapback]

 

Hadde det ikke vært for dine tidligere Edit'er hadde jeg latt den passert, men jeg måtte bare :tease:

Lenke til kommentar

denne hendelsen er i fra grunnkurs elektro. situasjonen er slik at hun ene av de to eneste jentene i klassen ikke hadde klart å passe seg inn i klassemiljøet, hun ble faktisk desverre halv-mobbet vekk til en annen skole av medelever. Grunnen til det var hennes flaue feil, og enda flauere unnskyldninger om hvorfor hun ikke rakk til timen, etc. og det faktum at hun lignet på en apekatt i fjeset.

 

Uansett, noen få uker etter hun hadde skiftet skole, så kommer denne jenta opp i en liten diskusjon i klassen. Om hvorfor hun sluttet, etc. Og da er det en bakerst i klassen som klarer å si: "hu va jo klamme i hakke..". Plutselig blir det helt stille, alle snur hodet sakte mot ham, og så sier læreren med en mørk, sakte stemme " ka meine du med det?", og hele klassen brøt ut i latter :!:

Lenke til kommentar

Husker en gang i 7ende klasse:

 

En drittsekk satt å fikla me en blyant under timen. Mens læreren snakket, så tok han blyanten og stakk den inn mellom beinan intil skrittet og ropte:

"HAN ER INNE! HAN ER INNE!" Du kan jo bare tenke dæ hva han mente :!:

Endret av MasterTLC
Lenke til kommentar

en gang i 7 klasse hadde vi prosjekt engang. noen satt på datarommet, andre i klasserommet. plutselig kommer lærern inn i klasserommet og utbryter: "andré, kan du se på musa til marianne, den virker ikke". vi bare satt der og fortrengte latteren, og etter 5 sekunder skjønte lærern det selv, og da lo alle :!:

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...