Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fysj. Rett og slett trist. Fulgt med på Colbert religiøst i noen år nå, kommer virkelig til å savne han. Han har vel ikke muligheten til å slå seg like løs hos CBS, som bare spiller alt safe, i forhold til det han gjorde hos Comedy Central.

 

Fulgte med på Colbert Report fast også før, men de siste åra relativt lite. Gått stort sett i The Daily Show og Conan de siste årene. Synd for showet uten tvil, men en bedre ersatter for Late Show enn de fleste alternativene. Har alltid likt Late Show også. Husker jeg starta å se det når jeg var rundt 12 og Metropol TV levde.

 

Forresten gleder jeg meg kjempemye til John Oliver sitt HBO-show. Første show er natt til 28 denne måneden.

 

 

Og i andre talkshow-relaterte greier. Conan vil gjøre en uke på Comic-Con i år.

Lenke til kommentar

Personlig fungerer Samberg bedre for meg i Brooklyn Nine-Nine enn i mye annet han har gjort. Allikevel er han langt fra rosinen i pølsa, kremen på toppen, karamellen i iskremen. Terry (Terry Crews), Holt (Andre Braugher), Boyle (Joe Lo Truglio) og Gina (Chelsea Peretti) er herlige karakterer synes jeg, og langt bedre enn Samberg sin karakter Jake.

 

Litt rart at Samberg fikk Golden Globe for den rollen, men det er igjen en slik serie en Golden Globe betyr litt mer for enn de andre som ble nominert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...