Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, litt vanskelig førsteepisode hvis ikke mysteriumet fenger deg helt i starten som det gjorde med meg selv. Var spesielt episode 4 av første sesongen på 10 episoder som dro meg inn. Er noe svakheter med serien, men plussene går lett over minusene.

 

Tatiana Maslany er nesten bedre skuespiller enn Claire Danes fra Homeland til og med. Spesielt med det spekteret av roller hun har, og måten hun gjør alle unike på.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

For min del den beste sci-fi serien siden BSG tok kvelden (og ja, jeg later som Caprica aldri eksisterte). Kanskje mer thrillerdrama enn sci-fi, men sistnevnte renner igjennom serien.

 

Utrolig nok en av seriene "alle" streamingtjenestene har nå. Både HBO Nordic, Netflix og TV2 Sumo har hele sesong 1 av Orphan Black. Ingen som har rettigheter på sesong 2 enda såvidt jeg hører.

 

 

Ny trailer med klipp fra sesong 4 av Louie sluppet

 

https://www.youtube.com/watch?v=hDdviUcJk3E

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Visste ikke at Fargo har blitt serie. Elsket filmen så den må da sjekkes ut.

 

Vet også om mange The Wire-fans som aldri sjekker ut The Corner, Generation Kill eller Treme som også er serier fra David Simon.

 

Elsket The Wire også, men ble aldri noe fan av Generation Kill. Treme derimot er kvalitet tvers gjennom. Jeg liker ikke jazz og har vel egentlig aldri skjønt hvorfor noen liker det. Vet ikke om dere så Radioresepsjonen på tv, men innslaget "jazz eller razz" er sånn jeg tenker om jazz, og for meg er det bare rot og instrumentrunking :) Likevel ble jeg hekta på Treme, så det sier vel alt om hvor god David Simon er.

Lenke til kommentar

Orphan Black var definitivt en positiv overraskelse ja, eneste negative (for å være pirkete) synes jeg er Helena karakteren (hun ukrainske dama/versjonen), er så veldig overspilt og karikert at det blir litt irriterende til tider. Forøvrig gjør Tatiana Maslany en fantastisk innsats. Hadde sesong 2 premiere på Lørdag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...