Kakeshoma Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Gleder meg til Last Resort Sparer den til i kveld. 30 Rock også
Teipball Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 http://www.cracked.c...ered-questions/ Det bonus spørsmålet/svaret likte jeg. Aldri tenkt den tanken faktisk, Jack blir smokey når han dør, og det er også derfor han brukte så lang tid på finne seg selv i Flash Sideways men synes det ga god mening.
Dotten Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Når jeg ser på Lost på nytt igjen sammen med guttene angrer jeg ikke et sekund på at alt ble sett. Fantastisk serie og glad den kom i tiåret med "realismejaget". Som Frank Miller så fint sa det: "I don't need to see sweat patches under Superman's arms. I want to see him fly." 2
oOF Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Meh, det lille jeg har sett av Lost fenget meg ikke. Kan vel ikke si tulleserie her for da blir jeg vel slakta: Tulleserie! 2
Snurreleif Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Noen andre som ser på Ripper Street? Endret 11. januar 2013 av Snurreleif
Filmvenn Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GLkkYcVVYsQ Lurer på om Special Vicitims Unit med bare Ice-T hadde vært fun. Den mannen får jo serien til å virke morsommere enn Modern Family.
Kontorstol Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Er Doctor Who noe for meg? Favorittene er Dexter, House, Homeland, 24 og Lost.
Comma Chameleon Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Modern Family er fortsatt herlig. Godt å ha de tilbake etter et par ukers pause pga jul. Hjelper at Haley/Sarah Hyland er skamdeilig også! 2
Snurreleif Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Er Doctor Who noe for meg? Favorittene er Dexter, House, Homeland, 24 og Lost. Nå er vel ingen av de seriene i samme sjanger som Dr.Who (Lost under tvil?), så er litt vanskelig å si noe sikkert om hvorvidt det er en serie for deg. Det er en morsom sci-fi serie med en kult-status, har selv kun sett den nyeste doktoren, men jeg personlig kunne tenke meg å sette av mer tid til serien.
Dotten Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Hva sier dere folkens? Streaming, tradisjonelt eller piratalternativet? http://serienytt.no/2013/01/et-historisk-oyeblikk-samt-en-ny-favoritt/ (forøvrig underholdende serie, selv om premisset bygger på en oase av tilfeldigheter).
Comma Chameleon Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Hadde skaffet meg HBO hadde det ikke vært for at de har bindingstid. Netflix er jeg fornøyd med (spesielt med amerikanske utvalget), og er glad jeg har muligheten til å si opp når som helst, og bare betale ut måneden.
Dotten Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 HBO Nordic tilbys også uten bindingstid - men da er den endel dyrere (129,- i måneden). Enn så lenge ligger det langt bak Netflix på det tekniske (ikke på PS3, Xbox, Wii osv - men det kommer).
Heilage Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Enn så lenge ligger det langt bak Netflix på det tekniske (ikke på PS3, Xbox, Wii osv - men det kommer). Spørsmålet er når. De nekter å være spesifikke. Men, om tjenesten havner opp på TVen og er av høyere kvalitet enn nettsiden, så er jeg åpen for å investere i HBO Nordic igjen (sa opp abbonnementet i prøvetiden).
mushi Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Banshee var akkurat det jeg så etter. Meget spent på denne videre.
Comma Chameleon Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 HBO Nordic tilbys også uten bindingstid - men da er den endel dyrere (129,- i måneden). Enn så lenge ligger det langt bak Netflix på det tekniske (ikke på PS3, Xbox, Wii osv - men det kommer). Ikke glem 3 måneders oppsigelsestid, som i mine øyne er bindingstid. Det, kombinert med økt pris (129 kontra 79) er nok til at jeg holder meg unna enn så lenge. Nå har jeg heller ikke sett noe Game of Thrones, så det største trekkplasteret faller bort der også.
Snurreleif Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Føler at pris sammenlignet med kvalitet, så trekker Netflix det lengste strået enn så lenge. 3
FrankBjarne Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Tradisjonelt vis i Norge fungerer ikke da det blir forpestet med reklamepause. Dvd fungerer, men det blir for mye ork for meg. Holder meg for det meste til piratkopiering, men etter at Netflix kom til det Norske markedet ser jeg det meste der. Skal man unngå piratkopiering så må man gjøre det enkelt og uten problemer. Netflix er et godt eksempel, men det mangler store deler av utvalget generelt, spesielt i Norge. Problemet her er vel at enkelte kanaler som TV3, TVNorge, osv kjøper opp rettigheter til serien. Noe som gjør at tjenester som Netflix ikke har lov til å vise dette i Norge. Dette ødelegger markedet og fører dirkete til piratkopiering. (Personlig teller jeg det ikke som piratkopiering om serien allikevel går på tv-kanalene jeg betaler for.) Håper vi får bredere utvalg i Netflix og flere konkurerende tjenester.
Filmvenn Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Hele første episode av Banshee: http://www.youtube.com/watch?v=cCXUZXDFKV0 (Før noen kommer å moderer så er hele episoden lagt ut av kanalen selv)
The Redmen Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Ja! Halvbroren er en veldig god serie, spesielt til å være norsk! Homeland sesong 3. 29 September!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå