Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilfeldigvis begynt på ny runde med SG-1. Var ikke planlagt, men så en av favorittepisodene, og plutselig begynte jeg på sesong 1. Har hoppet forbi en god del, så for eksempel kun piloten, samt de to siste episodene i første sesong, og hopper over rene fillere som jeg vet er kjedelig.

 

Uansett, er deilig å se litt SG-1 igjen!new_woot.gif

Lenke til kommentar

Sitter å ser på Person of Interest. Faktisk veldig positivt overrasket over serien, med tanke på at jeg ikke hadde noen forventninger til den. Falt bare for overvåkningensdelen og de moralske konfliktene som kan komme.

 

Helt enig, selv stemplet jeg den som årets viktigste. Får bare håpe de faktisk tar tak i det moralske/etiske, men det er ikke sikkert. Overvåkingsbiten brukes jo jevnlig i krimserier der borte og tas nesten som en selvfølgelighet (eksempelvis Criminal Minds og hvordan de bruker relasjonsdatabaser)

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at jeg har både The Pacific og Band of Brothers på Bluray allerede hadde jeg lett kjøpt denne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bPjEh0E3tM0

 

Vurderer et lite julemaraton med Band of Brothers igjen, men føler jeg kan vente. Lite varmt minne var at jeg lå å så Bastogne-episodene med vinduet åpent så det var kaldt mens jeg så episodene under et ullteppe.

 

Tenker jeg bytter ut et julemaraton med Life i år. Lenge siden jeg har sett denne andre serien med Damian Lewis nå. I tillegg er Donald Lougue og Michael Raymond-James begge fra Terriers med. Pluss Titus Welliver, Adam Arkin, Michael Cudlitz, og Christiana Hendricks i store og små roller på serien.

 

Bloopers season 2:D

 

http://www.youtube.com/watch?v=GATypEAYjiE

Lenke til kommentar

Var en flott episode av AHS denne uken, gode skuespillerprestasjoner av gjesterollene og mye mystiske hendelser. Samt skummel setting, godt å se en am.produksjon kjøre hardt på at settingen og følelsen som er det skumle og ikke bare basere på ''HØYMUSIKKSÅNNPLUTSELIG''ala Wes Craven-style. Sitter igjen hver episode med å tenke: ''åja, men da vet jeg jo at den personen bare er hallusinasjon til den karakteren'' men så vrir de det på hode å man starter forfra. Evt ''nå er dette oppklart'', men neida!.

Serien vokser fra en guilty pleasure til noe mer.

 

Og heldigvis har Dylan McDerrmott blitt litt tøffere i tryne, gråt ikke once denne episoden, noe som er bra. Isn't that right, black Hitler?

post-95709-0-50580700-1320406169_thumb.gif

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Jeg tror The Walking Dead går inn i samme kategorien som Terra Nova. Det ser ut som noe det ikke er.

The Walking Dead er mye mer et persondrama en det er en skrekkserie. Settingen er der, men ikke forvent deg noe Resident Evil.

 

Edit: Forøvrig så er det action i den også. Og jeg digger serien selv!

 

Edit2: Hvor ble det av søstra til Sammy i Blue Mountai State?

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...