Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var man ferdig med sesong 2, del 2 av Twin Peaks. Vemodig at det er over selv om siste del var svak i forhold til før mordet ble løst. Dog, det tok seg kraftig opp i siste episode.

Errhm. De dro det litt ut etter mordløsningen, men jeg storkoste meg gjennom hele sesong 2 for det. Spesielt mot slutten var det mange gode episoder. Den siste episoden er nok yndlingsepisoden min, og jeg liker tanken om en tredje sesong svært så godt. Men Lynch vil jo ikke og Bob er død, så det skjer nok aldri, dessverre. Så, nå er Fire, Walk With Me pensum, da. Gled deg!

Endret av Synthem
Lenke til kommentar

Åh, jeg bare elsker MyEpisodes. Etter en del knoting gir denne siden en perfekt mulighet for å holde "track" på serier. Legger med et par bilder for å vise hva jeg mener. Kun serier du følger med på er med i Calendar, for hver eneste episode av alle seriene kan du enkelt velge "Aquired" og "Seen." Samt at time wasted er ganske artig. Noen som har mer tid? :)

post-9225-1192643185_thumb.png

post-9225-1192643196_thumb.png

Endret av Blib
Lenke til kommentar

jeg har laget en egen tråd om the war.

 

det er en 14 timers dokumentar serie i 7 deler

 

som tar for seg hele krigen fra amerkansk syns punkt.

 

masse ekte filmer fra krigen, som er veldig intense og grafiske, intervjuer med masse soldater, mariees og piloter.

 

man får historien til mange forskjellige enheter blant annet Daniel Inouye's enhet 442nd Regimental Combat Team.

 

Veldig fin dokumetar, masse sterke fortellinger og bilder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...