Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott utstyr, sett bortifra kameraet tydeligvis  :!:

Oppsett har en del bedringspotensiale, men som du sa -du er jo tross alt student.

9560124[/snapback]

Hehe, takk takk. Det står dessverre to ubrukte fronthøyttalere og en senter hjemme i Oslo.

 

Når sant skal sies, er faktisk kameraet det nyeste av utstyret - en Nokia 6120 C. ;]

Lenke til kommentar

Jeg får vell være med på leken jeg også. :) Men det får i første omgang bare bli med et mobilbilde. Jeg skal knipose et med digitalkamera når jeg har fått ryddet opp i rotet og ledningene. På bildet ser dere 1 stk 32" Tatung MCHK, 1 stk XBOX 360 core, 1 stk Pioneer stereo, 1stk Zepto znote 6214W laptopp, 2 stk spill (crackdown og Pray), 1 stk oljeovn og 1 stk Brother DCP 130C multifunksjonsskriver.

 

post-77333-1190859809_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Slenger meg på leken jeg og, hvorfor ikke.

 

post-17960-1190911088_thumb.jpg

 

Her er da mitt lille oppsett. På hyllen står Xbox 360, Nintendo 64, Super Nintendo og Sega (som var min første konsoll). Under TVen står en PS2 siden det var fult under TVen. Av samme årsak har Wii tatt plassen på høytaleren, plass vettu. Og på krakken står en krangelvorn Dreamcast som lar seg starte men som nekter å spille av spillene. TVen er forøvrig en LG 32LB2R, og den gir noen vanvittige gode bilder. Om dere lurer på hva i videste verden slags anlegg jeg bruker, hey, TVen kostet meg 9900 spenn, anlegget er noe jeg kjøpte i mine yngre dager, og som nå kun er der fordi jeg ikke har råd til noe bedre. Men etter vært skal det surround og alt inn i bildet. Noen som har en lotto million å avese?

 

post-17960-1190911814_thumb.jpg

 

En liten beskjeden spillsamling av det nye slaget kanskje, men er nok, og større blir det. PS2 øverst, Så xbox 360, deretter Wii og til slutt Gamecube.

 

post-17960-1190912707_thumb.jpg

 

En samling med Sega spill til min gamle sliter som fremdeles har en hederlig plass iblant alt det nye.

 

post-17960-1190913528_thumb.jpg

 

Skoffen med noen spill uten cover. Har 4 skoffer med mye rart i fra kontrollere til spill. Mye rart her i gården.

 

Er vel en liten gameing nerd av meg, og liker det. Er ikke noe som er mer avslappende enn å dælje en kontroll i veggen fordi den satanske personen ikke var lur nok, tok hintet og døde som han skulle :p

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Det er da ikke en Core, men en premium uten harddisk.

9588483[/snapback]

 

Hvordan ser man om det er Premium eller Core?

 

Jeg fikk en ødelagt 360 hos en kar (kan godt ha vært en Premium) som jeg sendte inn på garantien. Den jeg sendte inn så helt herpa ut... også fikk en en ny en tilbake :blush:

Lenke til kommentar
Lekkert Bear^! Men eg kan banne på at eg har lest ett sted her at du har hatt en PS3. Eller er det eg som roter?

 

Og hva heter hylla du har spilla i? Den var nice. Og hvor har du kjøpt den?

9589587[/snapback]

 

Har ikke PS3 nei, PS3's pris, spillbibliotek og det faktum at jeg fremdeles ikke driter gull gjør at jeg aventer det kjøpet, inntil videre. Men en PS3 er allerede på handlelisten, dato dog er fremdeles TBA.

 

Hyllen er en Tim DVD hylle kjøpt på Fagmøbler for den nette sum av 395 spenn. Regner med at med dette tempoet trenger jeg en dobbel utgave, som koster 795 ,-. Meget praktisk å ha.

 

Link 1 (den jeg har)

Link 2 (Dobbel)

 

Lekkert Bear^! Men eg kan banne på at eg har lest ett sted her at du har hatt en PS3.

9589587[/snapback]

Hehe, det klart og tydelig at Bear^ ikke har PS3. Må noe drastisk til for at han skal få det. Her snakker vi GT5 :p

9589666[/snapback]

 

Du tar nok dessverre feil Nimrad, det eneste som trenges er en liten prisreduksjon. PS3 har allerede titler jeg ikke kan være foruten og som er oppfølgere fra min PS1 og PS2 periode som God of War 3, Black 2 og ikke minst GT5.

 

Men det som pirrer mest med nesten min er et Team Ico jobber med et PS3 spill, og det er alene nok til å ha en PS3.

 

Denne generasjonen er alt for spennende til å låse seg til 1 konsoll. Er bare det at når jeg har 3 konsoller må jeg jo og ha spill til dem.

 

Igjen, lite brukt lotto konto ønskes kjøpt.

Lenke til kommentar

Tid for å ta frem mine bilder. Er litt rotete enda, men skal rydde opp og ommøblere i høstferien. Prøve å få inn flere godsaker.

 

post-133393-1190975783_thumb.jpg

Her ser du veggen som jeg har noen av spillene jeg bryr meg mest om. Blant disse finner du både Zelda og Metroid.

 

post-133393-1190976118_thumb.jpg

Her kan man se litt nærmere på Zelda-spill, og mine håndholde.

 

post-133393-1190976066_thumb.jpg

Her ser du Metroid-samlingen. Mangler bare Metrroid II og MP3:C.

 

post-133393-1190976295_thumb.jpg

Her har du noen FF-spill, og min kjære Wii står i bakgrunnen.

 

post-133393-1190976359_thumb.jpg

Noen N64-spill, pluss mine DS-spill.

 

post-133393-1190976449_thumb.jpg

Min komplette N64 :love:

 

post-133393-1190976821_thumb.jpg

Til slutt. TV og en Wii.

 

post-133393-1190980490_thumb.jpg

Har også en 360.

 

Har mer enn det som kan sees på bildene. Det er en SNES bortgjemt i TV-benken min, samt en PS2. Har også en PS, men det er på lagring et annet sted.

Endret av Celledyret
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...