Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Kanskje han ikke har plass? Jeg har den på siden. Da er det bedre med to på siden! ;)

Har en slik tråd på midten derfor har jeg alltid på sidene. Da måtte jeg prøve to samtidig. Men egentlig fungere det vell så bra med en stor på ene siden.

Forsvinner etter en uke eller 2 om du har den på midten. Min er ganske langt oppe. Men er fortsatt der.

 

Har snust i 1 år nå og min er enda ikke vekke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje han ikke har plass? Jeg har den på siden. Da er det bedre med to på siden! ;)

Har en slik tråd på midten derfor har jeg alltid på sidene. Da måtte jeg prøve to samtidig. Men egentlig fungere det vell så bra med en stor på ene siden.

Forsvinner etter en uke eller 2 om du har den på midten. Min er ganske langt oppe. Men er fortsatt der.

 

Har snust i 1 år nå og min er enda ikke vekke..

 

Jeg er ganske skeptisk til å "snuse den vekk". Jeg vet ikke helt hvilken funksjon den egentlig har, men tror ikke det vil være så veldig lurt å bare snuse til den forsvinner. Noen som har noen peiling på denne "tråden" ?

Lenke til kommentar
Kanskje han ikke har plass? Jeg har den på siden. Da er det bedre med to på siden! ;)

Har en slik tråd på midten derfor har jeg alltid på sidene. Da måtte jeg prøve to samtidig. Men egentlig fungere det vell så bra med en stor på ene siden.

Forsvinner etter en uke eller 2 om du har den på midten. Min er ganske langt oppe. Men er fortsatt der.

 

Har snust i 1 år nå og min er enda ikke vekke..

 

Jeg er ganske skeptisk til å "snuse den vekk". Jeg vet ikke helt hvilken funksjon den egentlig har, men tror ikke det vil være så veldig lurt å bare snuse til den forsvinner. Noen som har noen peiling på denne "tråden" ?

en kompis av meg snuste den vekk for en stund siden men nå har han kuttet ned på snusen og strengen har vokst mer eller mindre ut igjenn og er ikke borte lenger :p

Lenke til kommentar
har snust skruf stark i rundt et halvt år nå og kjnner nesten ingen effekt lenger... noen som kan anbefale en sterkere snus ? er N&J sterkere en skruf ?

 

Nå ble jeg glad! :D Skruf Sterk er den sterkeste du får tak i ^^ Sånn skjer når du er en nikotintulling;) :)

 

Du får gå over til to poser og bruke dobbelt så mye penger! :D

 

Haha, skadefryd ftw! :D

Lenke til kommentar
Selger Sørensen Tobakk Probe Whiskey? Hva synes folket om Probe Whiskey?

 

Probe Whiskey = elsk, men du kan bli litt lei etter noen bokser.

 

Jeg har smakt et par Probe Whiskey i det siste. De er veldig gode å bake og sitter veldig godt i leppa. Meget god smak også.

Lenke til kommentar
har snust skruf stark i rundt et halvt år nå og kjnner nesten ingen effekt lenger... noen som kan anbefale en sterkere snus ? er N&J sterkere en skruf ?

Hva får du ut av at snusen skal være sterkere?

Han vil jo få bedre effekt. Men hvis man hele tiden øker i mengde, for å få større effekt, så vil man til slutt sitte der med helle munnen full av snus. Så like så godt og gi seg mens leken er god.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...