Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Noen andre som merker at de blir litt sure hvis man ikke får sin daglige dose snus? :roll:

Jeg føler også at noe mangler når jeg ikke har snust på en stund, av og til blir jeg litt sur. Andre ganger får jeg lyst på noe søtt som sjokolade.

 

Til frentix: Takker for din lesning. Angående Ettan, jeg har ikke smakt løs men Ettan er kjent for sin sterke sigarett/tobakk smak som du satt pris på med Lucky Strike.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle prøve Ettan løs neste gang. Noen som har noen erfaringer med den? tenkte på om det er noen andre typer den minner om?

 

En av de bedre snusene der ute. Kraftig smak av tobakk, med et hint av noe bittersøtt opplegg. Vanskelig å beskrive smaken, den er helt unik.

Lenke til kommentar

Har en konstant diskusjon her med en kamerat. Han spiser mye hamburgere (2-4 i uka) og går konstant rundt med en colaflaske i baklomma (har nesten aldri sett ham uten en colafalske...). Han er veldig lat av seg, og trener ikke så veldig mye, men han påstår ihvertfall at det er mye bedre å leve slik som han gjør, enn slik som jeg gjør (spiser ikke godteri i det hele, eller drikker brus). Jeg bruker 2 uker på å snuse opp en hel 24portions box. Så vidt jeg ser, er egentlig det som er det eneste usunne jeg gjør.

 

Anyways, noen som mener at det er "sunnere" å bare snuse og spise sunt, enn å spise/drikke veldig usunt og ingen trening? Hvem er med meg? :p

Lenke til kommentar
Bryggen tobakk selger til alt som kryper og går. Også en sjappe borte ved politistasjonen.

Tobakk Sørensen selger visstnok også til en del, finnes også en liten perle jeg har oppdaget, men velger å holde den for meg selv da jeg ikke vil at det skal flyte over av unger der :ph34r:

 

Der tok du litt feil.. Jeg fikk ikke kjøpt på Bryggen Tobakk, men gikk utenfor å prøvde å få noen til å kjøpe, og da møtte jeg en fyr fra Latvia med en forferdelig engelsk... Men han fikk jo kjøpt da..Skulle egentlig ha Skruf Tranebær, men fikk Skruf portion..Skikkelig god egentlig ;)

Lenke til kommentar

Er det bare fjortis-snusere i denne tråden? Har inntrykk av at det hele dreier seg om kvalme, skjule snusen for foreldrene, få noen til å kjøpe for seg, hvilken snus har mest nikotin, hvilken snus har stiligst eske, hvem tar mest snus i gangen, hvor lenge varer en eske etc etc.

 

Alvorlig talt, skulle tro snus var et cred-verktøy... "Å fy f**n, jeg tok TO Lucky Strike på en gang, trodde jeg skulle spy, men fy f****n så deilig!"

 

......herre.....

Lenke til kommentar

Får man kjøpt Skruf Stärk på vanelige butikker? Tenkte jeg skulle ha en boks i morgen... Der jeg egentlig bor (en litt mikroskopisk plass) selger de ikke Skruf Stärk på daglivare butikker, men på kiosker :(

Noen som vet hva prisen er på en slik boks på en kiosk/daglivare butikk?

 

Unnskyldning: Jeg laget denne posten fordi jeg ikke orker å lese igjennom 332 sider...

Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar

Som en ung snuser, har jeg lenge holdt snusinga hemmelig for foreldra. Men når jeg kom opp fra rommet mitt nå nettopp, lå en posjonsnus pent plassert på stuebordet, akkurat som jeg og muttern har noe og snakke om i morgen. Hun har lagt seg nå, og valgte sikkert å vente med utbruddet til i morgen. Men som et hint la hun meg se beviset sitt, antagelig for å pine meg enda mer...Utspekulert. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...