Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Snusing har vel ikke så mye bieffekter at det gjør noe? Kan ikke alle fall ikke kalle det "usunt" i samme grad som mat og drikke. Snusing insnevrer vel blodårer (selv om det er flere som har sagt at snusing ikke har noe å si for dem personlig når det gjelder trening og kondisjon) og øker faren for kreft i en minimal grad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg må si jeg måtte le litt når jeg så den ligge der. :p

Men det jeg bekymrer meg mest for er om folka min betaler lappen for meg nå..Jaja, drit i det, jeg vil ikke slutte nå med det første.

 

Hvordan gikk det med deg ?:)

 

Mutra spurte om jeg hadde begynt med snus, så sa jeg "hvordan det?" selv om jeg visste hvorfor hun spurte. Hun fortalte at hun hadde funnet en brukt posjon i stua, og at hun tenkte den kunne være min. Den er nok min ja, sa jeg.

Så ble det stille en stund, før hun begynte å legge ut om hvor farlig det var osv. Det er mitt valg sa jeg. "Ja men du er ikke 18 ennå blablabla.."

Hu skjønner vel at det er lite hun kan gjøre med det, men hun har virka litt sur og skuffa i dag. Jaja, det er egentlig litt godt at de vet det. Pappa har ikke sagt noe enda, han begynte selv med snus som 15-åring..:)

 

Skulle ønske min mor tok det på samme måte. Jeg har skrevet hvordan min opplevelse var når mamma fant snusen min på golvet (mistet) noen sider bak.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg skruf stärk i dag :)

Den var god men lever ikke opp til navnet sitt "stärk"

den hadde ganske gjennommsnittlig pris(norsk).

Renner ikke og passer godt i leppen. Porsjon 24g.

Ellers så er det den gode smaken og den søte hvite og røde skriften i plast.

har også nån fine grantrer på boksen :) (om det nå er grantrer vet jeg ikke menmen)

 

RATE: 6,5/10

EDIT: Noen flere beskrivelser :D

Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar

Jess, kjøpte meg en boks løs for første gang på noen måneder. Gav egentlig opp baking så har bare brukt portion. Kjøpte en N&J eller Nick and som løsen heter.

Var helt umulig å bake til kule tønne eller hvilken form jeg en skulle bruke. brukte lokket og laget en passelig stor "wedge" men gikk nesten i oppløsning med en gang.

Endte som vanlig med at jeg tok en passe stor dose og bare pressa oppunder leppa slik at den ble baket der. faller ned litt det første minuttet men så kan den ligge der i flere timer.

 

Så nå at den var gått ut 07/11/07. Har ligget i kjøleskap helt siden den kom fra importøren. Det har jeg selv sørget for på jobb :p

 

Syns det er best å drite i bakinga. får plass til mer og det former seg etter tannkjøtt/lepper.

Lenke til kommentar

Etter etter noen dager med moderat bruk av Grovsnus merket jeg nå at tannkjøttet mitt har blitt skrapet vekk på midten :( Kan være fordi denne var litt mer tørr siden den var utgått på dato. Tror ikke det skyldes Skruf`en jeg bruker til vanlig(porsjon) for den har jeg bare på sidene.

Tærer løs generelt mer på tannkjøttet egentlig?

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt mine første to bokser.

Tidligere har jeg bare "lånt" av muttern's sylindere :roll:

 

Kjøpte en General Løs, og en Skruf Stärk Portion.

Skrufen var litt ekkel i forhold til størrelse til å begynne med, føler at general's portion er mindre. Den satt godt allerede på andre prell tho :) -Den renner lite og er akuratt passe sterk.

 

Har ikke prøvd generalen enda, har aldri prøvd løs heller. Tenkte jeg skulle ta meg en løs nå for å kjenne, men jeg skal legge meg så jeg droppa det, men tenkte jeg skulle prøve å bake i alle fall bare for å se hvordan jeg gjorde det. Det gikk sånn nogenlunde greit. Lempa det jeg ville ha i håndflata og pakka den sammen til jeg fikk den så tett som jeg ville ha den.

 

Er kun 15, så nå er vel utfordringa framover å skjule det ifra foreldre :ermm:

 

Edit:

Skriveleif.

Endret av ebc92
Lenke til kommentar
Da har jeg kjøpt mine første to bokser.

Tidligere har jeg bare "lånt" av muttern's sylindere :roll:

 

Kjøpte en General Løs, og en Skruf Stärk Portion.

Skrufen var litt ekkel i forhold til størrelse til å begynne med, føler at general's portion er mindre. Den satt godt allerede på andre prell tho :) -Den renner lite og er akuratt passe sterk.

 

Har ikke prøvd generalen enda, har aldri prøvd løs heller. Tenkte jeg skulle ta meg en løs nå for å kjenne, men jeg skal legge meg så jeg droppa det, men tenkte jeg skulle prøve å bake i alle fall bare for å se hvordan jeg gjorde det. Det gikk sånn nogenlunde greit. Lempa det jeg ville ha i håndflata og pakka den sammen til jeg fikk den så tett som jeg ville ha den.

 

Er kun 15, så nå er vel utfordringa framover å skjule det ifra foreldre :ermm:

 

Edit:

Skriveleif.

ooh beste to merkene det der ! skulle ønske jeg hadde en general løs her nå :(

Lenke til kommentar
Takker for tips, det tenkte jeg ikke på med det første.

 

RL løs er vanskelig å ta ut fra munnen i en bit, mye rester ligger igjen. Altså lett å pakke og sette inn, men det har sin pris. Andre løse snuser som Diplomat (som jeg har nå) er vanskeligere å pakke men tas lett ut i en bit. Rl blir hjemmesnus siden jeg er da avhengig av en vask.

Hehehe, joda :) Jeg snuser ikke så mye løs siden jeg spiller så mye og er endel med datamaskinen(tastatur+mus+snus=Skittent).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...