Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Hei! Dette kan virke litt rart blandt snusveteraner som dere, men det er av og til jeg spyr av snus, men som oftest ikke. Hva kommer det av? Jeg liker smaken og svelger ikke saften.

 

Putter du inn flere preller på en gang eller har du begynt med en sterk type kanskje? Første gangen jeg snuste satt jeg på en buss. Bussyk+førstegangsnusing=kraftig kvalme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for kjapt svar! Er det slik at kroppen blir vant til dette etter hvert? Eller er det en konstant oppførsel fra kroppen?

 

Snuser skruf og general original, mest løs.

Kroppen blir nok vandt til det. Jeg fikk også nikotinsjokk noen ganger i starten, men etter bare en liten stund med fast snusing så kommer du til å merke effekten mindre og mindre. :)

Lenke til kommentar

Aldri spydd av snus, men husker da jeg prøvde min første prell tilbake i 8. klasse. Var på vår lokale ungdomsklubb hvor jeg sto å prata med en tiendeklassing jeg kjente. Fikk tilbudt snus og så liten og usikker jeg var sa jeg selfølgelig ja. Det var løs og han baka selfølgelig den største tønna. Husker jeg ble bra kvalm på vei hjem fra klubben den kvelden...

 

The price of coolness.

Lenke til kommentar
Faen heller. Det er det som er svaret.

Når jeg kjøpte en boks general løs i dag, så blei jeg litt forundra over at det faktisk så ut som det var mindre snus i boksen. Kompisen min sa at snusen sikkert bare er litt mer sammenpressa, så jeg tenkte ikke noe videre over det. Men det så faktisk ut som om noen hadde forsynt seg.

Sjekka nå. 45 gram :dontgetit:

 

Hvorfor gjør de det sånn?

Kosta den like mye?

 

Stemmer, i det siste har det sett ut som om det er borte en pris eller to i boksen. La litt merke til fordi jeg hadde begynt og riste boksen for og kjenne om snusen var fast. Før så var den det, men nå så er et masse mellomrom uansett! Det har irritert meg! En pris er en pris!

Ja, den koster det samme uansett!

 

Har aldri spydd av snus selv, bare blitt litt kvalm enkelte ganger. Husker de to første gangene jeg prøvde, er vel 5 år tilbake, jeg ble veldig susette i huet.. Kjentes ut som om jeg var full da gikk :p

Endret av Leffy
Lenke til kommentar

Jeg er 23 år, bor for meg selv, men skjuler likevel for mine foreldre at jeg snuser :S Tror ikke de blir sure eller noe, men sikkert litt "skuffet", og det er nesten værre. Tror jeg er litt old-school sånn, siden jeg ikke tenker som mange andre "jeg er over 18 de kan bare drite i hva jeg driver med" :p

 

Samme som når man krangler med dama og hu sier "jeg er ikke sur, jeg er skuffet". Det svir!

 

Litt mer on-topic. Kjøpte meg en Nick (and Johnny) igår. Det står sterk på den, finnes den i ikke-sterk? Har ikke prøvd den enda, spent.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Kommet nå i de siste det eller? Mener det står 50g på den siste min. Men har ikke snust på 2 uker nå så mye kan ha skjedd!

 

En venn av meg ,kjøpte idag en helt ny boks. Der hvor det stod 50 gram står nå 45. Må være noe som nettopp har hendt

Kjøpte general løs i går. 45g står det på den. Den er best før 24.03.08. Imens en annen jeg har står det 50g på, den går ut 06.03.08. Så det er nok noe som har skjedd nå i den siste uka eller no :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

SATAN I HELVETE!

På onsdag kjøpte jeg meg Grovsnus. Nå skulle jeg se om jeg hadde 50g og hvilke datostempling den hadde pga postene over. Det sto 15.11.07 !

Tror jeg bruker opp så mye som mulig av boksa før jeg tar den med der jeg kjøpte den på mandag for å klage :)

Har ikke merket noe galt, likte denne snusen godt jeg. Kommer sikkert ingen vei med det, men skal prøve meg ;)

Endret av kristoffer2200
Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg skulle dele mine siste erfaringer...

 

General Portion Maxi :

Den klassiske general smaken med et hint av sitron. Meget fin størrelse (1,7g) gjør at det er nok med 1 om gangen for meg. Denne liker jeg godt. 9/10.

 

Lucky Strike Portion:

Liker smaken ... litt kraftig ren tobakk smak. Renner kanskje litt fort. Pen metall boks. Pleier bruke 2 om gangen med disse for å få noe virkning. 7/10.

 

Tar med denne også jeg

 

Conrad Langaard`s Spesial Skrå:

Dette er noe av det verste jeg har prøvd til nå. Må si jeg kastet opp flere ganger. Den smaker ganske likt Oliver Twist original, men er lange tykke "sigarer" som man skal tygge på. Løser seg fort opp og man får biter av tobakk på "friflyt" som lett setter seg i halsen. Denne er på fyfy lista mi. 1/10.

 

 

Tenkte jeg skulle prøve Ettan løs neste gang. Noen som har noen erfaringer med den? tenkte på om det er noen andre typer den minner om?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...