Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Rl blir hjemmesnus siden jeg er da avhengig av en vask.

Brus funker da godt. ;)

 

Selv prøvde jeg RL løs for første gang i går.. skal den være så jævlig svak? Jeg kjenner seriøst ingenting..

Ja, rl har VELDIG lite effekt til vane snusere og til de som har kommet forbi nybegynnerstatusen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for første gang på en god stund kjener jeg god effekt av snus. litt tung i hue og en avslappet følelse.

 

Har pakka godt med N&J opp i leppa. har ikke kjent det slik siden første boksen med onyx. når jeg begynte.

Ja, det er godt når man får effekt av snus :)

Lenge siden du begynte da?

Lenke til kommentar

Tror jeg har blitt litt fan av skruf løs nå jeg. Skulle egentlig ha ettan , men siden jeg ikke fant det noen plass ble det skruf original løs. Her er mitt inntrykk:

 

Skruf Original Løs

 

Lukt: Tobakk , med et hint av muskat etter min nese. 7/10

 

Smak: Minner litt om general , litt kraftigere og uten sitrusen 7/10

 

Effekt: Litt sterkere en general løs kanskje , litt under Nick And Johnny 7/10

 

Boks: Standard skruf boks i plast , med rød skrift "Original Løs". En av de få jeg har sett som bruker plast til løssnus. Vet ikke hvilken virkning det har , men det virker som om snusen holder seg fuktig lengre. 7/10

 

Baking: Ganske grei egentlig. Litt vanskeligere en Røda Lacket , men den er lettere å få ut hel. Funker greit å bare bruke "klypa". 8/10

 

Totalintrykk: 7,5 / 10.

 

 

Noen andre som har merka at snus smaker forskjelling fra gang til gang? F.eks første boksen min med RL smakte litt lakris , var ganske god egentlig. Men når jeg skulle prøve den senere holdt jeg på å krepere av smaken...

Lenke til kommentar
for første gang på en god stund kjener jeg god effekt av snus. litt tung i hue og en avslappet følelse.

 

Har pakka godt med N&J opp i leppa. har ikke kjent det slik siden første boksen med onyx. når jeg begynte.

 

 

Kjenner aldri noe spesiell effekt av løs jeg. Har aldri prøvd N&J løs heller da.

Liker best å ta et par Skruf porsjon / Nick / Skruf Stark for å få litt effekt på morgenen!

Lenke til kommentar
Tror jeg har blitt litt fan av skruf løs nå jeg. Skulle egentlig ha ettan , men siden jeg ikke fant det noen plass ble det skruf original løs. Her er mitt inntrykk:

 

Skruf Original Løs

 

Lukt: Tobakk , med et hint av muskat etter min nese. 7/10

 

Smak: Minner litt om general , litt kraftigere og uten sitrusen 7/10

 

Effekt: Litt sterkere en general løs kanskje , litt under Nick And Johnny 7/10

 

Boks: Standard skruf boks i plast , med rød skrift "Original Løs". En av de få jeg har sett som bruker plast til løssnus. Vet ikke hvilken virkning det har , men det virker som om snusen holder seg fuktig lengre. 7/10

 

Baking: Ganske grei egentlig. Litt vanskeligere en Røda Lacket , men den er lettere å få ut hel. Funker greit å bare bruke "klypa". 8/10

 

Totalintrykk: 7,5 / 10.

 

 

Noen andre som har merka at snus smaker forskjelling fra gang til gang? F.eks første boksen min med RL smakte litt lakris , var ganske god egentlig. Men når jeg skulle prøve den senere holdt jeg på å krepere av smaken...

 

 

Veldig enig med det siste der.. Jeg brukte General white portion en liten stund, men 1 uke etterpå holdt jeg på å spy av lukten/smaken.. BTW! Til dere som begynner med snus: Begynn med Lucky Strike white portions! God smak, men allikevel ganske svak. Etter dette så er det jo masse å velge mellom, jeg har nå gått over til Skruf Tranebær portions og Skruf portion..

Lenke til kommentar
Tror jeg har blitt litt fan av skruf løs nå jeg. Skulle egentlig ha ettan , men siden jeg ikke fant det noen plass ble det skruf original løs. Her er mitt inntrykk:

 

Skruf Original Løs

 

Lukt: Tobakk , med et hint av muskat etter min nese. 7/10

 

Smak: Minner litt om general , litt kraftigere og uten sitrusen 7/10

 

Effekt: Litt sterkere en general løs kanskje , litt under Nick And Johnny 7/10

 

Boks: Standard skruf boks i plast , med rød skrift "Original Løs". En av de få jeg har sett som bruker plast til løssnus. Vet ikke hvilken virkning det har , men det virker som om snusen holder seg fuktig lengre. 7/10

 

Baking: Ganske grei egentlig. Litt vanskeligere en Røda Lacket , men den er lettere å få ut hel. Funker greit å bare bruke "klypa". 8/10

 

Totalintrykk: 7,5 / 10.

 

 

Noen andre som har merka at snus smaker forskjelling fra gang til gang? F.eks første boksen min med RL smakte litt lakris , var ganske god egentlig. Men når jeg skulle prøve den senere holdt jeg på å krepere av smaken...

 

 

Veldig enig med det siste der.. Jeg brukte General white portion en liten stund, men 1 uke etterpå holdt jeg på å spy av lukten/smaken.. BTW! Til dere som begynner med snus: Begynn med Lucky Strike white portions! God smak, men allikevel ganske svak. Etter dette så er det jo masse å velge mellom, jeg har nå gått over til Skruf Tranebær portions og Skruf portion..

 

Er helt enig, General White portion holder jeg på å spy av mens vanlig General er helt topp etter min mening, har ikke hatt noe trøbbel med den og den er like god hver gang :)

Lenke til kommentar
for første gang på en god stund kjener jeg god effekt av snus. litt tung i hue og en avslappet følelse.

 

Har pakka godt med N&J opp i leppa. har ikke kjent det slik siden første boksen med onyx. når jeg begynte.

Ja, det er godt når man får effekt av snus :)

Lenge siden du begynte da?

1 år i April. Kjøpte en boks Onyx og en masse øl på 18årsdagen. Samt litt 20%sprit.

Var jo russ i fjor så tenkte jeg skulle prøve. Godt over halvparten av gutta i klassen snusa på VK1. Bare jeg og en annen som ikke snusa. de andre røkte eller lot vær. Kjente den første boksen. Etter det har det bare blitt rutine og ikke kjent annet en litt prikking i leppa.

 

Var det partydyret i sommer. 2 N&J i leppa. Et par Oliver Twis på siden. Sigg i kjeften og lerka i hånda. Da skulle vi på nash :cool:

 

Var på ei lita øy så endte opp med av vi 5 fulle menn gikk ned i havna(lita øy) fant båten til faren til en av dem. Tjuvkobla den og kjørte av gårde til naboøya hvor det var storfest.

Lenke til kommentar
Kanskje han ikke har plass? Jeg har den på siden. Da er det bedre med to på siden! ;)

Har en slik tråd på midten derfor har jeg alltid på sidene. Da måtte jeg prøve to samtidig. Men egentlig fungere det vell så bra med en stor på ene siden.

Forsvinner etter en uke eller 2 om du har den på midten. Min er ganske langt oppe. Men er fortsatt der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...