Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare fjortis-snusere i denne tråden? Har inntrykk av at det hele dreier seg om kvalme, skjule snusen for foreldrene, få noen til å kjøpe for seg, hvilken snus har mest nikotin, hvilken snus har stiligst eske, hvem tar mest snus i gangen, hvor lenge varer en eske etc etc.

 

Alvorlig talt, skulle tro snus var et cred-verktøy... "Å fy f**n, jeg tok TO Lucky Strike på en gang, trodde jeg skulle spy, men fy f****n så deilig!"

 

......herre.....

 

Alle må jo begynne et sted ;)

 

Selv klarte jeg da å vente til jeg kunne kjøpe selv, men så var det aldri noe spesielt trykk i miljøet rundt meg for å begynne med snus.

Lenke til kommentar
Det er vel akkurat som nettpoker. Bare registrer deg som 18 år og du kan kjøpe. Tviler på om de skal ha noen form for legitimasjon.

Må vel gjerne ha et visakort da. Vanskelig å bestille fra utlandet uten det.

Og visakort får man som regel ikke før man er 18 år..

Men fortsatt, hvor mye må man betale i toll/MVA på tobakksvarer?

Lenke til kommentar
Det er vel akkurat som nettpoker. Bare registrer deg som 18 år og du kan kjøpe. Tviler på om de skal ha noen form for legitimasjon.

Må vel gjerne ha et visakort da. Vanskelig å bestille fra utlandet uten det.

Og visakort får man som regel ikke før man er 18 år..

Men fortsatt, hvor mye må man betale i toll/MVA på tobakksvarer?

*Host*Man kjenner kanskje noen med et Visa, søstre f. eks*Host*

Lenke til kommentar
Seriøst, jeg oppfordrer alle til å fortelle det altså. Om du er under 18 og bor hjemme kommer de til å finne ut uansett. Tror de kommer til å sette pris på at du er ærlig også.

Hehe, jeg snuser ikke engang, slang meg på denne tråden fordi jeg har lyst til å prøve :p

Lenke til kommentar
jeg må si jeg måtte le litt når jeg så den ligge der. :p

Men det jeg bekymrer meg mest for er om folka min betaler lappen for meg nå..Jaja, drit i det, jeg vil ikke slutte nå med det første.

 

Hvordan gikk det med deg ?:)

 

Mutra spurte om jeg hadde begynt med snus, så sa jeg "hvordan det?" selv om jeg visste hvorfor hun spurte. Hun fortalte at hun hadde funnet en brukt posjon i stua, og at hun tenkte den kunne være min. Den er nok min ja, sa jeg.

Så ble det stille en stund, før hun begynte å legge ut om hvor farlig det var osv. Det er mitt valg sa jeg. "Ja men du er ikke 18 ennå blablabla.."

Hu skjønner vel at det er lite hun kan gjøre med det, men hun har virka litt sur og skuffa i dag. Jaja, det er egentlig litt godt at de vet det. Pappa har ikke sagt noe enda, han begynte selv med snus som 15-åring..:)

Lenke til kommentar
Seriøst, jeg oppfordrer alle til å fortelle det altså. Om du er under 18 og bor hjemme kommer de til å finne ut uansett. Tror de kommer til å sette pris på at du er ærlig også.

 

Ikke så lurt når du er 15 og får båt for ikke å snuse/røyke:P

 

Haha, herlig. Få en random fra gata til å kjøpe ^^

 

Litt rart at han kom ut med snus i hele tatt.. Han bare gikk der;: skuff, poton..

Endret av Quzco
Lenke til kommentar
Har en konstant diskusjon her med en kamerat. Han spiser mye hamburgere (2-4 i uka) og går konstant rundt med en colaflaske i baklomma (har nesten aldri sett ham uten en colafalske...). Han er veldig lat av seg, og trener ikke så veldig mye, men han påstår ihvertfall at det er mye bedre å leve slik som han gjør, enn slik som jeg gjør (spiser ikke godteri i det hele, eller drikker brus). Jeg bruker 2 uker på å snuse opp en hel 24portions box. Så vidt jeg ser, er egentlig det som er det eneste usunne jeg gjør.

 

Anyways, noen som mener at det er "sunnere" å bare snuse og spise sunt, enn å spise/drikke veldig usunt og ingen trening? Hvem er med meg? :p

Sunnere og snuse en boks på 1-2 uker, en og være som han er syns nå jeg. Hvertfall hvis du trener ved siden av, noe jeg gjør. Burger og brus = FY FY!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...