Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når du er 18 er det jo ingen som har noe de skulle sagt.. Jeg er 15, og snusen min ligger også i kjøleskapet:)

Verden blir ikke helt annerledes med en gang du fyller atten.

Så sant som det er sagt. Du kommer etter all sannsynlighet til å få høre noe om at så lenge du bor hjemme skal du følge reglene som gjelder her i huset.

har hørt den før ja...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, foreldrene dine kan jo ikke tvinge deg til å slutte å snus selv om du er under 18. Tipper foreldrene mine hadde blitt like skuffa om jeg hadde starta etter jeg var 18. Eneste forskjellen er jo at du kan kjøpe lovlig :p

Skrevet
Samma her Underpants. Kjipt når effekten blir borte og man sitter igjen med avhengiheten.

Fortsatt chill da, jeg har aldri sålenge jeg kan huske merket noe effekt, men det er fortsatt digg. :)

Skrevet

Er det rart jeg blir dårlig, RL smaker jo faen piss. Men som sagt; fin som nybegynnersnus. Igår mistet jeg boksen min. Var hos en veninne, så kom 2 kompiser av meg, selfølgelig fant de snusboksen min. Først mistet han ene alle posene på golvet, hurra snus med parkettsmak. Så presterer han andre i å fyre boksen min til helvete ut i hagen. o.O Så da var jeg en boks fattigere.

Skrevet
Har du begynt å snuse nå, pus? :wee:

Haha!

Japp, hørte det var kult lxzm.

..Ikke le! :hrm:

Haha. Jeg må le. Du av alle personer :wee:

Sikkelig kult å se helt tard ut? Ikke sant? ^^

Skal ikke si så mye selv jeg :whistle:

Skrevet

Enig.

De tøffe byggfag-guttene med pris-lepper større enn svartsnegler er ikke så veldig sexy, vil jeg påstå. Dog er jeg av det mannlige kjønn, så er liksom ikke helt "in" på hva som er/ikke er sexy på gutter for tiden. Akk sann.

Skrevet

Var en gang da jeg innrømmet til broren min at jeg hadde prøvd snus. Da gikk jeg i 8. Han brydde seg ikke, men tok det faen meg opp med middagsbordet. "Mamma, Trond snuser." *Stillhet*. Han mente det som en spøk, men da følte jeg med en gang et forklarlingspress, så jeg forklarte at jeg bare hadde prøvd det en gang, skal andri prøve det igjen for "det søg" osv.

Ikke noe alvorlige greier, for å si det sånn. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...