Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morn ja :) Jeg har et par spørsmål, og lurer på om folk har opplevd det samme som meg :)

 

2. Ta ut den gamle etter 5 min? En general kan du ha under leppe så lenge du ønsker, men hvis du tar det ut når det begynner og renne så tror jeg tiden er på 30 min - 1 time.

 

9479447[/snapback]

 

Jaja, dette veit jeg, selv har jeg general løs oppi i opptil flere timer, men jeg mener, hvordan kan man klare å snuse opp en hel boks (50g) i løpet av en dag? Si at du snuser hele tiden, og putter oppi doser på 2g hver gang (omtrent det som er vanlig) 50g / 2g= 25ganger hver dag. En dag har 24 timer, men man er våken i bare omtrent 16 av dem. 960 minutter (16 timer) / 25ganger = 38,4 minutter pr snus. I dette regnestykket må man jo også tenke på at man snuser jo gjerne ikke HELE tiden, så jeg tenker vi kan si ca 34 minutter per snus. Det beviser ihvertfall at "heldagssnusern" tar ut snusen omtrent når det begynner å renne vil jeg tro. 34 min er ikke mye for meg ihvertfall. Men men, jeg forstår nå at det går ann.. Det gjør jeg :)

Lenke til kommentar
Er 16, bor i Bergen, har snust fast i 1.5 år, og siden jeg begynte skjer det kanksje at 1/10 spørr om legg. Så godt som alle seven eleven, narvesen osv selger. Sørensen tobakk, er ikke særlig strenge. Rema 1000 på exhibition..

9484225[/snapback]

Jeg har fått kjøpt en gang, og det varpå en GODT gjemt liten tippebutikk på bryggen ;) Sørensen er veldig streng for tiden har jeg merket. Og remaer og rimer osv er også temmelig slemme.. xD Men på Rema 1000 ved Åstad vgs er det lett å stjele snus (har ikke prøvd selv, men flere jeg kjenner har) Det er vedsiden av den kassen som er stengt, og du kan "late" som om at du tar ut en og legger den tilbake, men tar ut to og legger den ene tilbake og den andre inn i ermet :D

Lenke til kommentar

Skal du ha snus betaler du for det, hvis ikke kan du bare drite i det. Har du ikke penger til det, synd for deg..

 

Mener ikke å være spydig, men det er bare ikke verdt det å gjøre seg kriminell for 60 kr. Stjal en del ting før (dum som jeg var), men fant ut at det bare er veldig, veldig dumt.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Skal du ha snus betaler du for det, hvis ikke kan du bare drite i det. Har du ikke penger til det, synd for deg..

 

Mener ikke å være spydig, men det er bare ikke verdt det å gjøre seg kriminell for 60 kr. Stjal en del ting før (dum som jeg var), men fant ut at det bare er veldig, veldig dumt.

9488476[/snapback]

Jeg vet det, jeg har ALDRI stjelt en ting. Skrev forrestn over at en kompis gjorde det, og sånn tips til "fattige" folk her inne ;D

Lenke til kommentar
Ja.

 

Nikotinavhengighet og sult er to helt forkjellige ting!

 

Blir helt feil å sammenligne de to tingene.

9489524[/snapback]

 

jojo,men hva hvis familien din ikke spisste brød, men snus.

hva hadde du gjort da?

 

De som er helt snusavhengig hadde nok stjålet, hvis de ikke hadde råd til det.

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar
De som er helt snusavhengig hadde nok stjålet, hvis de ikke hadde råd til det.

9490016[/snapback]

Når en så tung snuser finner ut at han ikke har penger, og snart er tom for snus. Da stikker han og panter flasker.

9490232[/snapback]

Men vis alt han har er en garasje med tomme snusbokser, for han pleier å drikke vann fra akerselva når han blir tørst så han har ingen flasker, så må han nok stjele.. :hmm:

Lenke til kommentar

Man er en idiot om man gjør seg avhengig og ikke har råd til å betale prisen det koster. Da kan du like så godt latt være å begynne, enkelt og greit. Er nok en av grunnene til at det er 18 års grense, da mange fjortiser bare tenker "lol, snus, tøft!".

 

Selv er jeg 16, men har alltid satt av penger til snus, da hovedsaklig før jeg fikk jobb, nå har jeg jo så og si alltid penger hvis jeg skulle gå tom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...