Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Atten år er grensa over hele landet.

Men du kan være "heldig" å møte en ekspeditør som liker å ta livet av barn.

9482960[/snapback]

Heldig?

trurkje det du...

Etter mine erfaringar er veldig mange butikkar og bensinstasjonar veldig slappe når det gjeld snus/røyk.

Dei fleste 16 åringar får kjøpt I mitt nærområde (Førde), har langa til folk sia eg var 15 eller nåke sånt, har vert på ein del andre plassar å kjøpt så det gjeld nok ikkje berre her...

Lenke til kommentar
Hvis man snuser en hel boks portion for første gang i løpet av en hel uke, vil man da kunne merke noe sug etter det? Vil bare ha erfaringer, da det ikke er noe fasitsvar på det.

Du vil nok enda få effekt av snusen en stund til fremover. 1 boks med porsjon på 1 uke er ganske lite siden det vanlige er 1 boks på 2-3 dager.
Lenke til kommentar
Så hvis jeg stopper etter denne første boksen har jeg ikke noe å bekymre meg for? :p Uten å gå noe videre inn på det kan jeg være genetisk disponert for avhengighet og jeg øsnker ikke å bygge opp enda en uvane hvis muligheten for det er der.

9483772[/snapback]

 

Vil anbefale deg å slutte , uansett om du er genetisk disponert eller ikke. Å kaste den boksen du har nå vil sannsynligvis være noe av det smarteste du gjør i den nærmeste fremtiden :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, i følge det jeg har lest er jeg mest sannsynlig mer disponert for avhengighet enn andre siden en nær slektning drev med litt kraftigere saker enn nikotin. Gir boksen bort til en kamerat i morgen, men da blir det så utrolig vanskelig å konsentrere seg når jeg gjør lekser. Jeg er som sagt ikke avhengig men det er beroligende og hjelper meg med å sitte i ro. Før sommeferien snuste jeg i to uker og da merket jeg at den virkelig beroligende effekten (lett svimmelhet, en slags følelse av å være nummen) begynte å forsvinne noe jeg synes er merkelig da andre som har snust i år/måneder fremdeles blir roligere av snus.

Lenke til kommentar
I bergen får man faen aldri kjøpt uten legg. Har prøvd alle butikkene i bergen omtrent XD

9483373[/snapback]

Du får kjøpt i Bergen, om du har rutine på å kjøpe. Evt kan du kjøpe på damen som en over her nevner.

Var engang jeg kjøpte der, og hun spurte om jeg var 18, men da svarte jeg at jeg var 19 ;) Da fikk jeg kjøpt, men jeg tror nok hun gir blanke faen i hvem hun selger til....

Lenke til kommentar
I bergen får man faen aldri kjøpt uten legg. Har prøvd alle butikkene i bergen omtrent XD

9483373[/snapback]

Du får kjøpt i Bergen, om du har rutine på å kjøpe. Evt kan du kjøpe på damen som en over her nevner.

Var engang jeg kjøpte der, og hun spurte om jeg var 18, men da svarte jeg at jeg var 19 ;) Da fikk jeg kjøpt, men jeg tror nok hun gir blanke faen i hvem hun selger til....

9483925[/snapback]

Sjekker ofte leg når jeg selger både snus, røyk og alkohol.

Noen ser yngre ut en det de er og noen eldre.

Skulle sett utrykket på hu her om dagen da jeg spurte om leg. Hun var 25 :p

så ut som en 17åring

Lenke til kommentar

Genialt, men over til saken om Bergen. Man har alltid damen, men det ligger også en kiosk litt lenger inn i gaten med Exodus (husker ikke hvordan det skrives, noe jeg burde...) denne kiosken selger til alle så lenge riktig person sitter der så der må man møte på riktig person, men hvis du sliter med å kjøpe er det verdt et forsøk...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...