Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg finner snus i danmark?

 

Sitter nå på campingplass, desperat etter snus! :tease:

 

De selger det ikke noen plass..

 

Gikk inn på en tobakksvareforrentning å spurte, dama sa bare "Snoooos?", etterfulgt av en telefon til overordnede.

De solgte ikke snus :(

 

Dem har det heller ikke på daglivareforretninger...

 

Fortvilt

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg finner snus i danmark?

 

Sitter nå på campingplass, desperat etter snus! :tease:

 

De selger det ikke noen plass..

 

Gikk inn på en tobakksvareforrentning å spurte, dama sa bare "Snoooos?", etterfulgt av en telefon til overordnede.

De solgte ikke snus :(

 

Dem har det heller ikke på daglivareforretninger...

 

Fortvilt

9018124[/snapback]

 

 

det er fordi det er forbudt og selge snus i danmark . men er man heldig er det noen steder dem har det under disken

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg finner snus i danmark?

 

Sitter nå på campingplass, desperat etter snus! :tease:

 

De selger det ikke noen plass..

 

Gikk inn på en tobakksvareforrentning å spurte, dama sa bare "Snoooos?", etterfulgt av en telefon til overordnede.

De solgte ikke snus :(

 

Dem har det heller ikke på daglivareforretninger...

 

Fortvilt

9018124[/snapback]

 

 

det er fordi det er forbudt og selge snus i danmark . men er man heldig er det noen steder dem har det under disken

9018535[/snapback]

 

Det håper jeg virkelig!

For er ei venninne av meg som skal til danmark til onsdagen. Og hu kunne kjøpe snus til meg, men da håper jeg virkelig de selger det der!!

Hadde tenkt meg 15bokser skruf stark portion og 5 bokser skruf stark løs

Endret av Mortings
Lenke til kommentar

Snus er ikke ulovlig i danmark. Sist jeg var der, så var jeg i aalborg og gikk inn på en tobakksbutikk og spurte etter snus, de hadde men bare løs. Ikke så mange butikker som har det, og oftest bare i storbyer. Så vidt jeg vet er det kun norge, sverige og danmark som har fått ett unntak og har lov og selge snus.

Lenke til kommentar
Snus er ikke ulovlig i danmark. Sist jeg var der, så var jeg i aalborg og gikk inn på en tobakksbutikk og spurte etter snus, de hadde men bare løs. Ikke så mange butikker som har det, og oftest bare i storbyer. Så vidt jeg vet er det kun norge, sverige og danmark som har fått ett unntak og har lov og selge snus.

9020917[/snapback]

 

Norge har da ikke fått noe unntak, vi omfattes ikke av det lovverket Sverige og Danmark må forholde seg til.

 

Men det stemmer at det er forbudt i resten av EU.

Lenke til kommentar

Er det blitt lovlig i Tyskland? Så at snusbutikken eller en annen snus-basert nettbutikk hadde kommet på tysk (.de)

 

Grunnen til at det er ulovlig i så mange land, er vel fordi man vet så lite om snus, man har forsket for lite på det. Har jeg rett? :p

Lenke til kommentar
Grunnen til at det er ulovlig i så mange land, er vel fordi man vet så lite om snus, man har forsket for lite på det. Har jeg rett? :p

Ganske feil vil jeg tro. Det er ikke mye som skal til for å finne ut om snus. Det er allerede blitt oppdaget hvilke sykdommer du får av snus. Mest sannsynlig er grunnen at snus inneholder 4 ganger mer nikitoin enn røyk.
Lenke til kommentar

Sitter nå i københavn, hvor de selger snus på de fleste kioskene og tobakkssjappene rundt omkring. De eneste typene jeg har sett her er General, Ettan og Diplomat - alle løs. Det er stor forskjell i pris, general og ettan koster 31 dkk mens diplomat koster 21 dkk. Alle dåsene er på 50 g.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...