Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har snusa i snart to år nå, og det har alltid gått i General, men nå i det siste har jeg gått lei av smaken og general begynner å bli litt svak og mistet litt av piffen synes jeg. Føler ikke samme virkningen som før og jeg må bake halve boksen(overdriver) for å få dekket nikotinbehovet mitt i en pris. Men så er jeg også redd for å prøve nye merker, så er det noen som har en snusmerke og anbefale som er ''sterkere'' og en mer ''spennende'' i smak enn General?

Lenke til kommentar
Har snusa i snart to år nå, og det har alltid gått i General, men nå i det siste har jeg gått lei av smaken og general begynner å bli litt svak og mistet litt av piffen synes jeg. Føler ikke samme virkningen som før og jeg må bake halve boksen(overdriver) for å få dekket nikotinbehovet mitt i en pris. Men så er jeg også redd for å prøve nye merker, så er det noen som har en snusmerke og anbefale som er ''sterkere'' og en mer ''spennende'' i smak enn General?

9060542[/snapback]

 

Jeg anbefaler at du skal bruke Ettan, eller Grov Snus. Ganske sterke saker. Jeg bruker å blande kaffe og tegruff oppi boksen. Får en ekstra lemon taste. :thumbup:

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar

Det selges ikke snus i Danmark siden det ikke er lov der, Dk er som du sikkert vet medlem av EU. Sverige er det eneste landet som har disposisjon til å selge snus.

 

Du får heller ikke kjøpt snus på fergen som går fra Sverige til Danmark lenger.

 

Jeg fikk forresten kjøpt en strut General Løs for 200 norske i Svinesund. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...