Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Ettan > General > Skruf.

 

Jeg er ikke så glad i smaken / konsistensen i Skruf. Ettan har jeg brukt mye de siste månedene, og er kjempefornøyd. General har det siste halvåret måtte vike for Ettan / Grovsnus med enkelte innslag av Røda Läcket når jeg vil ha litt variasjon.

 

Har fått litt innsmuglet Götaborg Rapé nå, og er ganske fornøyd med den også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en Grovsnus pose i ganske lenge, og jeg har fått nikkosjokk en gang før, så jeg bestemte meg for å ta den ut da jeg begynte å føle litt kvalme. Så satt jeg meg ned igjen og så på TV. Etterhvert ble jeg kvalmere og kvalmere og til slutt skjønte jeg at jeg hadde fått sjokk igjen. Det var helt forferdelig. Jeg satt der og var sikker på at jeg skulle spy så jeg reiste meg og gikk bort til doen og la hodet over vasken. Jeg svettet som faen og det prikket i begge henda mine.

Plutselig ble kvalmen borte og jeg var i himmelen. Jeg gikk og slang meg på sofaen. Det skalv fortsatt i henda mine men jeg svetta ikke, var ikke kvalm og alt var bare bra.

 

Noen andre som har opplevd nikkosjokk sånn her?

Lenke til kommentar

Uten at eg veit heilt korfor, sitter eg her og held på å slutte :no: i september er det 2 år sidan eg kjøpte min første private boks.

 

Det er ikkje kjekt.

Det er litt over 2 veker sidan den siste boksen general blei tom, og sidan det har eg fått litt Snus og Røyk av folk.

No er det rimelig nøyaktig 2 dager og 8 timar sidan eg sist fekk ein dose nikotin.

 

Eg vil ha General no.

 

Kaffi og snus :love:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det her er god terapi for meg.

Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar
Jeg hadde en Grovsnus pose i ganske lenge, og jeg har fått nikkosjokk en gang før, så jeg bestemte meg for å ta den ut da jeg begynte å føle litt kvalme. Så satt jeg meg ned igjen og så på TV. Etterhvert ble jeg kvalmere og kvalmere og til slutt skjønte jeg at jeg hadde fått sjokk igjen. Det var helt forferdelig. Jeg satt der og var sikker på at jeg skulle spy så jeg reiste meg og gikk bort til doen og la hodet over vasken. Jeg svettet som faen og det prikket i begge henda mine.

Plutselig ble kvalmen borte og jeg var i himmelen. Jeg gikk og slang meg på sofaen. Det  skalv fortsatt i henda mine men jeg svetta ikke, var ikke kvalm og alt var bare bra.

 

Noen andre som har opplevd nikkosjokk sånn her?

8993650[/snapback]

 

Får noe liknende av og til, men det prikker ikke i henda. Jeg har aldri kastet opp, bare blitt kvalm. Går som regel over etter 10 min eller noe, ganske jævlig. Skjer kun på kvelden..

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en LS i går, porsjon, for første gang etter 2mnd med "renslighet"..

Den funker ikke :dontgetit: Tok 2 oppi og fikk såvidt effekt. Mens jeg tok meg en røyk, hadde jeg 1 oppi, og da funket det greit. Men har en følelse på at det hovedsaklig var røyken sin fortjeneste.

 

Jeg skal kjøpe ny snus i morgen, noen forslag? Det blir ikke LS eller RL da de er altfor svake. Skuf brukte jeg en del før, helt grei snus, grei effekt.

 

Mitt egentlige spørsmål er, hvis jeg ikke skal kjøpe den samme gamle skruf'en, så må jeg ha noe som er like sterkt eller sterkere. Skal jeg gå for Nick and Jonny? Er denne sterkere eller like sterk som skruf?

Hva skal jeg gå for? Må være porsjon, da jeg ikke gidder å bake.. :p

Lenke til kommentar

Har snuset endel i det siste som har ført til at jeg har fått sår i tannkjøttet rett over fortennene. Det svir som et helvette hver gang jeg stapper oppi en snus, men det går over etter 10 minutter.

 

Hva burde jeg gjøre? Kutte ut snusinga et par dager slik at såret får grodd?

Lenke til kommentar
Har snuset endel i det siste som har ført til at jeg har fått sår i tannkjøttet rett over fortennene. Det svir som et helvette hver gang jeg stapper oppi en snus, men det går over etter 10 minutter.

 

Hva burde jeg gjøre? Kutte ut snusinga et par dager slik at såret får grodd?

8998631[/snapback]

Det har skjedd med meg ett par ganger også.!

Husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg trur jeg ikke snusa så veldig mye, også snussa jeg på siden...

Er helt forjævelig det der :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...