Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Er det noen snus-butikker i København?  :)

Viss, hvilke merker selger dem der?  :love:

9071887[/snapback]

du snuser ikke fast....

 

edit: da bør du vite dette....

9071926[/snapback]

 

hmm, jeg snuser fast, og jeg har snusa i snart 2år, men jeg aaaner ikke om dem selger snus i københavn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spurte ialfall oss om legg på svinesund=/

 

 

Noen av dere som bruker Oliver-Twist?

 

Dere som ikke har prøvd bør seriøst prøve! er sååå digg! bare tygge den litt også legge den oppi leppa atmed skrufen :love:

9073462[/snapback]

Er ikke så vill effekt så det gjør no da.. :(

Men er digg å ha i timen på skolen osv da.. :p ingen ser det liksom..

Lenke til kommentar
spurte ialfall oss om legg på svinesund=/

 

 

Noen av dere som bruker Oliver-Twist?

 

Dere som ikke har prøvd bør seriøst prøve! er sååå digg! bare tygge den litt også legge den oppi leppa atmed skrufen :love:

9073462[/snapback]

Er ikke så vill effekt så det gjør no da.. :(

Men er digg å ha i timen på skolen osv da.. :p ingen ser det liksom..

9075418[/snapback]

 

umulig å kjenne noe som helst effekt av twisten etter min mening! har prøvd og det eneste du kjenner er tobakksmaken som biter i tunga, totalt meningsløst.. men vet jo ikke noe om deres meninger :)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Akkuratt ver i danmark.

 

Fikk meg med 9 bokser av ukjent merke, tydeligvis noe som kun blir produsert og solgt i danmark.

 

Boksen er grå, og det er forskjellige smaker, deriblant "C.W. Obel Snus", "Bornholmisk Snus", "Gøteborg Snus" og "R.Færch Snus Pebermynte".

 

Boksene er på 40g.

 

Har ikke fått smakt enda(da litt general må brukes først :love: ), men den ene luktet General, og den andre luktet grovsnus.

 

Noen andre som har dette dansklagde tobakkspulveret? :cool:

Lenke til kommentar
hvordan er det å ta med snus til England?

9073647[/snapback]

 

så vidt jeg har opp fattet det er det ikke lov... kjenner en som fikk trøbbel med dette...

vet ikke hvordan det er nå, men tror det er ulovlig med snus i alle EU land... :(

 

edit: du kan sikker ta det med, men du kan få trøbbel vist du ikke kan bevise at du har tatt det med....?

Endret av 2badle
Lenke til kommentar
hvordan er det å ta med snus til England?

9073647[/snapback]

 

så vidt jeg har opp fattet det er det ikke lov... kjenner en som fikk trøbbel med dette...

vet ikke hvordan det er nå, men tror det er ulovlig med snus i alle EU land... :(

 

edit: du kan sikker ta det med, men du kan få trøbbel vist du ikke kan bevise at du har tatt det med....?

9076110[/snapback]

Har hatt med snus både i håndbagasje og i lommen gjennom flyplassen til england. Gikk helt fint.

Lenke til kommentar
Det selges ikke snus i Danmark siden det ikke er lov der, Dk er som du sikkert vet medlem av EU. Sverige er det eneste landet som har disposisjon til å selge snus.

 

Du får heller ikke kjøpt snus på fergen som går fra Sverige til Danmark lenger.

 

Jeg fikk forresten kjøpt en strut General Løs for 200 norske i Svinesund. :mrgreen:

9071967[/snapback]

For 2 år siden når jeg var i Århus i danmark kjøpte jeg snus på seven eleven, mener jeg kjøpte 5 bokser med skruf eller genral.

 

Kompiser av meg som var der året før kom over snus på så si hver eneste daglivare butikk.

Lenke til kommentar
Er det 16 på snus i danmark? Er jo 15 eller 16 på alkohol liksom...

9077125[/snapback]

Det er 16års grense på alkohol og tobakksvarer i Danmark..

 

Men noen som vet om de er strenge på dette?

9077608[/snapback]

Nei. Er 15 og fikk kjøpt uten problemer. Flere plasser jeg spurte om de hadde snus, spurte de om jeg ville ha tyggetobakk(oliver tvist) istedenfor, siden de ikke hadde snus.

Spurte ca seriøst 10 plasser(daglivarebutikker, kiosker, tobakksvareforretninger) og ingen spurte om legitimasjon eller om jeg var gammel nok.

Lenke til kommentar
Hørtes positivt ut dette da!  :)

Hvor gammel er du Todda7?

9077856[/snapback]

 

 

En general kostet 35, og den danske snusen kostet 15kr per boks!

 

Noe som var merkelig, var at jeg fant ikke snus på tobakksvareforretninger, kun på en kiosk.

Men general løs og den danske snusen var det eneste de hadde.

9076381[/snapback]

Hmmm. I København?

9077864[/snapback]

Har nettopp passert 15, ser hverken eldre eller yngre ut.

 

Nei, det var i hirtsals jeg fikk kjøpt.

Men fant heller ikke snus i hverken Århus, Sæby, Jylland osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...