Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøve for første gang bleiesnus dyppa i sprit, må si det ga en bra buss...

7852700[/snapback]

En kamerat av kjæresten til søstra mi prøvde dette på en fest en gang..

Han sa at det ga en utrolig effekt, men når han tok ut snusen, så fulgte en del av huden under leppa med..

han ar forsatt noen arr, oppi leppa :dontgetit:

Lenke til kommentar

Skal på fest i morra, det må prøves ut :D

 

Er ikke noe farlig å bli spurt om leg. Som regel legger jeg bankkortet mitt i lomma og betaler kontant (døøh). Spør de "slukte automaten det i fylla" ;P Fungerer ca. 40% av gangene jeg blir spurt.

 

Jeg kutta meg på glasskår i fylla for en uke siden, og har bandasje fremdeles. I går skulle jeg kjøpe en boks general, da sa jeg at jeg hadde slått til automaten (i fylla) og brukket fingeren fordi den tok kortet mitt.

 

Funka fett, det ^^

Lenke til kommentar

Lite spørsmål om holdbarhet, hvordan vil en åpnet boks holde seg om man setter den i fryseren?. Endte opp med to ganske fulle bokser på fylla lørdags natt. Aner ikke hvem det er sine men mine er det ikke siden det er Skruf Stärk Portion :p (Jeg bor ikke i nærheten av svenskegrensa)

 

Kan jeg være så frekk i fylla at jeg stjeler fra stuebordet til folk? :ermm:

Eneste jeg husker er at jeg dro på fest og gikk å la meg hjemme.

 

Minner meg om en kamerat i russetia som ble så full at mens vi var inne på shell kjøpte 3 bokser general, dagen etter fikk han sjokk da han så i kjøleskapet.

 

Edit: fjerna quote. helsikes greier.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar
Var det et svar til meg?

 

Man stjeler ikke fra folk da...

 

Det står vel stärk på alle Skruf bokser? Norske eller svenske...

8984909[/snapback]

Var ikke til deg. Vet ikke om jeg har tatt de boksene. husker ikke noe fra fylla i går, men jeg har tydeligvis tatt ut penger og betalt taxi.

 

Skjønner hvertfall ikke hvorfor jeg skulle tatt boksene. Hadde jo en full Nick (And Johnny) med meg.

Lenke til kommentar

Tror jeg har sluttet å snuse :(:tease:

 

Var i sverige for noen dager siden, å kjøpte med meg den hellige beholdning av 2 stokker skruf stark portion og 1 stokk skruf tranebær.

 

Så i den siste uka har jeg snust skruf stark, men nå har jeg ikke lyst på snus lenger. Tenker ikke på at jeg altid må ha en snus slik som jeg gjorde før. Nå er det liksom bare vist jeg ser snusboksen at jeg kansje tar meg en snus, men somregel ikke mer en 2-3 priser om dagen.

 

Tror dere det har med nikoton inholdet i skruf stark å gjøre? Eller har jeg virklig ikke blitt avhengig av snus, telte mine brukte snusdåser og kom fram til at jeg har snusa en ca30 bokser i løpet av 2 1/2 måned. Burde vel være sånn passe avhengig da? :p

 

Ser ut til at jeg går en billig sommer i møte :w00t:

Lenke til kommentar

Ser det er mange som enten har, eller tenker på å dyppe en porsjon snus i sprit.... går det an å definere dette?:p liksom, jess, nå fikk jeg ren sprit i overleppa(høres ut som om dette bare er for å få mer alkohol i blodet)

 

Har en vane selv, hvis det er en halv boks snus (løs eller porsjon) igjen til helgen, så tar jeg et par dråper med whiskey o.l i snusdåsa, dette er jo ikke for å oppnå raskest mulig alkorus, men for å nyte smaken av whiskey og tobakk...

 

altså, poenget er hvorfor ren sprit? hvorfor ikke godvarer med smak? (whiskey, jaegermeister, tyrker etc)

Lenke til kommentar
Lurer på en ting..

 

Hvilken av disse løs snusmerkene er best, synes dere?

 

1. General Løs

2. Ettan løs

3. Skruf løs

 

??

 

Jeg liker Ettan best, har en veldig spesiel smak + passe innhold av nikotin :cool:

8986468[/snapback]

 

Jeg har riktig nok ikke smakt ettan men når det står mellom General bake og Skruf sterk Løs så blir liksom generalen en hverdagssnus mens skrufen tar man i helgen for å kose seg med :yes: Skruf over General

Lenke til kommentar
Lurer på en ting..

 

Hvilken av disse løs snusmerkene er best, synes dere?

 

1. General Løs

2. Ettan løs

3. Skruf løs

 

??

 

Jeg liker Ettan best, har en veldig spesiel smak + passe innhold av nikotin :cool:

8986468[/snapback]

 

Jeg liker best skruf lös da. har ikke smakt ettan heller da... general var det jeg startet med lixsom..

Lenke til kommentar
Lurer på en ting..

 

Hvilken av disse løs snusmerkene er best, synes dere?

 

1. General Løs

2. Ettan løs

3. Skruf løs

 

??

 

Jeg liker Ettan best, har en veldig spesiel smak + passe innhold av nikotin :cool:

8986468[/snapback]

General er klart best.

Ettan er bare søtt og ekkelt

Skruf fungerer! ^^

Lenke til kommentar
Lurer på en ting..

 

Hvilken av disse løs snusmerkene er best, synes dere?

 

1. General Løs

2. Ettan løs

3. Skruf løs

 

??

 

General er klart best, hvis du vil ha den gode, gamle salte smaken. Ettan renner ikke så mye, så d er et pluss, mn her er det lite pluss for smaken. Skruf er noe du bør ha, hvis du vil ha mer nikotin:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...