Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

General er best av de tre synes jeg. Den er mye lettere å ta klype fra. Skruf renner mye fortere, men er sjefen hvis du skal bake snusen. Ettan lukter rart,  og smaker litt teit også, men er veldig bra under leppa den også :)

8993260[/snapback]

 

Du mener skruf er sjefen hvis du skal bake? Prøv Röda Lacket Lös. Beste snusen og tar 2 sekunder og bake. hvis du er treig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
General er best av de tre synes jeg. Den er mye lettere å ta klype fra. Skruf renner mye fortere, men er sjefen hvis du skal bake snusen. Ettan lukter rart,  og smaker litt teit også, men er veldig bra under leppa den også :)

8993260[/snapback]

 

Du mener skruf er sjefen hvis du skal bake? Prøv Röda Lacket Lös. Beste snusen og tar 2 sekunder og bake. hvis du er treig.

9004955[/snapback]

Røda er no dritt, er enig i at den er ekstremt lett å bake. But, however den eier ikke effekt, den renner som ei fitte, den smaker ringt. Skruf ftw ;)

Lenke til kommentar
Ser det er mange som enten har, eller tenker på å dyppe en porsjon snus i sprit.... går det an å definere dette?:p liksom, jess, nå fikk jeg ren sprit i overleppa(høres ut som om dette bare er for å få mer alkohol i blodet)

 

Har en vane selv, hvis det er en halv boks snus (løs eller porsjon) igjen til helgen, så tar jeg et par dråper med whiskey o.l i snusdåsa, dette er jo ikke for å oppnå raskest mulig alkorus, men for å nyte smaken av whiskey og tobakk...

 

altså, poenget er hvorfor ren sprit? hvorfor ikke godvarer med smak? (whiskey, jaegermeister, tyrker etc)

Noe jeg pleier å gjøre for kosen skyld, er å ta tannpirkere, stikke litt hull i tannkjøttet sånn at jeg blør, så dyppe en heftig pris i sterk sprit(helst ikke brun-sprit), og så rett under lippa.

 

Heftig!

 

Lurer på en ting..

 

Hvilken av disse løs snusmerkene er best, synes dere?

 

1. General Løs

2. Ettan løs

3. Skruf løs

 

??

 

Jeg liker Ettan best, har en veldig spesiel smak + passe innhold av nikotin :cool:

General>Skruf>Ettan.

 

Uten at eg veit heilt korfor, sitter eg her og held på å slutte :no: i september er det 2 år sidan eg kjøpte min første private boks.

 

Det er ikkje kjekt.

Det er litt over 2 veker sidan den siste boksen general blei tom, og sidan det har eg fått litt Snus og Røyk av folk.

No er det rimelig nøyaktig 2 dager og 8 timar sidan eg sist fekk ein dose nikotin.

 

Eg vil ha General no.

 

Kaffi og snus  :love:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det her er god terapi for meg.

Kaffe(helst espresso) + en god sterk snus er tingen!

 

Har snuset endel i det siste som har ført til at jeg har fått sår i tannkjøttet rett over fortennene. Det svir som et helvette hver gang jeg stapper oppi en snus, men det går over etter 10 minutter.

 

Hva burde jeg gjøre? Kutte ut snusinga et par dager slik at såret får grodd?

Jeg pleier å få betennelse av og til på den faste plassen. Bytter bare til omvendt side av munnen i 1 uke, så er det borte.

 

Synes Röda er en god snus, jeg. Lett å bake, smaker annerledes, og er en velkommen variasjon en gang i blandt, og renner aldri :)

 

*skrive huskelapp til seg selv om å handle snus på vei hjem*

Joda, Röda er en god snus, men den blir litt for lørdags for min del.

General til hverdag, Røda, Skruf elns til helg.

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Du kan jo gå igjennom de fleste, bare for å prøve. Lucky strike er god smak på, dog svak, veldig svak om du er vant til NJ ;)

 

Det kommer an på om du bryr deg mye om smak, eller effekt. RL porsjon smaker godt, men du blir jo lei, og effekten er ikke tilstedeværende..

9013444[/snapback]

Effekten er ikke så viktig, kjenner ikke effekten av N&J engang :p

Likte veldig godt smaken på Hawk's winter green. Er sånn man nesten kan drysse på cornflaksen om morran. Lite sitat av en arbeidskollega^^

 

Må vel hamstre et par bokser når jeg er i Bodø der man faktisk kan få tak i det. Er ganske dårlig utvalg her oppe(Kirkenes) bare de mest vanlige, general, catch, RL, skruf, tror jeg så ettan. Lucky vet jeg vi har. Skal se etter hva vi har på jobb i morgen. Har sjekka alt av bensinstasjoner og butikker her i byen.

 

Fattern har enda ikke funnet ut at jeg snuser heller. ikke det at det har så mye å si i og med at jeg er 18 og tjener egne penger. Bedre en å røyke fant jeg ut her ei helg. Var uheldig å tok min første (og siste) sigg.

Lenke til kommentar
Med "effekt", mener dere nikosjokk, eller at dere er like sugen som før dere puttet den inn? Er du sugen, putter inn en og ikke lenger er sugen er det jo effekt.

9015757[/snapback]

Er aldri sugen egentlig. Går hele dagen uten snus så pleier jeg å ta meg en eller to om kvelden.

Lenke til kommentar
Mener å ha sett Ettan Porsjon her om dagen i butikken?

bare meg som har sett feil eller, noen her som har prøvd?

9017053[/snapback]

Stemmer det.!

Ettan Porsjon er påvei til det norske markede!

Dem har solgt det her i Sfj siden desember.. :)

Har kjøpt ett par boksen med det i det siste. Gode gamle smaken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...