Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk computer city til å sjekke hva de hadde. De hadde ikke S-panel, men skulle sende meg mail når de fikk inn. Jeg skal si fra dersom de får inn :)

9001670[/snapback]

Flott :thumbup: Jeg er ikke i desperat nød etter ny skjerm, så jeg kan vente. Noe annet enn S-panel er derfor ganske uaktuelt for min del.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min samsung skjerm i dag, kjempe fornøyd. har ikke sett noen store baklys problemer. jeg fikk S-panel :p

9001115[/snapback]

Hvor kjøpte du fra?

 

Jeg har sendt en del eposter til diverse nettsjapper i det siste, og de fleste kan naturlig nok ikke svare på hvilke planel de har inne. Psdata sa dog at de har kontaktet Samsung om dette, men de hadde ikke fått svar på det enda. Nå virker det som om Samsung ikke har så lyst til å gå ut med dette, men det er nok godt mulig at de er mer medgjørlige ovenfor en e-tailer.

9001603[/snapback]

 

databasen.no

Lenke til kommentar
Jeg fikk min samsung skjerm i dag, kjempe fornøyd. har ikke sett noen store baklys problemer. jeg fikk S-panel :p

9001115[/snapback]

Hvor kjøpte du fra?

 

Jeg har sendt en del eposter til diverse nettsjapper i det siste, og de fleste kan naturlig nok ikke svare på hvilke planel de har inne. Psdata sa dog at de har kontaktet Samsung om dette, men de hadde ikke fått svar på det enda. Nå virker det som om Samsung ikke har så lyst til å gå ut med dette, men det er nok godt mulig at de er mer medgjørlige ovenfor en e-tailer.

9001603[/snapback]

 

databasen.no

9002173[/snapback]

Interessant. Databasen har vel ikke eget lager? Sender de fra Norek/Komplett, kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg fikk min samsung skjerm i dag, kjempe fornøyd. har ikke sett noen store baklys problemer. jeg fikk S-panel :p

9001115[/snapback]

Hvor kjøpte du fra?

 

Jeg har sendt en del eposter til diverse nettsjapper i det siste, og de fleste kan naturlig nok ikke svare på hvilke planel de har inne. Psdata sa dog at de har kontaktet Samsung om dette, men de hadde ikke fått svar på det enda. Nå virker det som om Samsung ikke har så lyst til å gå ut med dette, men det er nok godt mulig at de er mer medgjørlige ovenfor en e-tailer.

9001603[/snapback]

 

databasen.no

9002173[/snapback]

Interessant. Databasen har vel ikke eget lager? Sender de fra Norek/Komplett, kanskje?

9002334[/snapback]

kan hende det, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Jeg tipper det er bare shg folka som ikke har bedre greie på det.

 

Som swayne skrev på forrige side så står det en R på alle panelene før "panel" bokstaven står, og hvis "panel" bokstaven er fjernet så er det sikkert bare shg som ikke vet bedre og som misforstår og tolker det som et R-panel :roll:

 

Den R'en står jo bak på min skjerm også, men jeg har et c-panel.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Jeg tipper det er bare shg folka som ikke har bedre greie på det.

 

Som swayne skrev på forrige side så står det en R på alle panelene før "panel" bokstaven står, og hvis "panel" bokstaven er fjernet så er det sikkert bare shg som ikke vet bedre og som misforstår og tolker det som et R-panel  :roll:

 

Den R'en står jo bak på min skjerm også, men jeg har et c-panel.

9021125[/snapback]

 

 

Fikk min skjerm fra shg.no og det stemmer at det kun står den "r" bokstaven der.

Skjermen er produsert i juni 2007 i Slovakia, så det stemmer nok det at de siste skjemene som er produsert ikke er merket med noen av de andre bokstavene.

Iallefullefall så er jeg fornøyd :cool: , så denne diskusjonen er jeg herved ute av... Deiligt.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med min samsung 226bw. Noen ganger så er det akkurat som om skjermbildet klikker. Skjermen viser kun en blå skjerm med innslag av noen hvite streker. Dette har aldri skjedd mens jeg har brukt datamaskinen, men kommer dersom jeg lar den stå en stund. Skjermen fungerer helt perfekt dersom jeg restarer pc'n igjen. Noen som vet hva dette kommer av? eller har opplevd lignende?

 

takker for alle svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Så det er ingen som vet hvilke panel disse R-skjermene SHG har fått inn bruker? Siden de er så nye er det kanskje håp om at de bruker Samsung-paneler?

9033371[/snapback]

 

 

Skulle gjerne visst det samme. Sitter selv med 2 nye av disse skjermene som er produsert i Slovakia - June 2007.

 

Er derimot meget fornøyd med dem! :)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har Samsung ingen lcd-fabrikker i Slovakia. De er i gang med å bygge en, men den vil ikke stå ferdig før neste år ifølge FT. Så de er nok bygget av en tredjepart. Jeg venter fortsatt på at norske nettbutikker får inn partier med s-panel..

Endret av arne2002
Lenke til kommentar
Så det er ingen som vet hvilke panel disse R-skjermene SHG har fått inn bruker? Siden de er så nye er det kanskje håp om at de bruker Samsung-paneler?

9033371[/snapback]

 

 

Skulle gjerne visst det samme. Sitter selv med 2 nye av disse skjermene som er produsert i Slovakia - June 2007.

 

Er derimot meget fornøyd med dem! :)

9034880[/snapback]

Har disse også avslått servicemeny? Svært sleipt av Samsung å "skjule" alle sine spor.

Lenke til kommentar
Så det er ingen som vet hvilke panel disse R-skjermene SHG har fått inn bruker? Siden de er så nye er det kanskje håp om at de bruker Samsung-paneler?

9033371[/snapback]

 

 

Jeg var på Siba i dag. Der hadde de skjermen til ustilling. Jeg sjekket bak og der sto ingenting om panelet. Var likt som på bilde, men A/C/S manglet! :S SHG har like sikkert like skjermer. :/ Men det kan jo være de har S-Panel, da det går rykter om at Samsung skulle gå over til kun S-Panel.

 

EDIT: Bilde er fra en annen post.

 

 

Fant dette på et annet forum:

 

[quote name="Et annet forum :p&quot]In addition to the indication on the sticker on the back of the monitor the model can also be checked in the “service menu”:

 

To access ”Service Menu”

1. Adjust the brightness and contrast to 0

2. Press “Menu” (first button from left)

3. Press “Source” (second button from right) for 5 seconds.

 

Service Menu, Panel info:

- AM LCD220M1 - panel from SAMSUNG (sticker “S”)

- AU M220EW01 - panel from AU OPTRONICS (sticker “A”)

- CMO M220Z1 - panel from CHI MEI OPTOELECTRONICS (sticker “C”)

post-97694-1184094706_thumb.png

Endret av TPRTPR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...