Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er VEsa 100 std på den skjermen

8052865[/snapback]

 

Herlig!

 

Er det tv-tuner på denne? Ser den har magictune hvertfall.

8056182[/snapback]

 

MagicTune er er program fra Samsung, som hjelper det stille inn lysstyrke, kontrast og fargemetning bedre. En slags enkel kalibrator :)

Lenke til kommentar
Kan noen si meg egentlig hva glossy angår denne skjermen?

 

EDIT: Og hvordan den er til film? :)

8076996[/snapback]

 

Det er kun ramma rundt skjermen som er glossy! Etter det jeg har skjønt er den fin fin til film;) beste 22" man får når det gjelder backlightbleeding og responstid( hvis jeg ikke tar feil??) :)

 

venter på at den skal komme på lager jeg!

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Jeg bestilte den bare på netshop jeg. Fant ikke en eneste butikk som har den på lager. Ble også en Wd 500 gb og Pov 8800 gts 320 mb. Gikk med en 7-8k denne helga gitt.

8079171[/snapback]

 

Jeg har også bestilt den fra Netshop, fikk en mail i dag om at de regner med 14 dager +/- før den kommer inn.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte den bare på netshop jeg. Fant ikke en eneste butikk som har den på lager. Ble også en Wd 500 gb og Pov 8800 gts 320 mb. Gikk med en 7-8k denne helga gitt.

8079171[/snapback]

 

Jeg har også bestilt den fra Netshop, fikk en mail i dag om at de regner med 14 dager +/- før den kommer inn.

8081564[/snapback]

Hm så det stod 12/3 på netshop isted. Det er da vitterlig 1 uke til. Vet ikke om jeg gidder vente 14 dager. Hvis noen andre får inn skjermen i løpet av uka, blir det bestilt der istedet. Står fremdeles 6/3 hos komplett, men de er ganske dyre. 3995 skal de ha.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte den bare på netshop jeg. Fant ikke en eneste butikk som har den på lager. Ble også en Wd 500 gb og Pov 8800 gts 320 mb. Gikk med en 7-8k denne helga gitt.

8079171[/snapback]

 

Jeg har også bestilt den fra Netshop, fikk en mail i dag om at de regner med 14 dager +/- før den kommer inn.

8081564[/snapback]

Hm så det stod 12/3 på netshop isted. Det er da vitterlig 1 uke til. Vet ikke om jeg gidder vente 14 dager. Hvis noen andre får inn skjermen i løpet av uka, blir det bestilt der istedet. Står fremdeles 6/3 hos komplett, men de er ganske dyre. 3995 skal de ha.

8082174[/snapback]

 

Grunnen hadde med at leverandøren ikke hadde på lager, så ser for meg at det ikke går noe raskere hos andre utsalgssteder. Synes det er lenge jeg og, jeg har også en nybygd PC som står hos NetShop som jeg ikke gidder å få tilsendt før skjermen kommer siden jeg ikke har noen gammel skjerm å kjøre den på. Altså har jeg det verre enn deg! :no:

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette står noen andre steder i denne tråden, men til dere som skal kjøpe denne skjermen anbefaler jeg dere å kontakte butikken og høre om versjonen dem har bruker A-panel eller S-panel. Grunnen til dette er at A-panelet sliter med noe veldig baklysblødning, og ser ikke bra ut. S-panelet derimot er nesten helt perfekt. Info og bilder om problemene ligger på hardforum.com

 

Edit: Side 34 har mange bra bilder

Endret av Mow
Lenke til kommentar
Vet ikke om dette står noen andre steder i denne tråden, men til dere som skal kjøpe denne skjermen anbefaler jeg dere å kontakte butikken og høre om versjonen dem har bruker A-panel eller S-panel. Grunnen til dette er at A-panelet sliter med noe veldig baklysblødning, og ser ikke bra ut. S-panelet derimot er nesten helt perfekt. Info og bilder om problemene ligger på hardforum.com (nede i skrivende øyeblikk)

8085900[/snapback]

Har ikke hørt noe om at noen har fått A-panelet enda. Får jeg A-panelet blir det brukt angreretten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

@supertommy91, ja det er VGA inngang på den, og DVI.

 

Bestilte min fra Multicom, fikk den i forrige uke. Samsungs display.

Leste litt rundt på forskjellige forum, og jeg har ikke lest at noen i Europa har fått A-display så langt, kun i asia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...