Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

...Sa nordmannen på fjellhylla om laget som er en av favorittene til å vinne alt...

Siden jeg er en amerikaner som bor i Cincinnati, tror jeg dette ikke holder. Selv om mange tror Seahawks har et bra lag iår. I"ll believe it when i see it, akkurat som Bengals. Sounders, påandre hånd, nesten alltid spiller bra fotball..,

 

Seattle er en meget fin by, bor du i Seattle?

Lenke til kommentar

Siden jeg er en amerikaner som bor i Cincinnati, tror jeg dette ikke holder. Selv om mange tror Seahawks har et bra lag iår. I"ll believe it when i see it, akkurat som Bengals. Sounders, påandre hånd, nesten alltid spiller bra fotball..,

 

Seattle er en meget fin by, bor du i Seattle?

 

Argumentasjonen om at Seahawks suger og at jeg ikke burde bruke penger på å dra på matchen blir for dum uansett hvor amerikansk du måtte være, spesielt mtp gårdagens rekord i mest lyd fra publikum. Jeg er forøvrig NO fan, og er derfor jeg skal på den kampen - men skal nok ta en tur til på en annen kamp også om muligheten byr seg og prisen er riktig.

 

Jeg bor ikke i Seattle, men i utkanten. WA er en veldig flott stat alt i alt for en nordmann :-)

Lenke til kommentar

Kjipt at det glapp i siste liten for Vikings.... 3 tap!

 

Ja, den var kjedelig, spess mtp at jeg ikke fikk inn noen penger på kampen. Merkelig kamp forøvrig, skulle trodd Vikings ville kjørt over Browns..

 

Sitter å ser på Jaguars mot Seahawks nå, damn de (Seahawks) har krutt i laget i år altså. Alt ser så forbanna lett ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...