Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Er du i statene Martin, eller døgner du berre?

 

Då står faktisk Cleveland utan ein einaste kicker i troppen. Plass til Rugland?

Nei, er nok ikke i statene nå, Tafsen.

 

Selv om jeg elsker college football, så har jeg glemt hvor JÆVLIG det er om man går på et tap tidlig. Georgia endte opp med å tape med tre poeng til Clemson i natt, og en unbeaten season i Aaron Murrays siste sesong er altså ødelagt etter en kamp. Neste uke står South Carolina og Clowney på motsatt banehalvdel. 0-2 UGA hadde vært det ultimate marerittet.

 

Det som er kjedelig med college football er at det kan svinge så ekstremt fra en sesong til en annen siden spillere graduater og går til NFL. Årets Georgia D er mye yngre og uerfarent enn det vi hadde i fjor.

 

Bah!

 

Når det gjelder Rugland, så står jeg for det jeg har sagt lenge; Jeg tror ikke han har noe jobb når week 1 starter, og det er fordi han ikke har noe erfaring, som jjkoggan skriver.

 

Det Håvard må gjøre, er å holde seg i søkelyset, og om han får muligheten til å trene med lag, så må han prestere fra dag 1. Kicker-jobben er den enkleste å miste i NFL, men det er i tillegg alt for mange uten jobb, så det er verre å komme seg inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Peyton Manning på fantasy football! Takk og lov for fotballsesongen er igang igjen!!

 

Edit: Så mye morsom reklame på TVen nå!

 

Edit: Er det mulig! Danny Trevathan på Broncos intercepts og løper alene mot endzone, jubler så hardt han mister ballen før den krysser goalline.

Endret av matshg
Lenke til kommentar

Har Peyton Manning på fantasy football! Takk og lov for fotballsesongen er igang igjen!!

 

Edit: Så mye morsom reklame på TVen nå!

 

Edit: Er det mulig! Danny Trevathan på Broncos intercepts og løper alene mot endzone, jubler så hardt han mister ballen før den krysser goalline.

Haha, sykeste. At dem aldri lærer! :D Morsom åpning på sesongen, Peyton var jaggu i slag. Og så mange våpen han har der fremme. Broncos blir skumle.

Lenke til kommentar

Stor seier for Georgia Bulldogs nå nettopp hjemme mot South Carolina! Georgia tapte forrige helg borte mot Clemson, og et tap mot Cocks i kveld ville ha ødelagt denne sesongen før den hadde rukket å starte. Nå er vi 1-1 og neste uke kommer the Mean Green til Athens. Om to uker venter LSU between the hedges, og det blir en skikkelig prøvelse for Aaron Murray.

 

Apropos Aaron Murray. Nå har han vel 99 eller 100 karriere TDs for Georgia, og har passert Peyton Manning for flest i SEC for lengst og har et lite stykke opp til Danny Wuerffel som hadde 114. Den rekorden kommer han til å ta i løpet av denne sesongen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...